- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen SSD-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RAM topik
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz kovbandi82 #20 üzenetére
mit jelent az, hogy az ecotec se az igazi? az asszony egy g astrával jár, 1.6 benzin, 20 éves (sajnos az autó ) sose volt megbontva a motorja. 18 éves korában lett először úgy lakatolva, hogy rohadás okán (meg kétszer le volt cserélve a komplett eleje balesetben...).
az a lenézett g astra két nagyságrenddel jobb autó, mint bármelyik toyota és nagyon sok nagyságrenddel jobb, mint bármelyik bmw. oké, hülyegyerek autónak nem jó, mert elöl hajt.
a márkajellel olyan vagy, mint az öreg Henry Ford, aki azt mondta, hogy a kocsi színét illetően bármilyen vevői igényt ki tudnak szolgálni, feltéve, hogy az fekete. Neked is tökmindegy, hogy milyen márkajel van a kocsi elején, csak az bmw legyen. kotvány bontószökevény, minden drága hozzá, legalább le is nézik az utcán, meg egyébként se érdekel... dikk má, ez egy bmw... észre se vettem, amikor megvettem...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
én is ezt mondtam.
csak sokan azt hiszik, hogy a toyota milyen jó. a valóság ezzel szemben az, hogy az opelek sokkal jobbak, mint a hírük és a toyoták sokkal rosszabbak, mint a hírük. és ez csak a megbízhatóság, a minőségről, kidolgozottságról meg egyéb ilyen dologról még nem beszéltem. meg arról se, európai szemmel milyen böszme ízlés(ficama) van a japó formatervezőknek. tavaly tavasszal végigjártam az összes itteni autószalont. a toyota szalonban egy autó volt, amiben elfértem, nagyjából egy se, amelyik ember módjára nézett volna ki, és olyan árak szerepeltek a táblákon, hogy leesett az állam. egy márka volt még, aminek az áraitól nagyívben elhajítottam az agyam: a suzuki. de hogy a honda se maradjon ki: az ecotec motorokat szokták fikázni az olajfogyasztás miatt. a ctr-nél pont másfélszer akkora olajfogyasztás meg rendben van a fanok szerint. lol.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz kovbandi82 #47 üzenetére
"Mert szerinted 37 évesen hülyegyerek autót kerestem?": nem tudjuk, mit kerestél. a cikked szerint nem. mégis hülyegyerek autót vettél.
"Ha egy G Astrára költenék ennyit": G astrára nem költenél ennyit. legalábbis én a töredékét se költöttem a g astránkra, mint te.
"ebben a kategóriában mindegyikre ennyit kell költeni": egyrészt nem, másrészt ha ugyanannyit kell költeni, akkor miért bmw-t vettél? vagy mégiscsak bmw fan vagy?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
"Az ne zavarjon, hogy a toyota vezeti gyakorlatilag folyamatosan a megbízhatósági listákat.": nem zavar. egyrészt egy csomó megbízhatósági listáról derült már ki, hogy kamu. másrészt a megbízhatósági listák szerint az opelek általában gagyik, nekem meg van itthon három, és látom rajtuk, hogy nem azok. lássuk reálisan a dolgokat: az asszony egy 20 éves 1.6 g astrával jár, egy küszöblemez rohadt ki ennyi idő alatt, meg egy féltengelyt darált le a városi forgalomban az asszonypilóta. ehhez képest a toyotáknál folyton visszahívás van, meg amikor valódi adatokat közölnek róla, akkor kiderül, hogy egy centivel nem jobb, mint az átlag autó.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
-
válasz kovbandi82 #58 üzenetére
"Ford fan is vagyok, mert Fordunk is van.": a fordokat nem övezi akkora lakossági "megbecsülés", mint a bmw-t. a ford nagyon sok embernek lehet egy józan választás. ford fannak lenni nem kínos.
