Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 485

    aktív tag

    Még július elején én is megkaptam, akkor írtam egy kis gyorstesztet én is:
    Szépen becsomagolva, dupla dobozban. Adtak hozzá egy táskát, töltőt két dugóval eussal és háromágúval.
    brutál súlya van, többnek érezni mint 12kiló. Összecsukva nagyon kényelmetlenül lehet hordozni, mert nem egyenesen áll a kézben, az eleje, nyilván a motor miatt lefelé húz.
    A kijelző szép, jól olvasható napon is, a gombok, ameddig nem szokod meg, lehajolós, mert ugye az oldalán van az írás. a napi km számláló és idő bekapcsolástól kikapcsolásig mér, ez faszság. egy értéket tárol, a össz kmet. teljesen feltöltve 1es fokozatvab 16km/h, 2esben 24, 3asban 28, a 30at nem érti el, viszont a 28at lámpával is stabilan tartja. ha fél alatt van az akksi, ott már csak 24et tud. lejtőn lefelé max 32őt mértem. szerintem a kerék túl kemény, nagyon ráz, a lengéscsillapító érzésre csak dísznek van. egy kanyarban 28nál rámentem egy kis homokra, kurvára beszitált, de megtartottam, rohadt nagyot lehet vele esni. 20kmet mentem vele, nem merült le, és kb a harmadát 3asban nyomattam, tehát a 30km táv valószínű elérhető vele. szerintem ez az egy érték, amit tud a leírásból. a lámpa viszonylag jól világít. az indexet lehet villogóra vagy folyamatosra állítani. de x idő múlva lekapcsol, 10 perc kb. az alváz nagyon masszív, a kormány kicsit lötyögős, de még nem húztam át a csavarokat. a fék nagyon jó. mármint a karos fék. kitámasztó stabilan tartja. lábbal hajtani kényelmetlen, mert magasan van a padló. kb ennyi, a duda vicc, valami kis sípoló hang, mint valami gagyi kaputelefon. ha felgyorsult a max sebességre, aktiválódik a tempomat, ez hasznos, mert elég kényelmetlen nyomni, nagyon hosszú a kar és eléggé lent van, nem annyira ergonómikus. összességében megér 100ezret, viszont nagyon kell neki a sima út, érdesebb felületen hosszú távon zavaró. majd még tesztelem tovább, a melóhelyem 16kmre van, a héten valamikor begurulok vele.
    Update: Mentem most a városban is 12 km-et. Majdnem végig hármasban, most elérte a 29km/h-t, de kb olyan 6km-ig, utána már visszaesik 24re a max sebesség. Próbálom kitapasztalni, hogy a legkomfortosabb, azt már érzem, hogy hátra kell tenni a lábat és ha azon van a testsúly nagy része, hátul elég jól csillapít és a kis keresztrepedéseket az aszfalton simán át lehet repülni, ha megemelem a rollert. Szóval alakul ez, egyre jobban tetszik, ja a csavarokat meghúztam a biztonság kedvéért de nem volt semmi gond, talán az egyik csavar volt picit lazábban.

Új hozzászólás Aktív témák