- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibe0309
tag
Én úgy emlékszem, hogy egy ilyen terelésnél kell elkanyarodni, és ott le lehet vágni. Illetve volt valami olyasmi, hogy ha nyomsz egy reset-et (autó pályára visszapakolás) mielőtt visszaérsz a pályára, akkor rögtön a kör végére tesz le
Meg is találtam, valahogy így: [link]
(amilyen fakezű voltam akkoriban, enélkül esélyem se lett volna)[ Szerkesztve ]
-
Jhonny06
veterán
Az eredetiben is nagyon könnyű a verseny, csak szimplán óvatosan kell vezetni és akkor is simán megnyerhető. Az első kanyarban meg lehet szerezni a vezetést, onnantól meg már csak óvatos vezetéssel tartani. Szerintem azért találják sokan nehéznek azt a versenyt, mert mindenki azt hiszi, hogy csak úgy lehet megnyerni, ha úgy vezetsz, mint egy állat. Közben pont, hogy akkor 100%, hogy ki fogsz csúszni valahol.
[ Szerkesztve ]