Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hakuoro

    aktív tag

    válasz leviske #3 üzenetére

    Én meg azért aggódok, hogy nehogy egy "Freelancer with friends" legyen belőle. Az űrt nem jelenítik meg elég reálisan. OKé, lehet butítani, mert a távolságok hatalmasak. DE 2016-ra én azért elvárnám a bolygók, nagyobb aszteroidák pályájának szimulálását. Ne legyen egyszerű "A-ból B-be nyílegyenesen" játék.

    +úgy tűnik nekem, hogy lesz egy sebességlimit, ami egyszerűen bullshit. Ez valószínűleg az általuk használt technológiák limitációja. Ha beindítom a hajtóműveket és 1 órán át gyorsítok, bőven elegendő lesz a sebességem ahhoz, hogy elhagyjam egy adott bolygó gravitációs terét. Ezt meg kell valahogy akadályozni, mert a rendszerben össze-vissza repkedő hajók túl nagy terhet rónának a szerverekre. Vagy sebességlimit lesz, vagy "megmentenek" ha a túl messzire merészkedsz.

    SZVSZ messze nem a grafikára kellett volna a hangsúly helyezni, hanem az élethű fizikára. Annak is örültem volna, ha nem 4 naprendszerrel indítanak, egy is elég lenne ha eléggé kidolgozott. 3 gázóriás holdakkal, 5 kőzetbolygó pár holddal, néhány száz nevesített nagy aszteroida, + rengeteg űrállomás és bázis. Egy olyan fiktív civilizációt kellett volna létrehozni, amely keményen benne van saját naprendszerének felfedezésében, találtak már idegenekre utaló jeleket (roncsok, romok), de még nem léptek kapcsolatba eggyel sem. És innen szépen lassan lehetne fejleszteni, a történetet kibontani.

    Sajnos nem így lesz. Vérbeli profi játékfejlesztők készítik és nem tudnak a bejáratot sémáktól megszabadulni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák