- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
ma A Telekom saját márkás modelljeinek új generációja jelentős előrelépés az első T Phone-okhoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kpal
veterán
mi lesz itt még
-
Writz
tag
Azok a fránya lusta programozók. Hogy miért nem képesek megmozdítani a s€ggüket már végre.
Lassan, de csak lassan végre eljuthatunk odáig, hogy egy "konzolnyi" hardver elég lesz PC-n "gémelni"Passzívan aktív passzív forumózó vagyok...
-
A cikkben említett új eljárás melyik PC portjukban kap helyet? Ha már a Dunia úgyis szóba került: Far Cry 4-ben várható ilyesmi?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Writz
tag
válasz huskydog17 #3 üzenetére
Nagyon remélem hogy valami érdembeli gyorsulás bekövetkezik az elkövetkező években. Mert a jelenlegi helyzet az siralmas.
Passzívan aktív passzív forumózó vagyok...
-
#16939776
törölt tag
Kiderülne, hogy milyen erőforrás zabáló dolgokkal vannak szándékosan visszafogva egyes szegmensek/fejlesztések. így felosztva és irányítás alatt tartva a piac.
Persze lehet hogy csak simán lusták vagy túlterheltek a programozók[ Szerkesztve ]
-
DRB
senior tag
Ennek előbb-utóbb az lesz a vége, hogy amikor kicserélem a játék CD/DVD/BD lemezét a meghajtóban, vagy a Steam-ról töltök egyet, ergo másik játékkal kívánok játszani, azzal a lendülettel cserélhetem a videokártyát is. Jó esetben „csak” kettő kell a polcra, mert a harmadik benne van a prociban(APU).
Most is vannak mondjuk PS vagy Xbox exkluzív játékok, ha ez így megy, akkor a PC kategórián belül meg lesznek majd nV vagy AMD, esetleg Intel exkluzív játékok, „mókás” lesz ez így.[ Szerkesztve ]
-
DRB
senior tag
Nem véletlen az idéző jel!
„Amúgy már most is ez van pár éve, bizonyos dolgok szinte élvezhetetlenek AMD/NVIDIA kártyákon.”
Azért ez barokkos túlzás, de sajnos abban igazad van, hogy a két gyártó kártyái nem mindig ugyan úgy jelenítik meg ugyan azt a képet. És ahogy a helyzet áll, ez csak rosszabb lesz, sajnos.
-
mzso
veterán
Hát nem látok sok esélyt arra, hogy a többiek az AMD után menjenek.
-
Nem lenne itt semmi probléma, ha valóban nextgen konzolokat kaptunk volna, nem ilyen gagyikat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #3 üzenetére
Ha nem sikerül megegyezni, akkor a GBAA konzol only fícsör lesz. Az FC4 biztosan használja PS4-en és XO-n.
Itt inkább az a rémisztő, hogy mennyire nem egy húron pendülnek a fejlesztők és a gyártók. A konzolokban találtak egy csomó hasznos fícsört, ami PC-n is működne, csak a gyártók nem tartották fontosnak. Ez a kommunikáció hiánya.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
jocomen
aktív tag
"Ezzel a megoldással kiváló minőséget lehet elérni az élsimításra vonatkozóan, alig 10-15%-os sebességvesztés mellett."
Van 10-15% felesleg a konzolok gpu-iban? Akkor azt lehetne a felbontás növelésére is használni.
Amúgy a többi eljárás ennél lényegesen több erőforrást emészt fel, h erre ilyen nagy szükség van?Várom a cikket a következő címmel: "PC-n elérhető képességeket kaphatnak a konzolok grafikus meghajtói" - úgymint: 1080p / 60fps...
[ Szerkesztve ]
-
Ja értem, akkor tehát itt az a kérdés, hogy az Intel és az NV hajlandó-e emiatt nagyobb változtatást eszközölni az illesztőprogramjában, mivel ugye az AMD már megoldotta, ahogy írtad. Az írásból úgy jön le, hogy az Intel talán beadja a derekát, de az NV-ban biztos vagyok, hogy foggal-körömmel ellenkezni fog, tehát figyelembe véve ezeket a dolgokat, és az Ubi-nak a PC-hez való "lesz*rom" hozzáállását, kizártnak tartom, hogy bekerül a PC portba.
