Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #42 üzenetére

    Ne keverjük a szezont a fazonnal. A Latest Data Latch egy teljesen szoftveres funkció, amit a Mantle tesz lehetővé. Hardver oldali támogatást nem igényel. Ezért sem értette az Oculus, hogy az MS és a Khronos miért utasította el a tervezetüket, amivel 2016 elejére lett volna rá szabvány. Valójában az API-knak is csak az input assembler részét kell kiegészíteni. És ennek semmi köze a timewarphoz, mert azt külön kell végezni.

    A Context Priority a timewarphoz kell, de csak az NV-nél, mert az AMD hardvereinek nem kell megvárni a rajzolád befejezését, mivel a GCN-en az üzemmódváltás nem ehhez van kötve. Az NV-nél is azért van szükség a prioritásra, hogy lehetőség szerint a timewarp prioritása nagy legyen, míg a többi munkáé kicsi. Ez azért fontos, hogy a felvett rajzolások közül a driver a timewarpot előre rakja, hogy csökkenjen annak az esélye, hogy esetleg beragad egy hosszú ideig tartó rajzolás mögé. Ha ez megtörténik, akkor nem lesz kész időre a számítás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák