- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- iPad topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Mármint szakmai érvekkel teletűzdelt vélemény alatt a saját hozzászólásodra gondolsz ugye? Mert az első büfid rendkívül mélyenszántó szakmaiságra utalt!
Javasoltam már neked szakembert aki talán ki tud gyógyítani az Abu fóbiából, de látom még nem kerested fel. Legalább válts nevet, ezt már annyiszor lejárattad... totál hiteltelen.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
kwzatz
őstag
"Mert valószínű hogy nem fullhd-ban renderelt, vagy még alfás státuszú a DXR, a driver, meg a játék is."
A Shadow of the Tomb Raider jövő hónapban megjelenik, aranylemezen volt 1 hónappal ezelőtt."Én pusztán abból indulok ki amit eddig raytracingben láttam és hihetetlen hogy egy kis árnyékolás ennyire zabáljon egy játékot fullhd-ban."
Ez nem kis árnyékolás. Nem értek hozzá, de ha jól értelmezem lényegében a fénysugarak útját és működését szimulálja, így az árnyékok, tükröződések úgy jelennek meg, ahogy kell. Ezért lesz a végeredmény valósághű, de óriási számítási kapacitás kell hozzá, amit eddig valós időben (játékokban) nem lehetett megtenni. Szóval én elhiszem, hogy ez fontos, és valószínűleg még a 30 fps is nagy eredmény egy olyan grafikai részletességű játékban, mint a Shadow of the Tomb Raider, csak ez a mezei usernek egészen biztosan nem fog 350-400 ezer Ft-ot érni, érthető módon.[ Szerkesztve ]
-
Duddi
aktív tag
Az RT nem egyszerűen egy kis árnyék.
Nem vagyok biztos a pontos menetében de úgy tudom ez a dolog úgy működik hogy:
Fogsz egy fényforrást és kilősz belőle adott tulajdonságú x ezer fénysugarat szimbolizáló vektort, a vektorok útját követi a program számolva a légköri elnyelődéssel (gyengül a vektor vagy megszűnik) felületi elnyelődés / reflexió az ezzel járó színbeli változással együtt. majd ami végül eljut a kamerába az adja a kép részleteit.
Ezt minden fényforrásra.
És mivel ezek a vektorok egy pontból indulnak minél messzebb van valami annál kisebb lesz a felbontása (adott területre kevesebb vektor jut ahogy szóródik a fény) ezért kell nagy terekre 2* 3* annyi fénysugár vektor mint kicsi zárt térbe.
A hardvernek megvannak a maga korlátai még de ez várható volt. bárki aki 60fps 4K RT teljesítményt várt álomvilágban élt. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Dehogynem. Nem muszáj minden pixelből lőni, lehet mondjuk négyes pixelblokkokból. Rögtön óriásit javítottal a teljesítményen. Persze a kapott eredményt utókezelni kell majd. A DICE ezt csinálja.
A DXR a DirectCompute API-n, ennek is a shader modell 6.x-es verzióján futtatja a DXR shadereket. Ezért kötelező hozzá a DirectX 12, mert DXIL IR-eket fogad csak el a rendszer.
És mit optimalizálsz egy DXR shaderen? Van ugye öt fajta a pipeline-ban: ray gen., intersection, miss, illetve closest- és any-hit. Ezekkel kontrollálod az egészet. Maximum vigyázni tudsz, hogy ne szemeteld össze a cache-eket, de ha megteszed, az már rég rossz. A HLSL specifikáció pedig gyakorlatilag a compute shader 6.0, kiegészítve traversal és state függvényekkel.
(#222) Jack@l: Hol optimalizálnak? A többi az fallback layer vagy ASIC.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- MSI GTX 1660 ti armor oc
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya