Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pakriksz

    őstag

    válasz jedis #38 üzenetére

    amd nem a gyengébb processzorok miatt csinálta a mantle-t, hanem mert máshol nincs bottleneck máshol nem lehet gyorsítani, csak ott. A draw call bottlenect évek óta ott van a játékokban(egyébként a directx 10 és 11 is ennek a bottleneck-nek a tágításáról szólt volna, csak amolyan halottnak a csók szintű a dolog), van ahol igencsak érezhető, de a legtöbbször kicentiziték a dolgot, súlyos 3d modellező munkaórákkal. Mantle és hasonlóknál át lehet törni ezeket a korlátokat, amellett hogy végre le lehet választani a GPU pórázát a tuskóról (CPU). Még mielőtt valami okos benyögné, nem, a jelenlegi mantle játékok azért nem törnek át semmi korlátot, mert directx-en kell futniuk elsősorban, annak a korlátaival, mantle-vel csak a cpu igény csökken.

    Egyébként a mantle-nek akár egy i7 mellett is van értelme a jelenlegi játékoknál, hiszen az látható hogy még cpu limit nélkül is növekszik a minimum fps, stabilizálódik, a több szálú api miatt, na meg az sem elhanyagolható hogy esik a cpu használat -> kevesebb fogyasztás, és zaj.

    [ Szerkesztve ]

    Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"

Új hozzászólás Aktív témák