- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi haladó szinten
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Azért deformálódott a kormánykerék, mert abba kapaszkodott, és mert a töréstesztet nem 108-nál végzik, hanem 60 környékén (kb. 3x mozgási energia különbség). Volt már amikor úgy kapaszkodott a kínai "sportkormányba" a wannabe Schumacher, hogy simán letörte. Egyébként a kormáynok inkább csak hajlanak, nem jó az ha éles szélű törött fém van a sofőr mellkasa és feje közelében.
-
Lenry
félisten
válasz <Adamsky> #19 üzenetére
Mi van? Tempomattal jobban gyorsul, mintha "leparkettáznád"? Hááát... erre csak annyit tudok mondani, hogy ilyet nem csak, hogy nem láttam, de még nem is hallottam ilyenről. Tudnál mondani egy konkrét típust
Passat B5.5 - ilyen kocsim van, pontosan így viselkedik. érezhetően "nagyobbat lép", ha tempomattal gyorsulok, mintha gázpedállalGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
opr
veterán
válasz <Adamsky> #75 üzenetére
Kora kétezres autóknál bőven előfordult, ezt személyes tapasztalatból mondom, de ott se mindegyiknél. Pl se a lexus is200, se az is250 nem ilyen, ott szerintem (érzésre, nem mértük ki) a padlózás nagyon maximum háromnegyedét tudja a tempomat, lehet annyit se. Autója válogatja, nagyon könnyen lehet, hogy nem futottál bele ilyen autóba, akkor se, ha amúgy sok fajta autót vezettél. Az is lehet, hogy amúgy de, csak eszedbe nem jutott kipróbálni, mert ugyan mégis honnan gondolná az ember. Ez rám pl olyan szinten igaz volt, hogy amíg stopperrel nem mértük le, 99%-ig biztos voltam benne, hogy csak placebo és azért érzem úgy, mert fura, hogy úgy gyorsul a kocsi, hogy nem nyomom a gázt. Aztán végül a stopper bizonyította a dolgot. 100ról 130-ra legmagasabb fokozatban (nem emlékszem, hogy 5 vagy 6 sebességes volt a 307) bő fél másodpercet vert a tempomat a padlógázra, ami rengeteg, és úgy is érződik. A mérést többször megismételtük, hogy biztos legyen a dolog, abszolút konzisztens volt az adat.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
tomcat78
őstag
válasz <Adamsky> #75 üzenetére
A válasz szerintem a vezérlő elektronikában bújhat meg (nincs késése talán? Csak tipp, nem tudom.) . Nekem 2001-es A6 is eszetlenül gyorsít, ha hagyom a tempomatot magában. Tempomatot jellemzően 6.-ban használ az ember gyereke manuális váltónál. De tényleg érezhetően másként viselkedik az autó vele nekem is. Pláne, hogy 50-nél már lehet 6.-at kapcsolni neki. Mondjuk egy felhajtón a gyorsító sávban. Amúgy ez a jobban vagy máshogy megy, szerintem csak adott fokozaton igaz. Tud az gyorsulni jobban is, leforgatva, váltva Hozzá teszem automatával zéró tapasztalatom van ilyen téren.
"Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
opr
veterán
válasz <Adamsky> #116 üzenetére
Még nem próbáltam ilyen kialakítású kormányt soha, tehát erősen kérdőjeles, mennyire van igazam, de...
Perpill a yoke kormányról az a véleményem, hogy aki azt a borzalmat engedte forgalomba hozni, azt mindenféle hivataltól el kéne tiltani. Konkrétan életveszélyesnek tartom közúton. Ezer példát fel tud hozni bárki, amikor veszélyes lehet. Versenyautóban, valami speciális engedéllyel, kizárólag a garázs és a versenypálya között, hogy el tudjon addig jutni? Ok, persze, simán. Hétköznapi Bélának? Nagyon nem ok. És itt a fenti szerint mindenki hétköznapi Béla, aki nem vezet rendszeresen pályán, tehát én is.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
válasz <Adamsky> #145 üzenetére
Ezt írják a cikkben:
A teljes eloltás még közel öt órát vett igénybe, mivel az akkumulátor többször is újra melegedni kezdett, majd visszagyulladt.
Na, ezért egy benzin/dízel autó ilyet nem csinál.
Egyébként ilyenkor az autóban, az épületekben, meg a felhalmozott építőanyagokban esett kárt téríti a CASCO
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
azbest
félisten
válasz <Adamsky> #150 üzenetére
ez is egy megoldás De inkább arra gondoltam, hogy nem vízzel kell oltani. Azzal hiába locsolják, ha már ég a lithium. Amúgy tényleg kíváncsi lennék, hogy stuttgartban hogyan sikerült 3 óra alatt eloltani a buszokat. Vagy ott lehet nem is égtek az akkuk.
Bár ahogy olvasom, a benzin tüzet sem vízzel kell oltani. Class B oltóanyaggal azt is és van ahol tithium tűzre is azt írják.
A hab elvileg elzárja az oxigént, de nem vagyok benne biztos, hogy szakszerű vizes habbal oltani autót.
[ Szerkesztve ]