- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Mindig jó az ilyen helyeken olvasni a hozzáértőket. Gyerekcipőben járó hidrogén amit 30 éve erőltetett menetben fejlesztenek, közben az elmúlt 10 évben semmit nem javult a technológia. Csúnya semmirevaló környezetszennyező akkumulátor, ami a telefonunkban is van. Az miért nem hidrogénnel megy? Vagy dízellel? Ja azért mert abba az az optimális? Ahogy a személygépkocsikba is? Ne már, hogy lehet ez. Izgatottan várom a magyarországi hidrogénautózás fejlődését. Már 2 darab bemutató autónál járunk, szerintem az évtized végére ez a szám elérheti akár a 100 darabot is. Nyilván segíteni fog az eus támogatásból épített hidrogén töltőállomások, hiszen amikor a politika beleszól a környezetvédelembe akkor ez a vége. Nem baj, ez a jövő elvileg.
Csak azt nem értem miért csodálkozunk hogy dedósnak tekint titeket drága kormányunk mikor úgy viselkedtek? Hogy tekintsem rátok, értelmes állampolgárként? Tisztelet a kivételnek.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz szabi__memo #46 üzenetére
Akkor nem értek hozzá. Szakértő úr azért mondjon is valamit, ne csak tátogjon mint egy bohóc. Érveket, tényeket ha lehet mert a hülyeségmérő már kiakadt itt rég.
Bár állítólag nem értek hozzá, de azért ezt itt hagyom azoknak a kollégáknak akiknek nem esik nehezére az értő gondolkodás.
Üzemanyagcellás autók éves eladása az Egyesült Államokban:
Üzemanyagcellás autók összesített száma az Egyesült Államokban:
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Hopkins95 #68 üzenetére
Ha a városi forgalmat lassítod az autóddal (legyen az bármilyen), valamint szennyezed a levegőt a hagyományos motorral szerelt autóddal akkor miért csodálkozol hogy beleszól az állam? Járjál gyalog, az nem lesz megadóztatva.
Lehet hogy nem is kevés, mégis mindenki kitudja fizetni. Minimálbért kereső magyar családban simán fenntartanak 2 autót mert az ugye alapvető, mindenkinek jár. Akkor miről beszélünk. Reális ára legalább x2-vel kezdődne, csak úgy szólok. Csak ugye a jelenlegi politikai választási rendszer, valamint a magyar társadalom az ilyen dolgok végrehajtásához / megértéséhez teljesen alkalmatlan.Degeczi: nem mintha az normális volna hogy autóval ingázunk akár napi több száz km-t csak a munkahely miatt.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Tehát reméled hogy nem, de nem nézel utána hogy esetleg van-e a válasz a kérdéseidre. Segítek: van, ráadásul legalább pár tízezer magyar honfitársad tette fel ugyanezeket a kérdéseket eddig. Addiktként ez nagyon gáz.
Miért alkotsz valamiről úgy véleményt hogy nem is ismered azt?Tegyük fel, hogy az elektromos autó lesz a jövő (remélem, hogy nem).
Vegyünk egy lakótelepet, ahol parkol párszáz e-autó. A töltést, hogy oldják meg?!
Konnektor / töltő ahol parkolnak.
A tizedik emeletről lógatják le a hosszabbítókat, mindenhol vezetékek lógnak?!
Nem.
Vagy vegyünk egy települést, ahol több ezer autót akar majd tölteni a tulaj éjszaka. Mekkora terhelés ez a hálózatnak?!
Meglepődnél mennyire kicsi.
Olyan szintre kellene fejleszteni hozzá az elektromos hálózatot, ami elképzelhetetlen.
Elképzelhetetlen, lásd Norvégia. Egyébként ez egyszerű matematika, te is kitudod számolni.
Ráadásul honnan fognak ilyen gigantikus mennyiségű villamos energiát előállítani?!
Nézz már utána mennyi az a gigantikus mennyiségű villamos energia.
És még lehetne sorolni a buktatókat.
Az eddigi nulla darabra gondolsz?
Ha annyi pénzt ölnének a hidrogén üzembe, mint az elektromosba, valószínűleg sokkal előrébb járna az a techonógia, infrastruktúra.
Elképesztő mennyiségű pénzt nyelt el a hidrogén, nem véletlen jutottak el odaáig ahova. Még jó hogy képbe vagy mióta tolnak komoly pénzeket az autógyártók az "elektromosba" (mindekettő elektromos még mindig).[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Volt ilyen nem is egy. Gazdaságilag bukott meg, kutyának nem kellett.
Hosszabb élettartamra nincs szükség, az autó életét bőven kibírja ezt már évek óta látjuk.
Azért a villámtöltés az irány mert az a legjobb alternatíva.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Azt a verziót vették ami nem cserélhető akkus. A gyártók ebből letudják vonni a következtetést hogy azt gyártják amire nagyobb igény van. Nem tudom mit kombinálsz.
Nem az a rákfenéje, az összeset eladják. Az hogy te csóró vagy az kinek a problémája? Az se sokakat izgat hogy neked nehezedre esik tölteni az autót. Majd megteszi más helyetted.
Szerinted. Saját véleményed, jogod van hozzá. Ellenben ahhoz nincs hogy faszságokat terjessz, minek kéne atomreaktor a töltéshez? Normális vagy?
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Ja értem. Tehát azért nem vette senki a cserélhető akkus verziót mert nem volt hozzá infrastruktúra. Elmondom neked, akkor még ilyen töltőhálózat sem volt. De azért abba remélem belegondoltál hogy ha senki nem fogja azt venni akkor soha nem is lesz infrastruktúra.
Ja értem. Szóval azért drága mert keveset adnak el belőle így persze hogy eladják. Nyilván ez így működik, lásd hidrogénautó eladások Magyarországon..
Nyugi másnak megéri úgy néz ki.Mondjuk úgy hogy megtermeljük? Szerinted máshoz terem vagy mi?
Az egy dolog, attól még nem kéne ilyen baromságokat írnod. Mi köze van az atomerőműnek a villámtöltéshez?
ha muszáj
Hopkins95: mondjuk az lesz az előnye hogy kevesebben fognak autózni, azaz aki autóval megy az gyorsabban tud haladni. Több lesz a parkolóhely. Kevesebb lesz a szennyezés a városba. És valószínűleg kevesebb autó is lenne. Az hogy te ebből nem kérsz kit érdekel? Nem is kell kérned, Magyarország jelenleg visszafele halad az időben. Neked találták ki.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nem mintha Magyarországon a lakótelepen élők mostanában váltanának tömegesen elektromos autóra. De nem baj, valami kifogás kell.
Látom előjött az összes autót egyszerre cseréljük le szlogen. Mindenhol mint a sablon csak úgy árad a hülyeség.
Lehet jobb is ha nem tudom hogy mi zajlik egy olyan ember fejében aki ezt komolyan gondolja…[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Fritz Teufel #158 üzenetére
Az a baj hogy ha hülyeségeket írsz akkor értelmes ember nem fog komolyan venni. Persze bohócok előtt is lehet szerepelni.
Mindig ugyanazok az emberek jelennek meg ugyanazokkal a hülyeségekkel. És még mindig itt trollkodhatnak. Érdekes.
Idézet a szabályzatból:
Tilos:
„Trollkodás”: téma- és közösségromboló provokáció.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz Fritz Teufel #168 üzenetére
Nagyon vicces ez az elektromos autó őrület...
Nem tudom mi vicces benne, ebben az évezredben kevés olyan jó dolog terjedt el mint a villanyautózás.
Ha tudnák az emberek, hogy miből készül a festék az autó alkatrészire...
Mi lesz a ha tudják?
És amikor megoldottuk az autó kibocsátásának redukálását kiderül, hogy igazából a probléma nem oldódott meg, de legalább tovább romlott a helyzet.
Hazugság, nem romlott. (vagyis nem fog romlani)
Az autók előállítása ugyan úgy kibocsátással és brutális környezeti terheléssel jár majd mint előtte.
Igen, csak nagyon nem mindegy hogy utána mennyit szennyez.
Elvégre az elektromos autókhoz még erősebb bányászati tevékenység szükséges mint előtte. Dél-amerikában továbbra is irtani fogják a parasztok és a multik az erdőket, hogy legyen legelő.
Azért ebben ne legyél annyira biztos.
