Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Szóval azért nem jó cikkben felsorol 7 Raytracing eljárás küzöl egyik sem, mert eddig egy RTX-es játék sem lőtt ki ilyen messzire sugarakat, a nagyobb részletességű távoli modellek többlet VRAM igényére egyik szabványos eljárás sem nyújt megoldást beleértve a DXR 1.1-et is. Eddig egész ésszerűen hangzik.
    Elöző Godfall ciknél szóvá tettük hogy az Only Shadow RTX-nek nincs értelme,bekapcsolása eszi az FPS-t ÉSZREVEHETŐ vizuális minőség javulás nélkül.Te azt mondtad hogy az árnyékok megfelelő minőségű kidolgozása sok munkaórát, ezen keresztül pénzt emészt fel, ezért a DXR árnyék. Probléma ott van hogy RTX-off-ba is kell lennie árnyékoknak, milyen meglepő vannak is, Youtube gameplayek alapján nem is rosszak(játék élmény picit is korrerálna az árnyékok minőségével, kúrva jó játékhoz lenne szerencsénk...).
    Ha az RTX off miatt mindenképp kell csinálni árnyékokat, mi értelme sugárkövetéssel még ,,szebb" árnyékoknak?RTX beépitésének a hardverek véges számítási kapacitás miatt mindenképp van többlet költsége. Hol spóroltak ezzel pénzt kezicsókolom???

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Abu85 #40 üzenetére

    ,,4K-s felbontáson az RT off ~55 fps körül tud, az RT on pedig ~47 fps."
    Megeszik bő 10%FPS-t a semmiért.Azért mondom/mondjuk hogy a semmiért merta világon senkit nem érdekel hogy az árnyékok mennyire élesek. Múltkori Godfall cikk alatt a valósághű törmelék effektektre mondtad azt hogy tök feleslegesek, csak eszik a memóriát,ezért nincs igazán komplex Particle és Debris fizika a játékokba.Miért a valóságba ,,elpárolognak" a levegőbe a törmelék darabok, vagy a fizikát félre téve, ha belelövök a falba, eltűnik 30-60 secen belül a lövésnyom,bloodsplattering, tölténytár stb???Játékokba ez a rendkívül limitált időtartam azt jelenti hogy jó eséllyel még vége sincs az adott akció jelenetnek,már kezdenek eltűnni a részletek. Hidd el ezek a dolgok sokkal jobban zavarják az játékosokat, mint az hogy az árnyékoknak a kontúrjai mennyire élesek...
    Visszatérve az árnyékokra múltkor a következőt ,,mondtad" szó szerint:
    ,,hónapokig kellene rajta dolgozni, arra meg nincs idő, és a befejtetett munka mellett sem biztos, hogy meglenne a minőség. Sugárkövetéssel ez tényleg csak napok kérdése.''
    Napok kérdése...
    Most meg elismered hogy nem napok kérdése mivel RTX off miatt úgy is rá kell szánni a hónapokat. Magadnak mondasz ellent.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Abu85 #40 üzenetére

    ,,4K-s felbontáson az RT off ~55 fps körül tud, az RT on pedig ~47 fps."
    Ráadásul 60FPS alatti tartományba vagyunk. Biztos játszok fél milliós kártyámmal 55 helyett a darabosabb 47 képkockával,csak azért hogy az árnyékok kontúrjai élesek legyenek...
    Inkább arról kellett volna 3 cikket írnod hogy mekkora baromság volt a fejlesztők részéről beépíteni a sugárkövetést, Hibrid RTX-nél is arról volt szó hogy csak akkor használják a sugárkövetést ha észrevehető minőség béli javulást hoz, minden másra ott a bevált Global illumination.

    Ehhez még csak hasonlót se fogalmaztál meg egyik cikkbe se. :C

    ,,akkor 1080p-ben már elég lesz az effektnek 10 GB VRAM, így egy 3080-on már aktiválható"
    Hogyne RTX 3080-al majd FullHD felbontáson fogok játszani... Mond te gyógyszerre iszol?

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Abu85 #44 üzenetére

    ,,Összességében az árnyékok jelentik a legnagyobb problémát ma. Minden más gondra van valami relatíve jól működő és könnyen implementálható alternatíva.''
    Ezt akkor mond ha minden játékba legalább Control komplexitású rombolhatóság és törmelék szimuláció van Wolfenstein 2 szintű sérülés modellezéssel kombinálva, és a részletek is megmaradnak 5 percig(egyik játék sem tudja).Komplex animációkról nem is szólva.
    Jelenleg ilyen game nem létezik, részben fejlesztők hozzáállásának, részben limitált számítási kapacitások miatt jó darabig nem is lesz.

    Nem győztél meg az Only Shadow RTX-ről, többséggel együtt továbbra is értelmetlennek tartom.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Abu85 #46 üzenetére

    Csak akkor gyors és hatékony megközelítés ha a sugárkövetés nem kikapcsolható!
    Miről beszélünk???
    Könyörgök nézz már megy egy gameplayt, hol rondák neked ezek az árnyékok?

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Abu85 #49 üzenetére

    Oké de ezt már megbeszéltük. Felesleges, ezen nincs mit védeni.
    Ide a rozsdás bögőt ha a Godfall Nvidia promoted játék lenne és Radeonon nem lenne bekapcsolható a sugárkövetés, mert teszem azt nincs bennük Nvidia féle RT mag, arról írtál volna 3 cikket hogy mennyire felesleges az e féle sugárkövetés, és Nvidia megint a fejlesztők és játékosok érdekeivel ellentétesen cselekszik stb.stb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák