- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen egeret válasszak?
- OLED TV topic
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Steam Deck
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz kovbandi82 #2 üzenetére
Soha nincs vége.
Mk2 Focus-om van lassan egy éve, mikor megvettem tudtam nagyjából miket kell majd rendbe rakni, de ehhez mérten a kereskedő fityiszt se engedett az árból, pedig lobogtattam a hibalistát. Szinte az összes ismert típusbetegség kijött rajta ezalatt az egy év alatt, talán csak az óracsoport hiba nem.
Közben befigyelt még pár kopó alkatrész cseréje is (torony és kerékcsapágy, rugók, stb). Pedig nem is a legallja volt a kocsi. Első és hátsó futómű vadiúj, szervo rendszer is, esztétikai hibás gyári alufelni szett és egy-egy szett új prémium téli és nyári pacsker.
Kipuff flexi cső és éves olaj + szűrők és egy abs kábel cseréje van még hátra amit az idén meg kell még ejteni. Jövőre alvázvédelem és polír van tervben valamint fékek cseréje lesz időszerű.Amit ráköltöttem már, annyiból vehettem volna a kínálat tetejéből is, sőt akár egy faceliftes is belefért volna, csak hát tavaly ilyenkor annyi volt a keret amennyi és nem nagyon volt idő válogatni meg 200+ kilométerekre eljárkálni kocsikat vadászni. Benzines egyébként is ritkább a dízelnél, de legalább az olajat nem eszi egyáltalán. Egyetlen dolog ami miatt aggódom, h 10w40 volt benne 5w30 helyett, persze gyárira cseréltem. Azóta hidegen indítva pár percig dízelesen kopog, de elmúlik ha bemelegszik.
Lassan azért minden rendben lesz rajta.
Mo-i forgalalomba helyezés, ismert előélet volt a fontos és már 2005-ben odáig voltam ezért az autóért, csak akkor még nem voltam kombib*zi.
Most már nem cserélném el semmi másra, mondjuk nem is érné már meg.Ford topicban általában elismerően nyilatkoznak a kitartásomról, h így rendbe akarom vágni de mivel családot hurcibálom vele és hosszú évekre tervezek vele így ez evidens.
Sok sikert a felújításhoz és sok balesetmentes km-t!
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
félisten
válasz kovbandi82 #20 üzenetére
Akkor eddig 1mFt ez az autó?
Mindez kedvezményes árakkal és rengeteg ingyen munkával? -
PuMbA
titán
válasz kovbandi82 #20 üzenetére
Hát nem tudom. A nem Classic verziós G Astráról még nem hallottam annyira rosszakat, csak talán az 1.6-osokról Szüleimnek van egy 14 éves 1.4-es, jó pár éve 1 milláért és alig kell rákölteni, klímával, elektromos ablakokkal és tökéletes állapotban. Szervizben a vétel előtt amikor felemelték és megvizsgálták, azt mondták, hogy ritkán látnak ilyen jó állapotút. Azóta is hibátlanul megy, szinte teljesen újnak néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kovbandi82 #20 üzenetére
mit jelent az, hogy az ecotec se az igazi? az asszony egy g astrával jár, 1.6 benzin, 20 éves (sajnos az autó ) sose volt megbontva a motorja. 18 éves korában lett először úgy lakatolva, hogy rohadás okán (meg kétszer le volt cserélve a komplett eleje balesetben...).
az a lenézett g astra két nagyságrenddel jobb autó, mint bármelyik toyota és nagyon sok nagyságrenddel jobb, mint bármelyik bmw. oké, hülyegyerek autónak nem jó, mert elöl hajt.
a márkajellel olyan vagy, mint az öreg Henry Ford, aki azt mondta, hogy a kocsi színét illetően bármilyen vevői igényt ki tudnak szolgálni, feltéve, hogy az fekete. Neked is tökmindegy, hogy milyen márkajel van a kocsi elején, csak az bmw legyen. kotvány bontószökevény, minden drága hozzá, legalább le is nézik az utcán, meg egyébként se érdekel... dikk má, ez egy bmw... észre se vettem, amikor megvettem...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
llax
senior tag
válasz kovbandi82 #47 üzenetére
"az alkatrészárak meg ugyanott vannak lényegében"
Ez igaz a kérészéletű, szigorúan eladás/műszaki előtt beépítendő alkatrészekre. Már a jobb utángyártott (jármű megtartása esetére min. ilyen kellene) alkatrész is jóval drágább egy Opelhez (v. bármely népautóhoz), mint a BMW-hez az alja-közepes utángyártottak.
Példa kerékcsapágyra (ill. itt kpl. kerékagy, nem BMW, nálunk van új korától 300e+ km menet bele):
A 70 ezres kibír 100-120eKm-t (pickup, sokat megy terepen), 25-30 ezres kibír 20-30eKm-t. Van 15 ezres is, olyat még nem mertem kipróbálni. Ha egy esetleges eladás előtt rendetlenkedne, jó lesz az bele -
válasz kovbandi82 #47 üzenetére
"Mert szerinted 37 évesen hülyegyerek autót kerestem?": nem tudjuk, mit kerestél. a cikked szerint nem. mégis hülyegyerek autót vettél.
"Ha egy G Astrára költenék ennyit": G astrára nem költenél ennyit. legalábbis én a töredékét se költöttem a g astránkra, mint te.
"ebben a kategóriában mindegyikre ennyit kell költeni": egyrészt nem, másrészt ha ugyanannyit kell költeni, akkor miért bmw-t vettél? vagy mégiscsak bmw fan vagy?Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz kovbandi82 #58 üzenetére
"Ford fan is vagyok, mert Fordunk is van.": a fordokat nem övezi akkora lakossági "megbecsülés", mint a bmw-t. a ford nagyon sok embernek lehet egy józan választás. ford fannak lenni nem kínos.
"Másrészt az elvakultság pont belőled sugárzik": kérdés, hogy az-e az elvakultság, amit ti nyomtok az opellel szemben, vagy az, amikor a valóság mellett kiállok. Próbáltam más márkákat is, volt a családban is többféle autó. Közeli rokonságban volt bmw is, az volt róla a vélemény, hogy "kikezeltük" (eladták). volt malacorrú passat, nem szerették. nekem volt céges borám, annyit jártam vele szervizbe, hogy ha az enyém lett volna, felgyújtom és lelököm a Tokaj hegyről. az 1.6-os benzines fóccvágen motor igen sokat hozzátett ahhoz, hogy utána közvetlenül vectrát vettem.
De ez csak a megbízhatóság kérdése. Amikor az ember autót választ, előkerülnek más kérdések is. például a toyota borzalmas kinézete, a prosztó beltere, a gagyi motorpaletta, stb. Hogy a mazda nem bír olyan autót gyártani 20 évvel a galvanizált g astra után, ami nem rohad szét pár év alatt.
ja, az opel védelmét csak a német opelre értem, a csigazabálóékra nem
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
llax
senior tag
válasz kovbandi82 #68 üzenetére
"Vagy az jön le a cikkből, hogy kókányolva van?"
Az emlegetett olcsóság lett gyanús. Az írásod olvasva számolgattam magamban, de nem ám BMW-vel, hanem egy "alacsonyabb presztízsű" járművel, elég gyorsan kopott az 500e. Az olcsóbb alkatrészekkel működhet a dolog, de használtunk már eleget belőle ahhoz (több márkánál), hogy a hátunk közepére se kívánjuk.
Felénk szerelők se mind erőltetik a csavarok cseréjét, de hát kell is nekik a folyamatos munka...
-
llax
senior tag
válasz kovbandi82 #70 üzenetére
Egy szóval nem írtam kókányolásról, hazugnak sem neveztem senkit.
Látva a márkát, valóban nem kellett volna ide írnom semmit...
-
llax
senior tag
válasz kovbandi82 #73 üzenetére
Használt gumi családot "biztonságban" utaztatni. Törött rugó, hibás ABS megtűrése, 1-2 olajcseppé már nem, a rádió és a bőrözés is fontosabb ezeknél...
-
#90088192
törölt tag
válasz kovbandi82 #79 üzenetére
Értem én mi van most, de nem latja a lényeget azt itt így hívták és mivel Opel ami holden Astra akkor most a Holden Vagy az Opel rossz
Tok mindegy mert a Holden Commodore(Ami Opel Kapitan-kent kezdte eletet meg talán az 40-es években) is egy kupac, volt szerencsém hozza.
-
#90088192
törölt tag
válasz kovbandi82 #81 üzenetére
Ha sokan arra gondolnak, hogy egy komplett márkát leszarozok, egy kicsit félre értettek, pl a Ford Fiesta igen is meglepődtem milyen jó konstrukció, vagy a Citroënen Berlingo volt a másik, de folytathatnám a sort.
Aki meg nem jártas a GM históriákban annak egy kis ízelítő, volt Holden Commodore Toyota jellel az elején, vagy Holden Barina ami a Suzuki Swift volt, sőt a Világ legjobb Holden Commodorja ami Nissan Motorral(Sor6 ami ugye a Skyline motorja volt) készült
-
Depression
veterán
válasz kovbandi82 #74 üzenetére
Persze, nem a parkolóban, álló helyzetben, hanem az első két kerékkel felálltam egy felhajtóra, hogy aláférjünk, utána már nem lehetett bezárni az ajtót.
Csak nekem elfogyott a pénzem, és a türelmem is.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Sorozatok
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- iPhone topik
- Trollok komolyan
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Motoros topic
- Gitáros topic
- További aktív témák...