- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Projektor topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geri Bátyó
őstag
Én is hasonlóképpen meglepődtem a különbségen. Tényleg nagyon látványos. Már csak az a kérdés, hogy ez a valóságban hogyan fog jelentkezni, mert sokszor a tényleges játékokból szedett képeknél alig látni eltérést.
Viszont ez a kalkulált többletterhelés nem egy horror. Még talán egy RX570 mellett is bevállalható, pedig az lassan már a minimumnak tekinthető FHD mellett."Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)
-
-
[CS]Blade2
addikt
60FPS-nél
- 56,6 FPS maradna egy belépő kártyán, illetve ennél több, mert azt írja, hogy bőven 1 ezreden belül.
- 59,64 FPS egy középkategóriás 5700xt-n.
- csúcskártyán már 100-200 FPS alatt 1 FPS veszteséget sem jelentene.Mondjuk annyit is ér. A demo képhez képest az ilyenek kb 1/10-ét nem tudják.
-
hajbel
addikt
Azóta már meg is jelent róla egy videó [link] natív felbontással és DLSS-el összehasonlítva. 1-2% erőforrást fogyaszt minden felbontáson és veri a DLSS-t képminőségben. Nézd meg, erősen ajánlott!
"I did a strict diet. I cut alcohol, fats and sugar. In two weeks I lost 14 days." Tim Maia
-
UnknownNoob
tag
4K 120 fps-nél valóban 48% lesz az extra terhelés viszont azt az apró részletet kifelejtetted hogy FHD 60 fps-hez képest 48%, nem 4K 120 fps-hez képest. Mivel 4K 120 fps-hez ~8 olyan erős gpu kell, ezért a valóságban ez 48/8 = 6% lesz. Jééééé, pont 6 mint a legelején. Hogy miért? Azért mert ez egy konstans. A render és a post process aránya egy fix érték. Attól hogy többet rajzol a gpu az arány miért változna? Feltéve persze hogy a render és a sharpening is lineáris költségű algoritmus.
Mondok egy hülye példát: a torta árának 6%-a az étcsoki. Attól hogy nagyobb tortát és / vagy sűrűbben csinálod nem változik az alapár és az étcsoki árának az aránya. Ha napi 120 db 4 kilós tortát készít a cukrászda akkor valóban 60 db 1 kilós torta árához képest 48% körül lesz az étcsoki, viszont ha mindig ahhoz a mennyiséghez hasonlítjuk amit elkészítettél, akkor az konstans 6%.
[ Szerkesztve ]