- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Milyen TV-t vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pakriksz
őstag
"konzolról jövő játékok sajnos nem kapják meg automatikusan a mantle támogatást."
Ebben valszeg egy NV re rövidített nevű gyártó keze van...
Pedig a mantle nem sok meló konzolról pc-re portolásnál.Az különben "szép" dolog, hogy konzolról jön egy optimalizáció pc-re, és ezért egyesek a konzol a hibás (pedig nekem pozitívumnak tűnik az optimalizáció).
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
pakriksz
őstag
amd nem a gyengébb processzorok miatt csinálta a mantle-t, hanem mert máshol nincs bottleneck máshol nem lehet gyorsítani, csak ott. A draw call bottlenect évek óta ott van a játékokban(egyébként a directx 10 és 11 is ennek a bottleneck-nek a tágításáról szólt volna, csak amolyan halottnak a csók szintű a dolog), van ahol igencsak érezhető, de a legtöbbször kicentiziték a dolgot, súlyos 3d modellező munkaórákkal. Mantle és hasonlóknál át lehet törni ezeket a korlátokat, amellett hogy végre le lehet választani a GPU pórázát a tuskóról (CPU). Még mielőtt valami okos benyögné, nem, a jelenlegi mantle játékok azért nem törnek át semmi korlátot, mert directx-en kell futniuk elsősorban, annak a korlátaival, mantle-vel csak a cpu igény csökken.
Egyébként a mantle-nek akár egy i7 mellett is van értelme a jelenlegi játékoknál, hiszen az látható hogy még cpu limit nélkül is növekszik a minimum fps, stabilizálódik, a több szálú api miatt, na meg az sem elhanyagolható hogy esik a cpu használat -> kevesebb fogyasztás, és zaj.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition 10 GB GDDR6X 384 bit videokártya
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PALIT RTX 3070 8GB GDDR6 GameRock OC Eladó! 125.000.-
- GAINWARD RTX 3070 8GB GDDR6 PHOENIX Eladó! 125.000.-
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK