- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Az az ok, hogy a tévék 16:9-es képarányára állnak át a számítógépes cuccoknál jellemző 16:10-es arányról. Hogy miért, azt nehéz megmondani. Szerintem egyrészt jó reklámfogás a "cinematic monitor" meg a hasonló valójában hüjjeségek. Másrészt pedig azért, mert minél laposabb a monitor, annál kisebb képfelülettel (anyagköltséggel) lehet kihozni egy adott képátlót. Pölö a 22"-osnak hirdetett 16:9-es monitorok gyakran csak 21,5" képátlósak és ugye laposabbak is valamivel. Itt fejtegettem ezt kicsit.
Ami a játékokat illeti. Már most soknál beállítható az 1366x768-as felbontás, ami a 16:9-es, 720p-s tévékre jellemző.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!