Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz Espla #443 üzenetére

    Nem akarok ünneprontó lenni de 5 éve is ezt mondták. Egyébként van már szilárdtest, csak nem olyan amilyenre az emberek vágynak. Olcsó, könnyű, gyorsan tölthető, nagy energiasűrűsségű és persze ne legyen hibája/tulajdonsága. Na ez az ami nagyon messze van még.

    Egyébként mindig megmosolyogtat mikor az elektromobilitás kapcsán feljön a Toyota. Először azt mondták hogy az akkumulátoros villanyautó hülyeség mert a hidrogénautó a jövő, a jelen meg a hibrid. Aztán rájöttek hogy a hidrogén sehol nincs, valamit mégis mondani kell hát elmondták hogy jó-jó az akkumulátoros elektromos autó de majd akkor ha jön a szilárdtest! A li-ion aksis EV-k nem jók, vegyünk inkább hibridet. Aztán kijött a Lexus majd a Toyota is a saját elektromos autójával, nyilván li-ion aksival. Persze elég gyengék lettek, látszik hogy nem akarnak sokat eladni belőle. Szóval érdemes óvatosan kezelni az ilyeneket, próbálják de inkább próbálták nagyon sokág hülyíteni a népet hogy hülyeség ez az egész és várjuk ki mi lesz. Vártunk, meg lett az eredménye. Se szilárdtest, se életképes hidrogén. Pedig lehet nem lett volna rossz ha nem egyoldalú az átállás, növelte volna a versenyt.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

  • Füleske

    addikt

    válasz Espla #443 üzenetére

    Hidrogénnel üzemelő BMW is volt már 20+ éve. [link]
    Nem jelent semmit. Majd ha kapni lehet, nagy mennyiségben, elérhető áron, nem állandó 60-80 fokon üzemelő akkuval, és pár év közúti teszt után nem égnek le , mint a szilárdtest akkus Mercedes buszok. [link] Mert ilyen és hasonló csodaakku bejelentések minimum minden évre jutnak, csak azt nem közlik, hogy mikorra lesz belőle kereskedelmi tömegtermék, és hogy mik lesznek a hátrányai.

Új hozzászólás Aktív témák