- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAID
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem számít a driver. Durva lenne, ha a FreeSync arra kényszerítene, hogy ne tudjon egy program a tartomány felett futni. Már csak a késleltetés miatt sem jó ez a megoldás, hiszen ebben egészen rossz a V-Sync. A FreeSync tartományon belül szinkronizál, de az AMD rád bízza, hogy milyen formában akarod a sebességet a tartományon belül tartani. Ha nem akarod, akkor nem muszáj.
Szerk.: A V-Sync, ami tartományon belül tudja tartani a sebességet. Ha ez nem aktív, akkor a driver nem fogja magától megoldani ezt. Így működik a FreeSync, hiszen nagyon sok játék magas fps mellett máshogy fut, nagyobbat tudsz ugrani, így az AMD már a legelején csinált egy olyan beállítást, amivel a futtatási sebesség nagy lehet, miközben megőrzöd a FreeSync előnyeit. Ha ez neked nem jó, akkor több lehetőség is van. Egyrészt ott a V-Sync, ami a tartomány maximumára szinkronizál, ott az FRTC, amiben V-Sync nélkül maximum sebességet adhatsz meg, vagy ott a Chill, amiben szinkronizálhatód a teljes feldolgozást a FreeSync tartományhoz. Ha bővített szinkront használsz, akkor az is megváltoztatja a FreeSync működését, mivel megemeli a maximum kezelhető sebességet, de egy bizonyos érték felett már nem garantált, hogy nem törik meg a kép.
A Chill az eleve egy scene pacing eljárás. Mivel egyenletes a jelenetek számítása, így sokkal hamarabb kész is lesznek, mint nélküle, amikor jellemzően két jelenetet számol egyszerre a gép.
Windmill demo: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Excel topic
- nVidia tulajok OFF topikja
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Synology NAS
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Újszerű PowerColor Fighter AMD Radeon RX 6600XT 8GB GDDR6 ÁR/ÉRTÉK BAJNOK! Bolti Garanciával!
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- MSI VENTUS 2X RTX 3070 - eladó!
- Legújabb Nvidia Quadro RTX 4000 Ada Generation 20 GB új garis eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen