Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Megmondom oszinten, altalaban az ilyen uj effektes elotte-utana kepeknel rendesen eroltetnem kell a szemem, hogy lassak is valami kulonbseget, de most ez eleg latvanyos.
    Mondjuk, gondolom azert, mert nem egy konkret jatekbol van a kep, hanem egy direkt erre keszitett jelenetre eresztettek ra, de akkor is, brutalis a differencia, es ugy tunik, meg csak nem is eszik annyira sokat. :Y

    Tegyuk hozza, 1 ezredmasodperc kevesnek tunhet, de 60hz az azt jelenti, hogy ~16 ezredmasodpercenkent van egy kepkocka, 120hz eseten meg ez ugye mar csak 8, amibe bele kell fernie minden masnak is, szoval -bar nem pont igy kell szamolni a sok parhuzamos task miatt- ez azt jelenti, hogy 60hz es FullHD eseten ~6% extra terhelest jelent az effekt.

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Geri Bátyó #2 üzenetére

    Igen, amig FHD, 60hz(fps) a cel, addig abszolut nem veszes, plane ha ilyen szintu (vagy legalabb hasonlo) javulast hoz valos felhasznalas mellett is.
    Sot, igazabol meg 120hz/FHD mellett is boven vallalhatonak tunik egy eros gpu mellett, 1440p meg 4k mellett viszont mar okozhat kellemetlensegeket meg akkor is, ha felbontassal linearisan skalazodik.
    Tegyuk hozza, hogy valoszinuleg boven tulszamoltam az igenyt, siman lehet, hogy a szamolt erteknek a kb 2/3-ada a valos terheles, de lehet meg annyi sem. (Persze az is lehet, hogy megint marketing szamokat latunk, es a valosagban meg magasabb lesz a szamitasi igeny)

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz hajbel #5 üzenetére