"Másrészt az elvakultság pont belőled sugárzik": kérdés, hogy az-e az elvakultság, amit ti nyomtok az opellel szemben, vagy az, amikor a valóság mellett kiállok. Próbáltam más márkákat is, volt a családban is többféle autó. Közeli rokonságban volt bmw is, az volt róla a vélemény, hogy "kikezeltük" (eladták). volt malacorrú passat, nem szerették. nekem volt céges borám, annyit jártam vele szervizbe, hogy ha az enyém lett volna, felgyújtom és lelököm a Tokaj hegyről. az 1.6-os benzines fóccvágen motor igen sokat hozzátett ahhoz, hogy utána közvetlenül vectrát vettem.
De ez csak a megbízhatóság kérdése. Amikor az ember autót választ, előkerülnek más kérdések is. például a toyota borzalmas kinézete, a prosztó beltere, a gagyi motorpaletta, stb. Hogy a mazda nem bír olyan autót gyártani 20 évvel a galvanizált g astra után, ami nem rohad szét pár év alatt.
ja, az opel védelmét csak a német opelre értem, a csigazabálóékra nem
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
[link] itt van egy statisztika, ahol a toyota a fasorban sincs.
van egy halom statisztika, például: [link] ahol az opel nem is szerepel, mert ahol a statisztikát csinálták, ott nem árulják.
olvastam olyan statisztikát is (most nem fogom előkeresni), ahol a sárga angyalok kivonulásai alapján csináltak listát, azzal az a gond, hogy amelyik gyártónak volt saját assistance szolgálata, azok mind jól szerepeltek, amelyiknek meg nem volt, azok rosszul.szóval az ilyen statisztikákat csak alapos olvasás és értelmezés után szabad figyelembe venni, ami az olvasók zömének nem megy.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
próbáld meg követni a vitát.
nem olyat kerestem, ahol a toyota rossz, hanem olyanokat kerestem, amik igazolják az állításomat, hogy az ilyen statisztikáknak nem szabad kritika nélkül hinni. mivel prezentáltam két listát, ahol szöges ellentétben vannak az eredmények egymással, így ez utóbbi állításomat bizonyítottam.ezekkel a listákkal nem azt bizonyítottam, hogy a toyota rossz, hanem azt, hogy ezek a listák nem bizonyítanak semmit. sem azt, hogy a toyota jó, sem azt, hogy az opel rossz.
ettől némiképp független vita az, hogy szerintem az opel sokkal jobb, mint amit hisztek róla. és mivel három opel van éppen itthon, amikkel kapcsolatban jók a tapasztalataim, ezért ha leteszem egymás mellé a szervizszámlákat meg a megbízhatósági listákat, a közöttük feszülő nyilvánvaló ellentétet úgy oldom fel, hogy a saját pénztárcámnak hiszek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
szerinted az szakmai vita, ahol azért rossz az opel meg az ecotec motor, mert az út széle tele van lerobbant fordokkal, mercikkel meg audikkal? hint: nem. tehát fix or repair daily.
másik hsz alapján: szerinted az szakmai vita, ahol arról van szó, hogy elhajlott egy bmw alváza? persze ott, ahol szervízt isznak, ott ez oké.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz #90088192 #95 üzenetére
akkor térjünk már vissza a korábbi kijelentésemre: az opel ecotec motor nem jó, mert egyesek szerint magas az olajfogyasztása, a honda meg jó, mert csak másfélszer annyi olajat fogyaszt?
egyébként pedig az mítosz, hogyha egy motor eszi az olajat, akkor rossz. a valóság ezzel szemben az, hogy amelyik motornál nem tapasztalsz olajfogyást, azt meg kell javítani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
NEM lehet megcsinálni, hogy a motor ne egyen semennyi olajat sem. MINDEN motor MINDIG eszi az olajat. Az ellenkezője fizikailag lehetetlen.
Tehát két eset létezik:
1. a motor nem eszik annyi olajat, hogy az zavaró legyen, tehát két olajcsere között nem zabálja minimum jelzés alá
2. valahonnan pótlódik az olaj, az tipikusan benzin szokott lenni, az pedig elég indok, hogy pánikszerűen szervizbe vidd.Tehát ha 15 ezer kilométeres szervizperiódus alatt megevett 6-7 deci olajat a motorod, akkor boldogság van, minden frankó. Ha két olajcsere között egyszer bele kell borítani egy doboz olajat, akkor kb. normálisan rendben van minden, ez az elfogadható szint.