Az elvesztett zöld felületeket világszerte a kutya sem fogja pótolni.
?
Nem csak a kibocsátást kellene szűkíteni, mert annak ellene hat az őserdők és a zöld felületek fogyatkozása.
?
A gazdaságot is meg kellene reformálni, mert nem lehet folyamatosan növekedésre bazírozni környezetet is védve.
Na csak előjön a szokásos szöveg a zsákból. Akkor reformáld meg, ne a környezetvédelem ellen tegyél.
És így tovább...
Igen várom hogy csinálj valami értelmeset, fotelszakértő.
de legalább nemsokára csak annak lesz autója, aki fenn tudja tartani...
Mint pl. most?
vagyis csak kevés embernek.
Jövőbe látsz? Mit jelent a kevés ember? Ez baj?
A jó hír, hogy egyszerűbb lesz parkolni, mint kb 20-25 éve
Még mindig a jövőbe látsz.Ez egyszerű trollkodás, nem ide való. Nem vagyunk egy értelmi szinten. Ebben biztos vagyok. És van egy olyan érzésem hogy nem én vagyok nagyon fent hanem te nagyon lent.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
A bevásárlóközpont az egyik legjobb hely a töltésre, ott minden héten eltöltenek az emberek 0,5-1,5 órát ami közben nyugodtan tölt az autó. Én megnéztem, van töltő mozinál, plázánál (ahol ugye van minden), (gyors)éttermeknél. De biztos van még közelben sok töltőnél sok minden, nem vagyok helyi. És csak olyan helyeket néztem amik tényleg közel voltak a töltőkhöz. Nem tudom mit jelent az általános cél, a lényeg pont az hogy ne kerüljön elpazarolt órákba a mindennapos energiaszükséglet. Nem fog passzolni minden autóhoz? Gondolod? Nem utána kéne nézni? Miért akarod tele tankolni? Jó lenne persze. De ez létszükséglet? Légvonalban? Legalább egy tucat olyan töltőpont van Kecskeméten ahol fájdalommentesen lehet tölteni az autót. Az hogy valaki három töltőt akar látni, egészségére.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Azért drága most az aksi mert nincs elég. Már fozokatosan indulnak be gyárak, de ugye az igény is folyamatosan nő így amennyivel többet gyártanak annyival több autót adnak el. Ha ez a hiány megszűnik onnantól fogva az EV-kbe szánt akkumulátorok ára jelentősen le fog csökken ami értelemszerűen nagy ösztönző lesz az elektromos autó gyártására a magasabb profit miatt. A hagyományos autó eladások villámgyorsan, néhány év alatt fognak összeomlani Európában. Részben ennek a folyamatnak köszönhetően.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Tisztában vagyok vele, csak akinek írtam az nincs. Németországban sokkal kevésbé volt jelentős a helyben megtermelt atomenergia mint pl. Franciaországban vagy Magyarországon. Itthonról ezt nyilván nehéz felmérni. Ahogy nem is indítottak be újabb szénerőműveket (az addig tervezetteken kívűl) hanem csak az addigiak energiatermelését növelték meg bizonyos mértékben. Csak az ilyen szennyoldalak képtelenek ezt leírni (nem ez konkrétan), hanem csak az a lényeg hogy a mostani kormány a király az atommal bezzeg a hülye németeket lekapcsolták (jelzem, rövid idővel a tervezett előtt) meg nyitottak szénerőműveket hát mennyire szánalmas bezzeg mi magyarok.. Meg nyilván a dízeloldalak is habzó szájjal szajkozzák ezt.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Valóban, teljesen jogos. Félreolvastam. De nem kifejezetten neked szántam, hanem azoknak akik hallották és komolyan vették ezeket a tévhiteket.
Ellenben te nem vagy tisztában a dolgokkal, a németek folyamatosan növelik a megújuló energiát amiben nagyon jól állnak Európában. Az hogy neked a német energiapolitika nem tetszik egészségedre. Majd mennyire fasza lesz mikor paks 1-re mocsok sok pénzt elverünk mert nem tudunk mit kezdeni a radioaktív hulladékkal. A németek meg jót fognak mosolyogni mint ami szokott történni. Szeretjük ebből balkáni országból fikázni a hanyatló nyugatot aztán a végén mindig kiderül hogy ők csinálták jobban..352 Tapsi: energiatárolás remek alternatíva a kiváltására.
