Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jack@l

    veterán

    válasz Tanisz #21 üzenetére

    Mert valószínű hogy nem fullhd-ban renderelt, vagy még alfás státuszú a DXR, a driver, meg a játék is. Majd a véglegesben meglátjuk mennyi az annyi DSR(supersampling) nélkül.
    Én pusztán abból indulok ki amit eddig raytracingben láttam és hihetetlen hogy egy kis árnyékolás ennyire zabáljon egy játékot fullhd-ban. Bárki kicsit szakmailag hozzáértőbb ezt kapásból látná.
    Persze Solt mester az üdítő kivétel :)

    [ Szerkesztve ]

    A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Új hozzászólás Aktív témák