Ha viszont ezer kilométerenként öntözgetni kell bele, akkor baja van. Szerintem a hivatalos opel olajfogyási limit, a 0.7l/1000km az nem normális, de egy 1l/8-10ekm az oké.
és azt a rohadt tetves szervizt írjuk már végre rövid i-vel, mert nem kannibál varázslók vagyunk, akik révületbe akarnak esni mindenféle mágikus szervÍÍÍÍz megivása után.....
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
gyerünk, hajrá, mindenki szaladjon és vegyen új corollát meg pözsó 508-at! [link] ne legyél hangember, igenis kell neked listaáron bőven 10 guriga fölötti corolla!
rotfl, ezeknél nagyon súlyosan elgurult a gyógyszer. ez a videó nagyjából mindent megmutat, hogy miért nem vettem toyotát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz MasterDeeJay #118 üzenetére
nálam meg úgy, hogy elolvasom a doksiban a gyári előírást, és aszerint. sőt, van is kis tábla a motortérben, hogy üzemmeleg motor leállítása után 5 perccel kell olajszintet ellenőrizni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz MasterDeeJay #120 üzenetére
"Gépkönyve nincs meg, de nem hiszem hogy rosszul csinálom.": egyrészt le lehet tölteni. másrészt nekem a vectrában ki van plakátolva, hogy hogyan ellenőrizzek olajszintet.
tehát neked sem azt kellene mondani, hogy hideg motornál, hanem azt, hogy az előírás szerint.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
nekem a megbízhatóság azt jelenti, hogy évente egyszer belököm a szerelőhöz a szekeret, megcsinál rajta mindent, amit szerinte akkor meg kell, majd egy évig vígan furikázok vele, és semmi baja. ezt újabban már nem tudom elérni.
például:
- egy autó annál megbízhatóbb, minél kevesebb alkatrészből áll, minél egyszerűbb. minél újabb az autó, annál bonyolultabb.
- a megbízhatóságban nagyon sokat számít, hogy kap-e megfelelő karbantartást vagy sem. az épkézláb szerelők a környékről rég elporoltak máshova, minimum pestre, de inkább messzebb. például itt minden korábbi opel márkaszerviz tönkrement, bezárt, nyitott egy új, ahol a kereskedő bevallása szerint nincs autóvillamossági szakember
- az autógyárak egyre inkább tolják az ócsósítást, vagyis amíg egy alkatrész statisztikai hibaszintje jobb, mint az elvárt, addig fokozatosan egyre ócskábbat vásárolnak a beszállítótól. ez azért jó nekik, mert hamarabb tönkremegy, tehát veszel újat, miközben nekik olcsóbb volt.
- egyre több az elektronika, amit nem képesek rendesen megcsinálni, pláne nem képesek rendesen integrálni. hajmeresztő hülyeségek vannak az autókban.
- egyre inkább esélytelen vagy otthon vagy sarki kis szervizben javíttatni az autódat. mikor az újabbik autómat meglátta a régi szerelőm, rögtön azzal nyitott, hogy azt oda ne vigyem, mert nincs hozzá semmijük.ezért azt gondolom, hogy a régi értelemben vett megbízhatóság már biztosan nincs egy újabb autóban se. hogy valamiféle megbízhatóság van-e még, azt mindenki döntse el maga. például megbízható-e az az autó, amelyiknek a sávtartó elektronikája ráhúzza a biciklisre a kormányt? vagy az az autó, amelyiken a ragasztások három hét alatt elengednek és ettől szétrohadhat a kasztni? vagy az az autó, ami ugyan gurul, de valami apróság baja mindig van, mint a régi legendás francia elektronikáknak?
rakás sz.r ez mind. csak van amelyik tacskó, van amelyik bernáthegyi.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Háztartási gépek
- PHP programozás
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!