- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább kooperáció. Az IBM és az AMD amúgy is szokott együtt fejleszteni, így valszeg ezt is megoldják. Az MS meg fizet, szerintem nem is keveset, szóval mindenkinek win-win szituáció.
Ami nagyon komoly lehet ebben a rendszerben, hogy a fejlesztők hozzányúlhatnak a Disney Ptex formátumához. A hardver oldalról megoldható a valós idejű megjelenítés. A GCN-ről tudjuk, hogy 32 TB-os (igen terabájtos ) tömörítetlen textúrát támogat.
A Ptex előnye annyi, hogy nem kell vacakolni az UV mapokkal. Tipikusan arra fejlesztették ki, hogy a művészek hatékonyabban dolgozzanak a világ feltextúrázásánál. A tesszellálás során is számos általánosabb hibát, vagy problémát korrigál, szóval ultimate megoldás. Az egész rendszerről vannak videók a Youtube-on. Akár valós időben festhetők a textúrák, így látható az eredmény.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.