Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz llax #50 üzenetére

    tehát az objektív összehasonlítás érdekében összevetetted a "jobb" opel alkatrészt az "alja-közép" bmw alkatrésszel, és kiderült, hogy az opel drágább?

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • kovbandi82

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz llax #50 üzenetére

    Abból kiindulva, hogy a Fordomba ugyanazt a márkájú féktárcsa/fékbetét vettem, mint a Bmw-be, és lényegében ugyanannyiba került, és ténylegesen mint láthattad a cikkben is, pár dolgot vettem már bele, a kijelentésem szerintem nem kamu. Nem a legalja alkatrészekből vásárlok, mivel saját autóm.

    @bambano: ennyi erővel akkor Ford fan is vagyok, mert Fordunk is van. Érdekes eszmefuttatás. Te amúgy olvastad a cikket vagy csak idejársz kommentelni? Esetleg olyanról hallottál, hogy valaki semmiféle márkához nem ragaszkodik? Ha annyira fan lennék, vettem colna hamarabb már.
    Másrészt az elvakultság pont belőled sugárzik, a G Astra az isten. Gondolom 20 éve első autóként beleültél egy Opelba, és azóta csak az létezik, és ilyen helyeken igazolod magad. Tényleg próbálj ki más márkákat.

    [ Szerkesztve ]

  • kovbandi82

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz llax #66 üzenetére

    A csavaros kérdésesre a válasz: igen. Amiből kell, új van. Hengerfejcsavarokból, a futómű csavarokból és sorolhatnám. A hátsó féknél is nem csak a betét, hanem a munkahenger és minden szerelék ki lett dobva.
    Nem is értem miért gondoltad, hogy nem. Vagy az jön le a cikkből, hogy kókányolva van?
    Amikor az első futóműben 1 gömbfej kopogott, kicseréltük mind a négyet, ha már ott vagyunk, viszkó hibánál repült a vízpumpa és a termosztát is, ha olvastad. Ezek alapján minek tűnik a javítás? Szerinted a csavarokon spórolok?

    [ Szerkesztve ]

  • kovbandi82

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz llax #69 üzenetére

    Gondolom végigolvastad a cikket, és emlékszel erre a részre:

    Mivel olyan szerencsés helyzetben vagyok, hogy van 3 nagyon jó barátom, aki segít, legyen az autószerelés, akár fényezés, mondhatni könnyen választottam egy felújítandó példányt. Be kell vallani, ha nem lennének ezek az emberek az életemben, akkor se anyagilag, se idegileg nem bírtam volna…..

    Gondolom azt is vágod, mivel benne vagy a témában, kommentelni és véleményt nyilvánítani tudsz az biztos ismeretlen emberekről, hogy az autószerelők szerződésben vannak egyes alkatrészbeszállítókkal, és van nem kevés kedvezményük azok után forgalom alapján. És ha ez nem lenne elég, akkor a munkahelyem által van 35%-os kedvezményem Nekem is egyik kecskeméti nagy autósboltban.
    Mellesleg abban igazad van, nagyon drága a futómű csavarszett kegyetlen drága volt, ha jól emlékszem 20 000 Ft körül, mert én, Kókány Józsi gyárit vettem abból. Mondjuk ha olvasnál is, akkor feltünt volna egy mondat:
    Persze a csavarok összerohadva,
    Szerinted összerohadt csavart hogy szedünk le? Azt utána hogy rakjuk vissza? Mellesleg nem jött le a cikkböl, hogy a javításaimat jó barátaimmal csináljuk, vagyis alap hogy nem akarnak átbaszni, és nem érdekük hogy visszavigyem?
    Gondolom azt is olvastad, a gyerekeimet szállítom az autóval, továbbá feleségemmel ezzel voltunk Bécsbe. Szerinted legalja alkatrészekkel rakom össze?
    Teljesen biztos vagyok benne, bele se olvastál a cikkbe, csak idejöttél hülyeségeket írogatni, de erre nem igazán vagyok kiváncsi köszi.

    Szerintem nyugodtan nézz szét a neten a tényleges alkatrészárakkal kapcsolatban, mennyibe kerülnek az 1995-ös E36 M43B16-hoz az alkatrészek, és utána számolgass, és kérlek mielött kritizálsz és hazugnak nevezel valakit, próbálj meg utánajárni a dolgoknak. Igaz, akkor nem tudod a saját igazadat hajtogatni.

