- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Xiaomi Redmi 3/3 Pro
Nem 3S! 3S topik erre: [link]
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
krisztian07
tag
Ígértem, hogy beszámolok az Eustocktól rendelt telefonom garanciális ügyintézéséről. A telefonomat egy budapesti szervizbe kellet küldeni, ahol megállapították hogy hardveresen nincs baja a telefonnak. Így újra szoftverezték, majd egy ideig tesztelték, hogy visszatér-e a hiba ( nem észlelte a SIM2-t). Mivel a hiba nem jött vissza, a készüléket visszaküldték nekem, amit azóta nagy megelégedettséggel használok. Hozzá kell tennem, hogy mind a szerviz, mind pedig az Eustock hozzáállása teljesen korrekt volt a garanciális ügyintézéshez. Amikor csak akartam el tudtam érni őket és válaszoltak minden feltett kérdésemre. Ráadásul még egy kis ajándékot is kaptam. Tőlem megkapja a cég az ajánlott plecsnit.
Mondtam, hogy a droidot, ne rakjátok ki oda, Mert leviszi a buráját egy aszteroida!