Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz joi29 #4 üzenetére

    Az eddigi infók szerint semelyiket. Állítólag ebből az egy lapkából fog állni az egész. Az IBM adja a procimagokat (valszeg a legújabb Power 7-eseket), míg az AMD a GCN IGP-t. Valószínű, hogy az MS úgy kéri az átalakítást, hogy a GCN képes legyen címfordításra az IBM utasításkészletével, illetve ha a fejlesztők igényeire hallgatnak, akkor teljesen koherens memóriát osztanak majd meg egymással.
    Az elképzelés eléggé Cell-szerű, csak a GCN-ben maradnak fix-funkciós hardverek a grafikai számításokra.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz joi29 #8 üzenetére

    Inkább kooperáció. :) Az IBM és az AMD amúgy is szokott együtt fejleszteni, így valszeg ezt is megoldják. Az MS meg fizet, szerintem nem is keveset, szóval mindenkinek win-win szituáció.
    Ami nagyon komoly lehet ebben a rendszerben, hogy a fejlesztők hozzányúlhatnak a Disney Ptex formátumához. A hardver oldalról megoldható a valós idejű megjelenítés. A GCN-ről tudjuk, hogy 32 TB-os (igen terabájtos :D ) tömörítetlen textúrát támogat.
    A Ptex előnye annyi, hogy nem kell vacakolni az UV mapokkal. Tipikusan arra fejlesztették ki, hogy a művészek hatékonyabban dolgozzanak a világ feltextúrázásánál. A tesszellálás során is számos általánosabb hibát, vagy problémát korrigál, szóval ultimate megoldás. Az egész rendszerről vannak videók a Youtube-on. Akár valós időben festhetők a textúrák, így látható az eredmény.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Televan74 #13 üzenetére

    Szerintem az új Xboxszal a régit nem lövik le. Nagyon sokan használják, így a fejlesztők még egy darabig biztos ellátják játékokkal.

    (#16) he7edik.: A TFLOPS itt mindegy. A direkt programozás az előnye. API-mentesen a mostani konzolok is nagyon kenik.

    (#17) ldave: A Wii U-ról annyi ismert, hogy IBM-AMD kooperáció lesz, szóval sokat nem lehet erről mondani. Majd később. Itt még ezt az IBM-AMD felállást nem erősítették meg.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák