- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sayinpety
tag
Meg nem lehet sporolni, mert a D3D kodhoz driver optimised assetek kellenek. A Mantle ezzel kompatibilis, am a D3D lassulna a jobb minosegu console assetekkel. Ezeket nem is szallitjuk a PCbe.
D3D8 ota sejtheto a problema. D3D9ben jott ra a state blocks. A D3D10 mar state groups volt, D3D11ben deferred contexts. Ezutan mentem PS3ra fejleszteni. A D3D11 kimaradt az eletembol, de latom, hogy nem valt be. Reszleges megoldasok szulettek, texture atlases, ubershader, command recording. Ket ev PCs munka utan kialakult a velemenyem. Rossz az absztraction level. Tul magas szintu, hogy gyors legyen, de tul alacsonyan, hogy egyszeru. A D3D11 lassu es nehezen programozhato API, a legrosszabb kombinacio. A Mantle is egyszerubb nala, mikozben alacsonyabb az absztraction level, ami mindent elmond.
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- ASRock Radeon RX 6800 XT Phantom Gaming
- PALIT RTX 3070 8GB GDDR6 GameRock OC Eladó! 125.000.-