- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Nem akarok ünneprontó lenni de 5 éve is ezt mondták. Egyébként van már szilárdtest, csak nem olyan amilyenre az emberek vágynak. Olcsó, könnyű, gyorsan tölthető, nagy energiasűrűsségű és persze ne legyen hibája/tulajdonsága. Na ez az ami nagyon messze van még.
Egyébként mindig megmosolyogtat mikor az elektromobilitás kapcsán feljön a Toyota. Először azt mondták hogy az akkumulátoros villanyautó hülyeség mert a hidrogénautó a jövő, a jelen meg a hibrid. Aztán rájöttek hogy a hidrogén sehol nincs, valamit mégis mondani kell hát elmondták hogy jó-jó az akkumulátoros elektromos autó de majd akkor ha jön a szilárdtest! A li-ion aksis EV-k nem jók, vegyünk inkább hibridet. Aztán kijött a Lexus majd a Toyota is a saját elektromos autójával, nyilván li-ion aksival. Persze elég gyengék lettek, látszik hogy nem akarnak sokat eladni belőle. Szóval érdemes óvatosan kezelni az ilyeneket, próbálják de inkább próbálták nagyon sokág hülyíteni a népet hogy hülyeség ez az egész és várjuk ki mi lesz. Vártunk, meg lett az eredménye. Se szilárdtest, se életképes hidrogén. Pedig lehet nem lett volna rossz ha nem egyoldalú az átállás, növelte volna a versenyt.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Füleske
addikt
Hidrogénnel üzemelő BMW is volt már 20+ éve. [link]
Nem jelent semmit. Majd ha kapni lehet, nagy mennyiségben, elérhető áron, nem állandó 60-80 fokon üzemelő akkuval, és pár év közúti teszt után nem égnek le , mint a szilárdtest akkus Mercedes buszok. [link] Mert ilyen és hasonló csodaakku bejelentések minimum minden évre jutnak, csak azt nem közlik, hogy mikorra lesz belőle kereskedelmi tömegtermék, és hogy mik lesznek a hátrányai.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest