Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz joi29 #8 üzenetére

    Inkább kooperáció. :) Az IBM és az AMD amúgy is szokott együtt fejleszteni, így valszeg ezt is megoldják. Az MS meg fizet, szerintem nem is keveset, szóval mindenkinek win-win szituáció.
    Ami nagyon komoly lehet ebben a rendszerben, hogy a fejlesztők hozzányúlhatnak a Disney Ptex formátumához. A hardver oldalról megoldható a valós idejű megjelenítés. A GCN-ről tudjuk, hogy 32 TB-os (igen terabájtos :D ) tömörítetlen textúrát támogat.
    A Ptex előnye annyi, hogy nem kell vacakolni az UV mapokkal. Tipikusan arra fejlesztették ki, hogy a művészek hatékonyabban dolgozzanak a világ feltextúrázásánál. A tesszellálás során is számos általánosabb hibát, vagy problémát korrigál, szóval ultimate megoldás. Az egész rendszerről vannak videók a Youtube-on. Akár valós időben festhetők a textúrák, így látható az eredmény.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák