- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Módosít a memória sebességének jelzésén a Microsoft
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
SÖ
őstag
Németeknél komoly bírság jár ha elkap a rendőr mert nincs biztosítás a rolleren.
Teljesítmenyről meg annyit, hogy egy szóval durva. Persze a Kínából behozott cuccok max 350W de létezik 1000-2000-3000W-os motorral szerelt, ami akar a 100km/h is meghaladja. Erre mondtam hogy műszakilag akár forgalmit is kaphatna, de nálunk sosem fogják engedni. Vid [link] eó
-
Zé.
tag
Nemcsak sík utak vannak, lejtősebb részeken lakóknak kell a még értelmezhető
sebesség, fölfelé. Nemcsak a 20 éveseké a világ! A középkorú, és idősebb, 100 kg
közeli embereknek, dombon fölfelé áldás ez a lehetőség, de azért nem csigatempóban, --
erre való az említett kategória. Ez lenne az értelme, a valós használati értéke! Ezek a
fiatalok simán felfutnak a domb tetejére, -- gyalog! Mindenben van extrém kuriózum,
pl. vannak traktor gyorsulási versenyek, de belátható, hogy a traktor nem erre kell.
Kerékpárral is föl lehet hajtani a hőségben parton, de kérdezze csak meg a középkorú, testesebb hölgyeket erről... -
judas13
addikt
Nem tudom, hogy törvényerőre emelkedett-e a tervezet már, mert ha ugen akkor igaz, hogy 500 watt lett/lesz a plafon (van egy kis mozgástér amúgy), nyártól kellene már rá matrica is ahogy írtad, valamint 20 km/h-ra vitték le a max seb.-et. (25-el nem mentem gyakran vele, de azért nyílt utakon nem lett volna rossz ha marad).
Kérdés, hogyan fog ott majd működni ez az egêsz, működik- e már egyáltalán? De ismerjük a németeket, ez bárhogyan is, bármikor is, de valahogyan mégis működni fog:)[ Szerkesztve ]
"Aki nem hoz döntést, az hatalmas döntést hoz."
-
synar
őstag
Végignéztem a linkelt videót, nagyon élveztem és irigyeltem is őket. Másrészt viszont sokszor a fejemet fogtam néhány veszélyes helyzetnél, pl a két srác bukása, csak a szerencsén múlott, hogy a vétlen gördeszkást nem pont egy autó elé lökték ki. Ilyen szinten ez más súrolja az extrém sport kategóriát, aminek viszont nem a közutakon a helye. A 20 km/h korlátozás a reális szint lenne szerintem is. Amúgy 55 éves vagyok, de nagyon gondolkodom egy ilyen roller beszerzésén, munkába járás céljából. Bár itt Pécsett elég rosszul vagyunk ellátva kerékpáros közlekedésre alkalmas utakkal, kevésbé dimbes-dombos települések biztos jobban állnak ilyen szempontból. A mountainbike-ok megjelenése után kezdett elterjedni nálunk is a kerékpározás és még azóta sem tudtunk igazán felzárkózni. Az utóbbi időben "építettek" ugyan néhány kerékpárutat, de ezt jellemzően sárga festékkel oldották csak meg. Több helyen az egyirányú utcában forgalommal szemben jelöltek ki kerékpársávot, ez szerintem fokozott kockázati tényező, még kerékpárral sem szívesen járok arrafelé, nemhogy elekromos rollerrel.
[ Szerkesztve ]
-
Korrektor
Több helyen az egyirányú utcában forgalommal szemben jelöltek ki kerékpársávot, ez szerintem fokozott kockázati tényező
Pedig ez már sok éve létezik Pécsnél sokkal nagyobb városokban is, és nem szokott probléma lenni. Annyi van csak, hogy utca elején kirakják, hogy "egyirányú - kivéve bicikli"
-
Korrektor
válasz CharlieDrop #106 üzenetére
Nem véletlen, hogy sok városban szinte az összes egyirányú kisutcában engedélyezték a biciklis közlekedést mindkét irányban, és így meg van oldva a dolog...
-
485
aktív tag
Még július elején én is megkaptam, akkor írtam egy kis gyorstesztet én is:
Szépen becsomagolva, dupla dobozban. Adtak hozzá egy táskát, töltőt két dugóval eussal és háromágúval.
brutál súlya van, többnek érezni mint 12kiló. Összecsukva nagyon kényelmetlenül lehet hordozni, mert nem egyenesen áll a kézben, az eleje, nyilván a motor miatt lefelé húz.
A kijelző szép, jól olvasható napon is, a gombok, ameddig nem szokod meg, lehajolós, mert ugye az oldalán van az írás. a napi km számláló és idő bekapcsolástól kikapcsolásig mér, ez faszság. egy értéket tárol, a össz kmet. teljesen feltöltve 1es fokozatvab 16km/h, 2esben 24, 3asban 28, a 30at nem érti el, viszont a 28at lámpával is stabilan tartja. ha fél alatt van az akksi, ott már csak 24et tud. lejtőn lefelé max 32őt mértem. szerintem a kerék túl kemény, nagyon ráz, a lengéscsillapító érzésre csak dísznek van. egy kanyarban 28nál rámentem egy kis homokra, kurvára beszitált, de megtartottam, rohadt nagyot lehet vele esni. 20kmet mentem vele, nem merült le, és kb a harmadát 3asban nyomattam, tehát a 30km táv valószínű elérhető vele. szerintem ez az egy érték, amit tud a leírásból. a lámpa viszonylag jól világít. az indexet lehet villogóra vagy folyamatosra állítani. de x idő múlva lekapcsol, 10 perc kb. az alváz nagyon masszív, a kormány kicsit lötyögős, de még nem húztam át a csavarokat. a fék nagyon jó. mármint a karos fék. kitámasztó stabilan tartja. lábbal hajtani kényelmetlen, mert magasan van a padló. kb ennyi, a duda vicc, valami kis sípoló hang, mint valami gagyi kaputelefon. ha felgyorsult a max sebességre, aktiválódik a tempomat, ez hasznos, mert elég kényelmetlen nyomni, nagyon hosszú a kar és eléggé lent van, nem annyira ergonómikus. összességében megér 100ezret, viszont nagyon kell neki a sima út, érdesebb felületen hosszú távon zavaró. majd még tesztelem tovább, a melóhelyem 16kmre van, a héten valamikor begurulok vele.
Update: Mentem most a városban is 12 km-et. Majdnem végig hármasban, most elérte a 29km/h-t, de kb olyan 6km-ig, utána már visszaesik 24re a max sebesség. Próbálom kitapasztalni, hogy a legkomfortosabb, azt már érzem, hogy hátra kell tenni a lábat és ha azon van a testsúly nagy része, hátul elég jól csillapít és a kis keresztrepedéseket az aszfalton simán át lehet repülni, ha megemelem a rollert. Szóval alakul ez, egyre jobban tetszik, ja a csavarokat meghúztam a biztonság kedvéért de nem volt semmi gond, talán az egyik csavar volt picit lazábban. -
Tschubi
tag
Egy újabb felhasználási terület: [link]
Tudom, tudom, majd jól elüti a trabantos mamákat. De nem. Ezt lehet ésszel is csinálni. -
Kleroo
veterán
Na ez viszont kicseszett jó. Sajnos sokat jártam ebbe a kórházba. Egy örökkévalóság volt még az én fürge lépteimnek is célbaérni, szerintem egy műszak végére óra környékén, vagy többet is megspórol, és nem merül ki olyan hamar. Kb minden orvosnak ezzel kéne járkálnia ekkora létesítményekben
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kapanyél
őstag
válasz CharlieDrop #59 üzenetére
Booster Plus V.
De már itthon is kapható a GT, annak hosszabb a fellépője és 700W-os motorja van, ill. 36V helyett 48V-os az akkuja. Alig drágább, szerintem cserélem.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
sztanozs
veterán
válasz CharlieDrop #114 üzenetére
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
Zé.
tag
-
#07746304
törölt tag
IP54 védelmet mondanak a Kugoo-ra, de egy ipari hulladék. Az esőben szarrá ázott...
[link] -
Aprósólyom
addikt
válasz #07746304 #119 üzenetére
Elnézve a videót, szinte biztosra veszem, hogy nem az akkupakk csomagolásának a hibája, hiszen ezt a pakkot is bele kell tenni a roller testébe. Gyanítom nem erre az akkupakkra van ráírva az IP54, hanem a rollerre, mint egy komplex termékre. Másrészről arra figyelj, hogy eső ide vagy oda (nem tudom milyen hasmagassága van egy ilyennek) de az IP54 csak fröccsenő víztől véd, így ha átgázolsz vele egy mélyebb pocsolyán, amibe belemerül a roller teste, benne az akkuval, olyankor nem szavatolható a víz kizárása. Másrészről az jut eszembe, hogy talán az IPx4-nél az sincsen kizárva hogy csekély víz bejuthat, ellenben nem károsíthatja az eszközt (Kb. ki tud folyni, vagy ki tud párologni az a pár csepp víz, ha mégis bejut valami).
Jevons paradox
-
sztanozs
veterán
válasz Aprósólyom #121 üzenetére
Ja, a csomagolás alapján szinte kizárt, hogy a telepekhez bejusson a víz (vagy én nem láttam valamit a videón, aminek egyértelműnek kellett volna lennie).
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
Kapanyél
őstag
válasz CharlieDrop #114 üzenetére
389, talán pici kedvezményt is adnak, de ahogy hallottam, viszik mint a cukrot és amúgy is tart a szezon még.
Múlt héten kipróbáltam, egy igazi állat! Ja, és nem ázik be, mint a fos kugoo, ill, rendesen működik a futómű rugózása és csillapítása. Az összesnek, nem csak a GT-nek.Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #98 üzenetére
Ma végre láttam két e-rollerest aki használt bukót.
De még mindig ritkák mint a fehér holló.Més que un club!
-
synar
őstag
KUGOO ES2 [link] kapott néhány ésszerű újítást, tetszik.
-
synar
őstag
[ Szerkesztve ]
-
refrigerator
csendes tag
Sziasztok. Kugoo s1 rolleremnél észrevettem, hogy hiába kapcsolom ki,a hátsó lámpa folyamatosan világít. Mit lehet ilyenkor tenni? Így éjszaka szépen meríti az akksit.
-
BerserkGuts
őstag
válasz refrigerator #131 üzenetére
lehet késtem pár hónapot a válasszal de nekem is ilyen szerintem ez ilyen széria hiba rosszul is van bekötve nálam ha kormány túlforog még el is szakítja vagyis már alig működik nálam.
Szervízbe kell vinni sajna hogy rendbe tegyék mert kínai és náluk a mennyiség számít nem a minőség.
+pro tipp a kérék mérete kisebb mint az alap beállítás ez nem 8" colos hanem 7.6" pontosabban
sebesség mérőnél "trafipax"
+meg kerékpár mellett is lemértem ha normál set van akkor csal +2-3km/h-t
27-28-at csak ritkán éri el kicsit leejtősebb jó úton és 25-öt is csak full akksival tartja meg ha már merül akkor inkább 23 a végsebesség.
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Tiger.
nagyúr
Sziasztok. Mi a különbség ekozt és a kugoo kirin s4 közt?
Intel I7 4790 3.6gh/Geforce Rtx 2060S /Alienware 2014/Asus Rog Strix g531gu/Creative SB ZxR /16gb ddr3/ Htc One/Iphone 13 Pro Max/ Creative Gigaworks S750 7.1/ Z5500/ Apple Iphone 5S.
-
fatalista22
tag
Mennyire növeli kátyús járdáknál az elesés esélyét, ha nincs lengéscsillapító? Még soha nem volt rollerem, s nagyon tépelődöm, milyen típusú az, amelyikkel nem esem el a szétszakadt aszfaltburkolaton. Az is gond, hogy esőben is szeretném használni. Egyáltalán létezik az én igényeimre középkategóriás?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BONTATLAN mophie powerstation pro XL (2022), 25K mAh, 3x USB-C -2 év gari-
- Apple Magic Keyboard MK2A3T/A (Model : A2450), Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia
- Apple Magic Trackpad Érintőpad Fekete (MMMP3Z/A), Bontatlan, Új, 1 Év Garancia
- IPHONE SZERVÍZ BAZÁR! SZERVÍZ ESZKÖZÖK, SZERSZÁMOK! FÓLIAVÁGÓGÉPEK REMEK ÁRON!
- Logitech Combo Touch iPad Pro 11" (1., 2. a 3. gen), szürke - UK
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen