- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- OLED TV topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Mini-ITX
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz #90088192 #78 üzenetére
A Holden mint a GM tagja licenszelt autókat forgalmazott/gyártott csak. Többek között Opeleket is. Most hogy az Opelt eladták a PSA-nak, szerintem a jövöben nem fognak már, bár ki tudja. A franciáknak mindenhez köze van.Volvokban Peugeot motor, Opelekben FIAT, Mercedesekben Renault - ami mellessleg zseniális, volt alkalmam párszor kipróbálni, csak nem tudom mennyire tartósak ezek a kis lökettérfogatú turbós motrok agyig húzva.
-
válasz #90088192 #80 üzenetére
A Vauxhall a legótvarabb, és akkor mindenki megnyugszik Sajna tapasztalat, hogy mindenki megmondja a frankót, miközben azt se tudjàk ki kivel van.
Tipikus példa, amikor egyik fórumban a delikvens a Hondát mindenféle szarnak elhordta, de amikor rákérdeztek arra, hogy az Acuráról mi a véleménye, nem hallott még roszat róla, biztos fasza gép lehet. -
llax
senior tag
válasz #90088192 #89 üzenetére
Nálunk azok az Ecotec motorok még simán mennének A többségükön vélhetően semmit nem kellett volna javítani ahhoz, hogy továbbra is menjenek. Már ha kb. ugyanazokról az Ecotec-ekről van szó, ugyanazzal a problémával, mint ami itt is volt - sőt, még van is, mert egy jó részük még megy. (Még mindig kevésbé rosszak, mint a kibelezett részecskeszűrővel és kiiktatott EGR-el szaladgáló dízelek.)
Más kérdés, hogy egy "nyugati berendezkedésű" országban buldózerrel sem tudnák műszakin áttolni... (a javítás motorbontást igényelne, szakszerűen végezve gazdaságtalan lenne) Ausztráliából nem nagyon van hová eladni (gazdaságosan), nyugat-Eu.-ból pedig jön hozzánk (+ románokhoz, stb.) az ilyen. Kihelyezett vizsgaállomásokon csak azt nem tolsz át, amit nem akarsz...
-
llax
senior tag
válasz #90088192 #92 üzenetére
Az emlegetett nagyobb motorok felénk nagyon ritkák, de még az azonos lökettérfogat sem jelent itt azonos konstrukciót. Felétek inkább az USA-ban készült v. oda szánt motorváltozatok a jellemzőbbek, az ott forgalmazott Fordok többségének nincs sok köze az európai Fordokhoz (pl. a Focus "világmodell", a kasztni ugyanaz mindenütt, de a hozzá rendelt motorok már kevésbé, a futómű is a helyi igényekhez igazodik).
Az Ecotec-es Vectrák felénk inkább 1.4-es...1.6-os motorokkal fogytak (Corsába talán elég lenne...az 1.6-os Astrába is), de már abban a (nagyon érintett) korszakban is jelentős volt a dízelek aránya. Legfőbb konstrukciós problémájuk a fiatalon is nagy olajfogyasztás (nem minden korszak-széria érintett - és nem is egyformán), ami később (3...400eKm) extrém mértékűvé is válhat. Ettől a jármű üzemképes/üzembiztos marad, "kivisz a világból is", csak locsolni kell bele az olajat. Felénk az Ecotec inkább ezt jelenti, mellette viszonylag egyszerűbben elhárítható egyéb problémákkal.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #90088192 #95 üzenetére
akkor térjünk már vissza a korábbi kijelentésemre: az opel ecotec motor nem jó, mert egyesek szerint magas az olajfogyasztása, a honda meg jó, mert csak másfélszer annyi olajat fogyaszt?
egyébként pedig az mítosz, hogyha egy motor eszi az olajat, akkor rossz. a valóság ezzel szemben az, hogy amelyik motornál nem tapasztalsz olajfogyást, azt meg kell javítani.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
llax
senior tag
válasz #90088192 #102 üzenetére
A benzinből pótlódás csak rövid távos használatban jellemzőbb.
Amikor az olaj tartósan a benzin forráspontja felett van (minden üzemi hőfokon), lassan elforr belőle, a kartergázcsövön át visszakerül oda, ahová való. Üzemmeleg hengerfalra már nem csapódik le, az olajfilm megköt valamennyit, de az jelentéktelen mennyiség. A gondok akkor kezdődnek (nem csak az olajjal), amikor a motor relatíve keveset megy üzemi hőmérsékleten.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen routert?
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kedvenc zene a mai napra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- Stellar Blade
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...