Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    Szóval azért nem jó cikkben felsorol 7 Raytracing eljárás küzöl egyik sem, mert eddig egy RTX-es játék sem lőtt ki ilyen messzire sugarakat, a nagyobb részletességű távoli modellek többlet VRAM igényére egyik szabványos eljárás sem nyújt megoldást beleértve a DXR 1.1-et is. Eddig egész ésszerűen hangzik.
    Elöző Godfall ciknél szóvá tettük hogy az Only Shadow RTX-nek nincs értelme,bekapcsolása eszi az FPS-t ÉSZREVEHETŐ vizuális minőség javulás nélkül.Te azt mondtad hogy az árnyékok megfelelő minőségű kidolgozása sok munkaórát, ezen keresztül pénzt emészt fel, ezért a DXR árnyék. Probléma ott van hogy RTX-off-ba is kell lennie árnyékoknak, milyen meglepő vannak is, Youtube gameplayek alapján nem is rosszak(játék élmény picit is korrerálna az árnyékok minőségével, kúrva jó játékhoz lenne szerencsénk...).
    Ha az RTX off miatt mindenképp kell csinálni árnyékokat, mi értelme sugárkövetéssel még ,,szebb" árnyékoknak?RTX beépitésének a hardverek véges számítási kapacitás miatt mindenképp van többlet költsége. Hol spóroltak ezzel pénzt kezicsókolom???

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák