- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az eddigi infók szerint semelyiket. Állítólag ebből az egy lapkából fog állni az egész. Az IBM adja a procimagokat (valszeg a legújabb Power 7-eseket), míg az AMD a GCN IGP-t. Valószínű, hogy az MS úgy kéri az átalakítást, hogy a GCN képes legyen címfordításra az IBM utasításkészletével, illetve ha a fejlesztők igényeire hallgatnak, akkor teljesen koherens memóriát osztanak majd meg egymással.
Az elképzelés eléggé Cell-szerű, csak a GCN-ben maradnak fix-funkciós hardverek a grafikai számításokra.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább kooperáció. Az IBM és az AMD amúgy is szokott együtt fejleszteni, így valszeg ezt is megoldják. Az MS meg fizet, szerintem nem is keveset, szóval mindenkinek win-win szituáció.
Ami nagyon komoly lehet ebben a rendszerben, hogy a fejlesztők hozzányúlhatnak a Disney Ptex formátumához. A hardver oldalról megoldható a valós idejű megjelenítés. A GCN-ről tudjuk, hogy 32 TB-os (igen terabájtos ) tömörítetlen textúrát támogat.
A Ptex előnye annyi, hogy nem kell vacakolni az UV mapokkal. Tipikusan arra fejlesztették ki, hogy a művészek hatékonyabban dolgozzanak a világ feltextúrázásánál. A tesszellálás során is számos általánosabb hibát, vagy problémát korrigál, szóval ultimate megoldás. Az egész rendszerről vannak videók a Youtube-on. Akár valós időben festhetők a textúrák, így látható az eredmény.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Televan74 #13 üzenetére
Szerintem az új Xboxszal a régit nem lövik le. Nagyon sokan használják, így a fejlesztők még egy darabig biztos ellátják játékokkal.
(#16) he7edik.: A TFLOPS itt mindegy. A direkt programozás az előnye. API-mentesen a mostani konzolok is nagyon kenik.
(#17) ldave: A Wii U-ról annyi ismert, hogy IBM-AMD kooperáció lesz, szóval sokat nem lehet erről mondani. Majd később. Itt még ezt az IBM-AMD felállást nem erősítették meg.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.