- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Autóhifi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
Szerintem "viszonylag" egyszerű a történet.
A tulaj kikapcsolt Autopilot mellett lepadlózta a gépet a kanyar előtt, de azt nem tudta bevenni: "csatt". A sofőr minden bizonnyal nem vesztette el az eszméletét, és kis idő elteltével - mivel elől nem tudott kiszállni a kaszni sérülése vagy az elektromos ajtó (vajon hogy működnek ezek ilyenkor?) miatt - hátra mászott, de ott sem járt sikerrel, és bent égett a társával.
Izgalmas kérdés viszont, ha be volt kötve a sofőr, akkor miért deformálódott a kormánykerék? Az szvsz. baromság, hogy a lufi esetleges hibás működése miatt. Nem a légzsák feladata az emberi testet az ülésben tartani, hanem az övé. -
<Adamsky>
nagyúr
"A tempomat is változtatja a gázpedál állását ... " - én még olyan tempomatot nem láttam, ami "parkettázta volna a pedált". Valamint, ha megnézed a térképet, akkor láthatod, hogy vagy épp elindultak, vagy épp visszafordultak a "körforgóban". Szóval szerintem 100%, hogy nem az autó (esetleg Autopilot) hibájából következett be a baleset.
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... kicsit jobban gyorsul, mint padlóra tenné."
Mi van? Tempomattal jobban gyorsul, mintha "leparkettáznád"? Hááát... erre csak annyit tudok mondani, hogy ilyet nem csak, hogy nem láttam, de még nem is hallottam ilyenről. Tudnál mondani egy konkrét típust, amelyikben ilyen beépített "easter egg" van?"Egy ilyen körforgalom utáni szakasz pont tökéletes a megküldésre, ők sem tettek másként."
" ... ha elérte a test akkor az öv szar volt."
+1#11 jerry311
" ... wannabe Schumacher, hogy simán letörte."
Egyrészt ő sem volt bekötve másrészt - nekem legalábbis úgy tűnik, hogy - nem frontálisan ütközött, és nem akkora sebességgel történt a becsapódás különben vitte volna magával kifele menet a szélvédőn a fröccsentet Nardi-t.
Másfelől, ha be vagy (rendesen!) kötve, akkor ma már (ill. jó ideje) alap az övfeszítő. Szóval, ha az övvel minden O.K. akkor a karokra nem juthat olyan erő, hogy így elhajlítsa valaki a kormányt. -
<Adamsky>
nagyúr
" ... érezhetően "nagyobbat lép", ha tempomattal gyorsulok, mintha gázpedállal ... "
Nem feltételezem, hogy hamukáznál, de ez még most - így sokadik olvasásra is - egészen hihetetlen. Mert nem azt írod / írjátok, hogy ugyanúgy gyorsul, mintha a pedált rúgnád bele a tűzfalba, hanem jobban. Nekem már az előbbi is meredek, az utóbbi pedig a hihetetlenség határát súrolja.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz tomcat78 #115 üzenetére
Hát most már én is fogok csinálni egy rugalmassági tesztet (mondjuk 100-ról, 130-ra). Mást nem tudok, mert nekem is kézi váltós ...
Én egyébként azt várom (igazából természetesen nem, nem akarnék én senkinek sem rosszat), mikor következik be az első olyan baleset, aminél kimutathatóvá válik, hogy elkerülhető lett volna, ha nem a hülye "yoke steering wheel" van a Tesla-ban. Ugyanis szentül meg vagyok győződve róla, hogy vészhelyzetben (mondjuk "rénszarvasos" kikerülés, vagy megcsúszás) okozhat kellemetlen meglepetést egy ilyen kormány.
-
<Adamsky>
nagyúr
Friss, magyarországi esemény: Töltés közben égett hamuvá egy drága villanyautó Székesfehérváron
Az egy dolog, hogy ilyen előfordulhat, a másik, hogy piszok nehéz eloltani (hab kell hozzá, és sok idő). Plusz a hőtermelés ilyenkor óriási, aminek okán gyakran az aszfalt / betont is cserélni kell a jármű alatt.#118 opr
Én se vagyok profi sofőr v. versenyző, de volt már volt szerencsém vezetéstechnikai tréningen kitapasztalni milyen tempóban kell tekergetni egy utcai (!) autó kormányát ahhoz, hogy úton maradjon. Egy ilyen yoke kormány esetén biztos, hogy párszor a levegőt markolásztam volna. -
<Adamsky>
nagyúr
" ... a tűzoltóság nincs még felkészülve a szakszerű oltásra."
Hogy nézne ki a szakszerű oltás?Nem az a gond, hogy ne tudnák eloltani, hanem az, hogy az akkumulátor miatt újra kigyulladhat. Órákig kell hűteni / figyelni.Na, közben azt hiszem megtaláltam a választ → vagyis nagy konténer amibe be kell b@**ni a kocsit oszt' csókolom.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Politika
- Tippmix
- Futás, futópályák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Linux felhasználók OFF topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Steam topic
- További aktív témák...