Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Kormányok / Autós szimulátorok topicja
- Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - nagy képernyő mindenre
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- RAM topik
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
jocomen
aktív tag
A fejlődési irányról:
konzolról jövő játékok sajnos nem kapják meg automatikusan a mantle támogatást. Helyette kapnak nv GameWorks elemeket (WD és majd a Witcher3). Hiába, ha a dx11 alap, akkor:
- dx + mantle = több munka
- dx + GameWorks = kevesebb munka + esetleg több (nv) pénz.
Ráadásul tegnap írta valaki, h visszarakta a korábbi Catalistot, mert a mantles 14.4 fagyásokat okozott a nem mantles játékokban.
Úgy tűnik nem sikerül amd-nek maradéktalanul kihasználnia az előnyét. És az nv is elég sikeresen tesz neki keresztbe.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Új ingyenes hirdetések