- Androidos tablet topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kikikirly #50 üzenetére
A Radeonban van RT mag, ahogy az GeForce-ban is. Itt a probléma nem ezekről a részegységekről szól, hanem arról, hogy a DXR 1.1-re írt RT shadow effekt rendkívül sok VRAM-ot eszik. Hiába van a hardverekben feldolgozó, ha az adat nem fér bele a memóriába. Emiatt kellett alternatív utat keresni a Godfall esetében, hogy legalább beférjen 10-16 GB-ba a memóriaigény.
A probléma az, hogy nem értitek, hogy mit miért csinálnak. Az a céljuk, hogy némelyik GeForce-on azért játszható legyen a játék aktivált RT shadow effekttel is. Ha nem ez lenne a cél, akkor kiadják a szabványos kódot, és akkor várhattok, mire lesz annyi VRAM a GeForce-okon, hogy be tudjátok kapcsolni az eljárást. De nem ezt teszik, hanem megpróbálnak megoldást keresni, hogy most is be tudjátok kapcsolni. Tényleg nem látom át, hogy ez miért olyan rossz dolog.
RT magokból van rendesen az új GPU-kban, csak ha nem rakod alájuk a memóriát, akkor nem érnek semmit.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.