Nem baj, itt lesz nekünk a Ryse PC verziója, ahogy azt ma a Crytek és Deep Silver bejelentette. A híres német csapat minden idők legszebb CryEngine hajtotta játékot ígéri 4K támogatással. Idén ősszel minden kiderül (vagy mindenki derül?).
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Van persze, a fejlesztők a konzolokhoz írt motorokon 70%-ban cs-t akarnak használni. Az új Uncharted motorja már ilyen.
Jól paraméterezett GBAA nagyjából 4xSSAA szint a minőségben. Mivel ez harmadolja a sebességet a GBAA terhelése sokkal kedvezőbb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Vajon, ha az intel és az nV sem lesz hajlandó ezt beépíteni, akkor AMD-s PC-n működni fog, vagy akkor bele sem rakják a PC verzióba ezt (és az egyéb konzolban "talált" funkciókat)?
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
hash99
senior tag
Igazából annyi történt hogy elkezdett beérni hogy az amd hardverei vannak a konzolokban. Ahogy a cikk is írta a programozók nagy része gcn-re dolgozik és kb. le se sza..a a többit. Ahogy telik az idő egyre több ilyen lesz és vagy alkalmazkodik a többi gyártó vagy egyszer már túl nagy lesz a különbség AMD és minden más között akkor pedig le is húzhatják a rolót.
-
haddent
addikt
Miből? Ahhoz még sokat kell nőnie a kis vidiának
Szerintem teljesen mindegy, hogy a PC külön platform és az sem releváns, hogy hasonló vagy netán jobb algoritmus születhet meg nvidiáéknál. Mindkét konzolt GCN uralja, nyilván a fejlesztők nem fognak most elkezdeni Maxwell -t tanulmányozni. Az diktál, akinél a "konzoluralom". A többi meg vagy igazodik, vagy kialakul az szentségtelen borzalmas helyzet ami most is van (előzőleg nem lehetett nagyon igazodni, mert 3 platformban 6 féle megoldás volt kb), azaz magasszintű API -k, nincs alacsonyszintű hardverhozzáférés stb..Abu85 amit viszont érdekessé teszi a helyzetet, hogy a másik topikban írtad, hogy a GCN -ek verziói sem (feltétlen) kompatibilisek egymással a gyors fejlődés miatt. Akkor itt most a PC látni fog még sok ilyet a PS4-XO féle "régi" GCN kutatásoknak köszönhetően vagy ez csak olyan tavaszi szellő volt?
jocomen ha a mostani élsimítás helyett (ki tudja hány százalék, de nem 10-15) használod ezt az újat, akkor még nyersz is új szabad erőforrást, nem? Egyébként továbbra is <1 évesek a konzolok. PS3 -nak kellett egy röpke 6 év, de ez így volt jó, szépen folyamatosan fejlődött.
antikomcsi
[ Szerkesztve ]
-
jedis
senior tag
Hát ez nagyon ingoványos talaj ! Én is kíváncsi vagyok, ki adja be előbb a derekát ! Az Intel, és az NV tesz bele "X" mennyiségű programozási időt, hogy "beleszögelje" a driverbe ( az Intelnél még csak el tudnám képzelni, de az NV már csak azért se ! ), vagy az Ubi öl bele 3-szor "X" mennyiségű időt ( nem biztos hogy megérné nekik ) ! Azt elképzelhetetlennek tartom, hogy az Ubi csak a "piros" támogatást tegye bele
alapbóllustaságból, és a kéket, meg a zöldet nem, mert abból nagy ennyebennye lenne Vagy megcsinálja mindhármat, vagy egyet se ! De egy szó mint száz, az idő a pirosoknak kedvez ( meg lassan minden más is ), szerintem ők most kényelmesen hátradőlnek, és vigyorognak a bajszuk alatt ! A legkisebb cég a három közül, de azt mindenkinek el kell ismerni, hogy a konzolokkal most nagyon megalapozták a jövőjüket ! Ha a programozók szeretik ezt a hardver/szoftver környezetet ( konzolok ), és mivel anno az ő iránymutatásaik után választott hardvert az új konzoljaihoz az MS, és a Sony is ( és az azért nem semmi, hogy mindkét cég őket választotta ), nem hiszem hogy a következő konzolgeneráció, egy teljesen eltérő arhitektúra lenne majd ! Lehet itt fikázni, hogy ilyen gyenge, meg olyan gyenge a hardver ! Lehet hogy tényleg picit gyenge, én nem tudom, de még nagyon az elején járunk a generációnak, isten tudja mit hoznak ki belőle még 2-3 év múlva ! Ha meg tényleg nem is hozza be 100%-osan az elképzeléseket a generáció végére sem ( 5-6 év ), akkor is AMD hardver lesz az újban is szerintem, max. olyan power-el, ami már elviszi 60 frm/sec.-el 4K-ba az akkori játékokat ! A programozók nem fognak kidobni 6-7 éves tapasztalatot csak úgy , ez az MS-nek, meg a Sony-nak sem lenne jó ![ Szerkesztve ]
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
BiP
nagyúr
Tök duva, hogy mennyi kiaknázatlan lehetőség volt/van a PC-s GPU-kban, de lusták voltak kihasználni.
És persze mindenki a másikra mutogat, hogy most, hogy fény derült ezekre, ki csinálja meg.
Pedig milyen király lenne, ha már régóta lenne Mantle, DirectX12, vagy pl. a cikkben említett feature.
Csak ugye a gyártónak egyszerűbb egy erősebb kártyát gyártani és eladni, mint a driveren, API-n dolgozni. -
CybonTom
tag
Szerintem, ha nem áll be a sorba a másik 2 hw gyártó, akkor valószínű ez is olyan megoldás lesz, mint a mantle... bekapcsolható, ha olyan a kártyád és támogatja a driver... legalábbis ez tűnik logikusnak így, hogy az amd már megoldotta... ez viszont hosszú távon hátrányba fogja hozni az nv-t és az intel-t is...
Ugyanakkor elég érdekes nézni azt ami történik, mert "kicsiben" visszatürközi azt, hogy milyen irányba mozdultak el a dolgok a világban... ugyanis az én meglátásomban a hw gyártók egyfajta szolgáltatók, a kiadók/programozók/fejlesztők pedig a felhasználók (mig ugyanilyen viszony áll fent a fejlesztők - játékosok szempontjából, ahol a játékosok a felhasználók)... és a felhasználók igényeket támasztanak, amivel 3-ból 2 szolgáltató elhajtja őket, viszont 1 megcsinálja amit akarnak... ez leegyszerűsítve azt kéne, hogy eredményezze, hogy hosszú távon az a 2 szolgáltató jelentős piacvesztést kéne, hogy elszenvedjen...
-
DummyBoy
senior tag
Sajnos igen
PC-n sokkal egyszerűbb gyorsan szépet alkotni, mivel az "optimalizációt" rá lehet tolni a végfelhasználóra - vetetni kell vele egy új HW-t.
Konzolon ez nem megoldás, ott ez a fejlesztők dolga.
Kíváncsian várom, hogy a következő pár évben hogyan alakul majd a PC piac ...
Life is shor...
-
O_L_I
őstag
válasz antikomcsi #13 üzenetére
Még szerencse, hogy senki sem kényszerít hogy vegyél ilyen gagyit....
Szerintem építs magadnak egy nextgen konzolt intel procival meg nV kártyával (gondolom az lett volna neked a nextgen) és akkor te is boldog leszel. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Amíg a PC-ben van a hardver előtt egy IL, addig mindegy a hardver szintjén a kompatibilitás. Az IL ugyanaz, mindegyik ISA verzió előtt, azt célzod, és mindenre lefordul. A konzolon ez azért számít, mert ott nincs a hardver előtt egy IL réteg. Egyszerűen szükségtelen, mert a hardver nem változik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
jocomen
aktív tag
A fejlődési irányról:
konzolról jövő játékok sajnos nem kapják meg automatikusan a mantle támogatást. Helyette kapnak nv GameWorks elemeket (WD és majd a Witcher3). Hiába, ha a dx11 alap, akkor:
- dx + mantle = több munka
- dx + GameWorks = kevesebb munka + esetleg több (nv) pénz.