    Azért kellemes, hogy leír az ember egy cikket, hogy rak rendbe egy autót, és most tényleg vonatkoztassunk el a márkától, és az jön le mindenkinek, egy idióta vagyok, akinek mindegy milyen szar, csak BMW legyen - igaz pont arról szól a cikk, hogy a szart állítom talpra, hogy jó legyen, és mellesleg tuti kókányolok, mert szerintük ez prémium autó, ezért sok hozzá az alkatrész ára.

    [ Szerkesztve ]

  • kovbandi82

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz llax #71 üzenetére

    (#66) hozzászólásodból simán le lehet szürni, hogy célozgatsz a kókányolásra, hiszen kerek-perec leírod, a véleményed. A (#69) kommenteben pedig tovább folytatod.
    Nem beszélve a legutóbbi kommented, ahol benyögöd zárás képpen a az aduászt, célozva a sztereotípiákra, holott szerintem sem a cikk, sem a kommentjeim nem adnak erre okot. Be kell látni, mellélőttél, nem tudsz a kis skatulyádba belehúzni, akármennyire bánt is a dolog.

    Mellesleg az itt olvasottak szerint mindegyik autót, a G Astrát meg körökkel veri a tesóm Kia Sephiája, mert arra aztán tényleg nem költött egy kanyit sem az elmúlt 10 évben, esetleg az olajcserét.
    Amikor mondta ezt nekem, erre mondtam neki, hogy igen Pisti, csak én nem vagyok ennyire igénytelen. Beülve az autójába kB komplett futómű felújítást javasoltam, mivel érezhetően lógott, de nem kopogott, a kormányösszekötők is cserére szorultak szerintem, a fék nem volt az igazi, a elsö lengéscsillapítókra is ránéztem volna, a kipufogó 1-2 helyen tuti lyukas volt, a klíma nem működött.
    Ez szerinte egy tökéletesen rendbe lévő autó. Ha mondjuk én vettem volna meg most azt az autót, szerintem ennyiben az is lenne. Nem mindegy, ki mit ért szervízelés alatt.
    Az igazsághoz hozzátartozik hogy szeretek mindent jól megcsinálni, ezért lett 1 hátsó szilentcseréből végül komplett felújítás, elöl 1 gömbfejből 4 gömbfej és 2 kormányösszekötő csere. Sokan elmennek úgy, ha néha csöppen az olaj, de én nem tűröm meg, hogy 1 csepp is álljon alatta, és sorolhatnám. Igyekszem maximálisan jó müszaki állapotba hozni az autót. Szomorú hogy valakik egyböl a kókányolásra gondolnak, meg hogy itt-ott spóroltam. Nem szoktam, mivel én és a gyerekek is benne ülnek, egy rossz csavar vagy egy hibás fék miatt nem fogom az életüket kockára tenni. Ez pénzbe kerül? Szomorú, de ha tényleg rendesen tartod az autót, akkor mindegyik abba van.
    Mint írtam, kedves feleségem használja a Fordot. Azt is írtam, az elmúlt hónapban volt szervízelni. Nos öszerinte minden tökéletes volt, a fék és a hátsó lengéscsillapító is. Persze, de nem szerintem. Remélem értitek a hasonlatot....

    De hogy még jobban megerősítsek mindenkit, hogy egy bunkó vagyok, aki csak összekókányolja az autót, hogy guruljon, és a márkajel a lényeg, Apple telefonom van, tehát így az első számú közellenséggé léphetek elö :( :C :C :DD :DD

    [ Szerkesztve ]

  • kovbandi82

    őstag

    LOGOUT blog

    válasz llax #75 üzenetére

    A gumi 2 éves, DOT szerint, szóval szerintem nem probléma, a Fordon 5 éves, azt újonnan vettem. Ugye a rugó már régen kicserélve, de legalább látszik az első sorokat elolvastad. Az ABS-ben igazad is lenne, de gondolom láttad folyamatban van, amire hibát írt az kicserélve, sajnos közben egy másik is megadta magát, és nincsen polcon komplett autó persze tele új alkatrészekkel, és nem érek rá 7/24-ben sajnos. De megnyugtatlak, meg van rendelve egy ABS jeladó, a vízhőfok-szenzor, szóval hamarosan az is benne lesz.
    Legyél kreatívabb, mert kezd unalmas lenni. Nem igazán megy ez Neked. Tényleg ennyire csökönyös vagy, vagy fáj hogy nem jött össze a beszólás, vagy csak az idegesít, hogy nem tudom a sztereotípiádiat táplálni? Vagy egyszerűen az a baj, higy valaki rendbe akar tenni egy olyan autót, ami valami oknál fogva lenézel?
    Szerintem ha látnál vezeti egy világ omlana benned össze. Előzékeny vagyok, ki szoktam engedni magam elé embereket, nem szoktam verni neki és indexelek is!

