- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Én teljesen egyetértek veled. Dettó ezt csináltam én is, ezen okból kifolyólag.
A különbség a karosszéria kivételével mindent magam csinálok.A végén megéri teljesen mindegy mit mutat az elszámolás vagy milyen autóról beszélünk.
-
#90088192
törölt tag
Egy kis kitérő erre a mondatra: Gondoltam, ha lessz rá költve és szakszerűen lesz javítva nem lesz nagy gond.
Nem ekézni akarok senkit de pont ezt láttam nap mint nap, a sok ajtózárszerelő(Autószerelő) mindent csinál csak nem szakszerű javítást.Egyszerű példa, hasonló árfekvésű autóval mint a szerzőé:
Idős néni, autó 300E km felül, MINDIG szervizbe/autószerelőhöz hordva:
- Szelepfedél tömítés, nemhogy kicserél, hanem szilopálasztal meggányol, persze ugyan úgy folyik
- 5 os hengerbe az befecskendező nem zár el, persze a szakembernek nem tűnt fel
- Hivatalos papírok szerint 100E kmenkent olajcsere megvolt a váltóba, valóságban meg sosem latot új olajat az automata
- Gyári rotor és gyújtókábelekEs így tovább , ez nem egyedi eset.
Innen indulj el, ne abból, hogy az autó rossz -
#90088192
törölt tag
Csak hogy fogalmad legyen, egy olyan helyről ahol számít az autó megbízhatósága:
WA szinte csak japánt látsz, csak a rongyrázó népség vesz NEMET autót
Ahol nem számít a megbízhatóság:
VIC mindenki a preniumság és egyediség kereszttüzében el, így aztán úton útfélen lerohadt Opelek/holdenek/Fordok/Mercedes Audi hada van az útszélenEs hogy legyen fogalmad VIC a bontok dugig vannak a holden/ford párossal és a kedvenc ECO motorod ott áll hegyekben mert senki nem szenved az eltörött műanyag vezérműház fedéllel, a megszorult/széthullott vízpumpával és az indokolatlan olajfogyasztással, a légtómegmérők és egyéb nyalánkságokról ne is beszeljünk sértetlen kasztnival
Persze meg lehet nézni a japánokat is a bontókban, a legtöbb rongya törve jön be és amit kiszedsz belőlük(Hátsó kerékcsapágyat egy 20 éves autóból bontottam ki hogy belerakjam az én 10 évesembe mert az mar a megszorító intézkedések alatt készült) az meg majd tökéletes állapotban van kora ellenére
Ha kell küldök egy vagonnal az opel motorbol, bar lassan szemet export tilalom lesz
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
válasz kovbandi82 #79 üzenetére
Értem én mi van most, de nem latja a lényeget azt itt így hívták és mivel Opel ami holden Astra akkor most a Holden Vagy az Opel rossz
Tok mindegy mert a Holden Commodore(Ami Opel Kapitan-kent kezdte eletet meg talán az 40-es években) is egy kupac, volt szerencsém hozza.
-
#90088192
törölt tag
válasz kovbandi82 #81 üzenetére
Ha sokan arra gondolnak, hogy egy komplett márkát leszarozok, egy kicsit félre értettek, pl a Ford Fiesta igen is meglepődtem milyen jó konstrukció, vagy a Citroënen Berlingo volt a másik, de folytathatnám a sort.
Aki meg nem jártas a GM históriákban annak egy kis ízelítő, volt Holden Commodore Toyota jellel az elején, vagy Holden Barina ami a Suzuki Swift volt, sőt a Világ legjobb Holden Commodorja ami Nissan Motorral(Sor6 ami ugye a Skyline motorja volt) készült
-
#90088192
törölt tag
Amit láttam azt tudom mondani: Az összesen el van törve a szelepfedél, ez egy dolog, az ABS 99% halott elektronikával büszkélkedik(Próbáltam egy havernak alkatrészt találni a bontóból pont ezekkel a problémákkal, 0 sikerrel) az a széria ami meg törte a vezérműtengelyeket mert elszakadt a vezérműszíj akar a vadi új gyári is úgy hogy MINDEN ki volt cserelve kivéve maga a hengerfej azt hiszem az 1.6 motor volt pl az astrakban.
A 2.0 meg talán 2.2 vectra amiből dögvész mennyiségű van a bontókban.
Ez egy dolog, a Ford a Falcon a másik, az összes hengerfejes lesz belátható időn belül mert ugye sor6 és talán 2.4 volt eredetileg, most meg 4.0 literrel fejezte be a karrierjét ugyan az a blokk öntvény a különbség meg annyi megtoldottak, hogy elférjen az elején a lánc mert OHV volt szegénykém eredetileg
Vagyis igen konstrukciós hibák hadától hemzsegnek ezek az autók, csak pl Európában pl MO ha valaki 10E kilométert megy egy évben az ok, nekem Volt 50Ekm egy évben úgy hogy kb varoson belül autóztam, ebből jön ki az idő, neked nem romlik el 20 évig míg nekem 4 ev sem kell hozza
Csak ezt ugye nem veszik figyelembe sehol sem.... Csak mondjak a magukét
Hagyom hagy mondjak ha jó nekik -
#90088192
törölt tag
Ezt sejtem de 1.6 motor 100% mert ugyan az mindenhol.
A ford amit írtam értem én nem Europai, de ford és katasztrofális mennyi a munka igénye, ezert írtam a Fiesta ami talán Svájcban készült 1.6 automata váltó, na az örök élet meg egy nap.
Vagyis tudom, hogy nem minden kuka(nem szeretem a sztereotípiákat magam sem), de Pl a GM csodák közül, neked nem nagy nyűg amit írtam, de pl az olajfogyasztás ugye beleszámít a CO2 kibocsátásba, vagyis az O2 szenzor csökkenti a befecskendezendő üzemanyag mennyiséget ami ugye a lángfront robbanás szerű terjedéséhez vezethet, de ugye a kopogás érzékelő ezt próbálja kordában tartani előgyújtassál, ennek az eredménye igen csak rövid életű motor.
Csak ugye amit írtam neked 20 ev nekem 5
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
Ha hiszed ha nem mondtál újat, sőt ugye a nem ongyulladasos benzinmotorokban a az olajszint kb állandó cseretol csereig mert üzemanyagból potlodik. Ahogy az olaj feljut úgy megy le a benzin. A honolasban. Vannak motorok ettől függetlenül honolas nélkül is.
A dízel meg besurusodik.Sőt benzinnel lehet a henger falat hűteni is sőt a szelepeket is.
Esetleg tudod hogyan kell a gyűrű hezagoknak elhelyezkedni a dugattyún?
Mert a 120 fok nem jó 3 gyűrű esetén.
Terhelt oldalra sosem teszünk.
Esetleg a dugattyú tető hűtésére is kíváncsi vagy esetleg miért van eltolva a kozepvonalbol a dugattyú csapszeg?
Vagy érdekel a Powershift es IVT váltók működése is?Kérdezz bátran
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5