358 Tapsi: és akkor a valóság.. [link]
362 Rive: Kiadtad magadból a stresszt a sötétzöldezéssel? Ha még sírni is akarsz, ne az én vállamon tedd köszi.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
A technológia már itt van, műküdik. Ahhoz hogy nagymennyiségben lehessen vele nagymennyiségű energiát eltárolni vele ahhoz a jövőbe kell ugranunk.
Vagy van esetleg valami kivetnivalód azzal hogy ez az energiatárolási technológia már itt van és működik?„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Így van. Süketeltem. Jegyezd ezt meg, majd 20 év múlva csak nézel hogy basszus tényleg ez lett. Persze akkor már te is teljes támogatója leszel a rendszernek és nagy büszkeséggel fogod állítani hogy te mindig is tudtad hogy ez lesz a jövő.
Már megszoktad hogy nem az valósul meg amit te gondoltál? Akkor lehet nem kéne gondolni, nem gondolod?
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
-
Noukoum
veterán
Nagyon kíváncsi vagyok milyen faszságokat írtam. Sokszor megkapom ezt, aztán a lista elég rövid szokott lenni ami meg rajta van nem is igaz. Ez van. Persze tévedni emberi dolog, másokkal ellentétben én mindig el is ismerem. De mivel nem okoskodok olyan témában ahol kevesek az ismereteim így elég ritkán fordul elő szerencsére.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Csak hogy rosszak a példáid. Az üzemanyagcellás autónak már a nyilvánosság előtt is teljesen egyértelművé vált hogy nincs jövője. Nyilván akik fejlesztették azok évtizedek óta tudják, de egyébként is mindenki tudja hogy miért lett belőle egyáltalán bárki által megvásárolható autó. A 3D televízió pedig létezett, ráadásul sorozatgyártásban csak rájöttek az emberek hogy semmi értelme. Az energiatárolásra pedig lesz igény mert senki nem akarja elpazarolni a villamosenergiát ha el is tudja tárolni.
Az akkumulátorárak nagyon magasról indultak, látszik hogy nem lehet ezt a technológiát radikálisan olcsóbban gyártani. Évek óta nagyon minimális az árcsökkenés. Az hogy esetleg drágulni fognak, hát most minden drágul. Tekintve hogy a hagyományos autóknál is drágul minden (szervizköltség, maga az autó, üzemanyagárak). Emiatt kár aggódni komoly szinten. Ja bocsánat, az üzemanyagért kár aggódni mert a nagyságos kormányunk megoldotta hogy olcsón tankoljon a magyar. Klímabarát ország a javából.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
Nem akarok ünneprontó lenni de 5 éve is ezt mondták. Egyébként van már szilárdtest, csak nem olyan amilyenre az emberek vágynak. Olcsó, könnyű, gyorsan tölthető, nagy energiasűrűsségű és persze ne legyen hibája/tulajdonsága. Na ez az ami nagyon messze van még.
Egyébként mindig megmosolyogtat mikor az elektromobilitás kapcsán feljön a Toyota. Először azt mondták hogy az akkumulátoros villanyautó hülyeség mert a hidrogénautó a jövő, a jelen meg a hibrid. Aztán rájöttek hogy a hidrogén sehol nincs, valamit mégis mondani kell hát elmondták hogy jó-jó az akkumulátoros elektromos autó de majd akkor ha jön a szilárdtest! A li-ion aksis EV-k nem jók, vegyünk inkább hibridet. Aztán kijött a Lexus majd a Toyota is a saját elektromos autójával, nyilván li-ion aksival. Persze elég gyengék lettek, látszik hogy nem akarnak sokat eladni belőle. Szóval érdemes óvatosan kezelni az ilyeneket, próbálják de inkább próbálták nagyon sokág hülyíteni a népet hogy hülyeség ez az egész és várjuk ki mi lesz. Vártunk, meg lett az eredménye. Se szilárdtest, se életképes hidrogén. Pedig lehet nem lett volna rossz ha nem egyoldalú az átállás, növelte volna a versenyt.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi hangfal építés
- OLED TV topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elite: Dangerous
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mikrotik routerek
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...