Ráadásul tegnap írta valaki, h visszarakta a korábbi Catalistot, mert a mantles 14.4 fagyásokat okozott a nem mantles játékokban.
Úgy tűnik nem sikerül amd-nek maradéktalanul kihasználnia az előnyét. És az nv is elég sikeresen tesz neki keresztbe.[ Szerkesztve ]
-
-
pakriksz
őstag
"konzolról jövő játékok sajnos nem kapják meg automatikusan a mantle támogatást."
Ebben valszeg egy NV re rövidített nevű gyártó keze van...
Pedig a mantle nem sok meló konzolról pc-re portolásnál.Az különben "szép" dolog, hogy konzolról jön egy optimalizáció pc-re, és ezért egyesek a konzol a hibás (pedig nekem pozitívumnak tűnik az optimalizáció).
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
haddent
addikt
válasz antikomcsi #31 üzenetére
Nem akarok beszállni harmadiknak, de szerintem nem személyeskedett, ő is véleményt alkotott. Arra reagált, hogy egy alapvetően PC -ről szóló cikknél is sikerült arról
vitát indítanivéleményezni, hogy a konzolok gagyik lettek. Én sem látom az összefüggést, mégcsak nem is off -ként írtad.[ Szerkesztve ]
-
Én látom az összefüggést a cikk közt és aközt amit írtam, különben nem írtam volna le. Nyilván másnak lehet az enyémtől eltérő véleménye.
Az pedig,hogy építhetek magamnak ilyen, meg olyan hardverrel gépet és én is boldog lehetek, nem más,mint cinikus személyeskedés, pláne annak hiányában, hogy azt sem tudja, milyen hardvereket használok, kedvelek.
Ha a konzolok megfelelően erősek lennének ennek a cikknek, és még rengetegnek a közelmúltban meg sem kellett volna születnie, de sajnos menteni kell, ami menthető. Aki nem látja az összefüggést, annál természetes, hogy nem is érti, hogy miért mondom.
-
sayinpety
tag
A Gameworks katasztrofalis. Jozan esz nem szol mellett. Tobb szabadsagot akarunk, erre az Nvidia egyre kevesebbet ad. Elvesztettek a realitaserzekuket, nem tudom mashogy fogalmazni.
A PC jatekfejlesztes krizisben van. A D3D11 rossz programozasi modelt kenyszerit ki. 4 ev PS3 fejlesztes utan tertem vissza PCre, de nagyon hianyzott a GCM API. Szanalmasnak tartottam, hogy 2012-ben meg mindig nem lehetett a programbol managelni a GPU memoriat. Enelkul nem lehet normalis optimalizalasokat beepiteni. A driver model is katasztrofa. Profilerben latom, hogy tele a program soros vegrehajtassal. Az egyik thread blokkolja a masikat, lehetetlen kideriteni miert. Kicsi az eselyem, hogy javitsak a sebessegen, ha nem latom mi okozza a stallt, blockot. A state szures katasztrofalis. A program megteszi, az API megteszi, es a driver megteszi. Megis az APIban es a driverben mi ertelme? Ott van a programban kesz. Mikor kerdeztem errol Anujt, annyit mondott legacy function. Tonnanyi ilyen van a D3D11ben, ketszer-haromszor megcsinalja a PC ugyanazt feleslegesen.
A Gameworks ezen csak ront. Ha nem komptibilis az effekt modositani kell az enginet, extra munka feleslegesen. A forraskod nem nyilt. Az Nvidia sokszor ad nagyon lassu kodot csak azert, hogy noveljek a gepigenyt. Regen az Intel, AMD optimalizalhatta, am ma mar nem oszthato meg veluk a kod. Mi lathatjuk a forrast, de nincs kapacitasunk optimalizalni highend effekteket. Olyan lassan fut, ahogy az Nvidia odaadta. Ez rossz.