    [ Szerkesztve ]

  • #90088192

    törölt tag

    válasz llax #91 üzenetére

    Amit láttam azt tudom mondani: Az összesen el van törve a szelepfedél, ez egy dolog, az ABS 99% halott elektronikával büszkélkedik(Próbáltam egy havernak alkatrészt találni a bontóból pont ezekkel a problémákkal, 0 sikerrel) az a széria ami meg törte a vezérműtengelyeket mert elszakadt a vezérműszíj akar a vadi új gyári is úgy hogy MINDEN ki volt cserelve kivéve maga a hengerfej azt hiszem az 1.6 motor volt pl az astrakban.

    A 2.0 meg talán 2.2 vectra amiből dögvész mennyiségű van a bontókban.

    Ez egy dolog, a Ford a Falcon a másik, az összes hengerfejes lesz belátható időn belül mert ugye sor6 és talán 2.4 volt eredetileg, most meg 4.0 literrel fejezte be a karrierjét ugyan az a blokk öntvény a különbség meg annyi megtoldottak, hogy elférjen az elején a lánc mert OHV volt szegénykém eredetileg :R

    Vagyis igen konstrukciós hibák hadától hemzsegnek ezek az autók, csak pl Európában pl MO ha valaki 10E kilométert megy egy évben az ok, nekem Volt 50Ekm egy évben úgy hogy kb varoson belül autóztam, ebből jön ki az idő, neked nem romlik el 20 évig míg nekem 4 ev sem kell hozza :R

    Csak ezt ugye nem veszik figyelembe sehol sem.... Csak mondjak a magukét :DDD
    Hagyom hagy mondjak ha jó nekik :DDD

  • #90088192

    törölt tag

    válasz llax #94 üzenetére

    Ezt sejtem de 1.6 motor 100% mert ugyan az mindenhol.

    A ford amit írtam értem én nem Europai, de ford és katasztrofális mennyi a munka igénye, ezert írtam a Fiesta ami talán Svájcban készült 1.6 automata váltó, na az örök élet meg egy nap.

    Vagyis tudom, hogy nem minden kuka(nem szeretem a sztereotípiákat magam sem), de Pl a GM csodák közül, neked nem nagy nyűg amit írtam, de pl az olajfogyasztás ugye beleszámít a CO2 kibocsátásba, vagyis az O2 szenzor csökkenti a befecskendezendő üzemanyag mennyiséget ami ugye a lángfront robbanás szerű terjedéséhez vezethet, de ugye a kopogás érzékelő ezt próbálja kordában tartani előgyújtassál, ennek az eredménye igen csak rövid életű motor.

    Csak ugye amit írtam neked 20 ev nekem 5 :R

    [ Szerkesztve ]

  • ncc1701

    veterán

    válasz llax #100 üzenetére

    Előző yarisomat 370ekm-el cseréltem le idén tavasszal. A nívón annál sem emlékszem olaj fogyasztásra. Igaz, én 80%-ban városon kívül járok.

  • válasz llax #103 üzenetére

    Nálam is volt olajszint emelkedés, olyannyira hogy le is kellett szívni belőle mert a max felett volt. Fél liter simán lejött. Elvittem szerelőhöz az meg riogatott mindenféle hengerfej meg blokk hibákkal hogy meg kell bontani stb.
    Vettem egy injektortisztítót ezeröccácé és második tankolás után megjavult a rendszer. Persze az oljajat és szűrőt kellett cserélni mert a benzinnel kevert olaj nem éppen éppen jó a motornak. A hiba eredeti oka az elmaradt benzinszűrő csere, ami miatt valami szemetet szívott fel és kiakasztotta az injektort ami csöpögött szépen leállítás után is.
    Most városozás után érezni a benzinszagot a pálcán, de országúti 10km megtétele után kitisztul.

    Vintage Story PH szervere újra fut!

  • plömplöm

    őstag

    válasz llax #103 üzenetére

    hány fokon forr a benzin?

    All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

Új hozzászólás Aktív témák