A cikk jol irja, hogy a gyartok nem ertik mire van szuksegunk. Az elmult ket evben egyedul az AMD jott oda hozzank ezt megkerdezni. Az Intelnek mindig leadunk igenyeket, de csak kis resze teljesul. Az Nvidia nagyon arrogans, ok akarnak diktalni. Gyerekesen viselkednek, fenyegetnek, hogy nem irnak drivert a tervezett megjelenesre, es azt mondjak majd a felhasznaloknak, nem adtunk idore buildet. A Tomb Raidernel megcsinaltak. Akarki hibaja a felhasznalo elegedetlen lesz, ha a jatek nem fut a megjeleneskor a PCjen. Ez is rossz.
Vegen mindenki csodalkozik, hogy a PCt hagyjak el a gamerek. Konyorgom a gyartok teszik tonkre. Egyszeru a megoldas. Hallgassanak meg minket, epitsek be az igenyeket egy low-level APIba, minden hardvert dokumentaljanak, utana hagyjanak dolgozni.[ Szerkesztve ]
-
hash99
senior tag
válasz antikomcsi #34 üzenetére
Valószínüleg túl lett hypeolva ez a next gen konzol téma és ahhoz képest tényleg nem lett akkora csoda. De az előző generációs konzolokhoz képest óriási a különbség hardware szinten. És ha megnézel mondjuk egy ps3-ra kiadás után megjelent játékot és egy 6 évvel későbbit láthatod ott is mekkorát fejlődtek az idők során pedig a hardware nem változott. Ez erre a generációra is igaz lesz 2 év múlva lehet olyan grafikával jönnek majd ki a konzolos címek hogy becsinálsz a nadrágodba és mivel pc-s driverek és api-k fejlődésével megy a ba..akodás meg az idő húzás elképzelhető hogy nem is fog menni olyan minőségben a kis drágaságodon mint a konzolon. Mondom ezt úgy hogy PC-s vagyok.
-
O_L_I
őstag
válasz antikomcsi #31 üzenetére
Bocs nem személyeskedni akartam. Általánosságban nem tartom igazságosnak az ekét amit kapnak a nextgen konzolok.
-
jedis
senior tag
Mondjuk milyen furcsa, hogy az MS is akkor kezdett el "hirtelen" feszengeni a DX12-vel, hogy mekkora szabadságot ad majd a programozók kezébe, mikor a Mantle kezdett már ép begyűrűzni ! A Mantle-val kapcsolatba meg két észrevétel ! 1. Persze hogy úgy csinálta meg a cuccot az AMD, hogy főleg a gyengébb processzoroknál gyorsul a játék ! Hisz pont ott segít be a Mantle, ahol az AMD gyengébben teljesít, a prociknál ! Mintha azt sugalná " Ne vegyél méregdrága I7-es procit, inkább egy fele annyiba kerülő APU-t, és a maradék lóvét költsd egy fasza kis GNC-s videókarira, jobban jössz ki ! 2. A másik meg hogy mennyit gyorsul a Mantle-val a játék ! Nem biztos, hogy az AMD-nek is jót tett volna, ha 200%-ot gyorsul ugyan azon a konfigon, mejben mondjuk egy középkategóriás GNC-s cucc van, és mondjuk 30frame/sec-ről felugrik 60frame/sec-re, mert akkor úgy gondolta volna a szerencsés user, "minek nekem drágább videókari, mikor ezzel is megy a krájzisz mint állat" ! Üzletpolitika !!!
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
-
haddent
addikt
válasz antikomcsi #34 üzenetére
Én folyamatosan olvasom az összes itt megjelenő pc-ps4 cikket, valamint a külföldieket is szemmel tartom, de nem értem az összefüggést. Mostmár PC- re is elérhető lesz egy komoly, jó algoritmus amely előrelépés. Erről szól a cikk. Erre beírtad, hogy gyengék a konzolok. Mindezt ~fél év és néhány (szutyok) multiplatform (Bf4 vicc kategória) valamint 1-2 remastered játék után. Szerintem ez marhára messzemenő és egyelőre még megalapozatlan következtetés, de ez valóban csak az én véleményem a tied ellen (annyi fölénnyel, hogy előző generációban is ez volt a séma..).
Azt továbbra se látom, hogy miért baj, hogy a cikk az algoritmus, a Mantle és a gcn megszületett és hogy ez hogyan következik egyenesen a konzolok gyengeségéből. Nekem ez összeesküvés elméletA cikk szerintem továbbra is egy pozitív infó PC gémerek számára, nem több
O_L_I mert nem is az de felejtsük..
[ Szerkesztve ]
-
namaste
tag
Ha ezt a funkciót az API-k támogatják, de a driverek nem, akkor hogyan kaphatnak pecsétes papírt (WHQL, Khronos Conformance) arról, hogy megfelelnek az API specifikációknak?
-
-
pakriksz
őstag
amd nem a gyengébb processzorok miatt csinálta a mantle-t, hanem mert máshol nincs bottleneck máshol nem lehet gyorsítani, csak ott. A draw call bottlenect évek óta ott van a játékokban(egyébként a directx 10 és 11 is ennek a bottleneck-nek a tágításáról szólt volna, csak amolyan halottnak a csók szintű a dolog), van ahol igencsak érezhető, de a legtöbbször kicentiziték a dolgot, súlyos 3d modellező munkaórákkal. Mantle és hasonlóknál át lehet törni ezeket a korlátokat, amellett hogy végre le lehet választani a GPU pórázát a tuskóról (CPU). Még mielőtt valami okos benyögné, nem, a jelenlegi mantle játékok azért nem törnek át semmi korlátot, mert directx-en kell futniuk elsősorban, annak a korlátaival, mantle-vel csak a cpu igény csökken.
Egyébként a mantle-nek akár egy i7 mellett is van értelme a jelenlegi játékoknál, hiszen az látható hogy még cpu limit nélkül is növekszik a minimum fps, stabilizálódik, a több szálú api miatt, na meg az sem elhanyagolható hogy esik a cpu használat -> kevesebb fogyasztás, és zaj.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
sayinpety
tag
Meg nem lehet sporolni, mert a D3D kodhoz driver optimised assetek kellenek. A Mantle ezzel kompatibilis, am a D3D lassulna a jobb minosegu console assetekkel. Ezeket nem is szallitjuk a PCbe.
D3D8 ota sejtheto a problema. D3D9ben jott ra a state blocks. A D3D10 mar state groups volt, D3D11ben deferred contexts. Ezutan mentem PS3ra fejleszteni. A D3D11 kimaradt az eletembol, de latom, hogy nem valt be. Reszleges megoldasok szulettek, texture atlases, ubershader, command recording. Ket ev PCs munka utan kialakult a velemenyem. Rossz az absztraction level. Tul magas szintu, hogy gyors legyen, de tul alacsonyan, hogy egyszeru. A D3D11 lassu es nehezen programozhato API, a legrosszabb kombinacio. A Mantle is egyszerubb nala, mikozben alacsonyabb az absztraction level, ami mindent elmond.
-
sayinpety
tag
válasz huskydog17 #42 üzenetére
Nem.
Nincs bejelentve a projektunk. Ezert nem beszelek rola. 2015 vege a target. -
sayinpety
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Elvörösödik az Xperia 1 VI
- A Galaxy A54 és az A34 is megkapta a One UI 6.1-et
- DIGI kábel TV
- Ukrajnai háború
- Yettel topik
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- További aktív témák...
- Zotac gaming amp airo Geforce RTX 4070ti 2026 végèig garanciás
- ZOTAC GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X 384bit - FELÚJÍTVA - Beszámítás: OK
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- MSI RTX 3080 SUPRIM X 10GB GDDR6X - Beszámítás: OK
- Gigabyte GT 710 1GB GDDR5
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen