Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andy19770128

    aktív tag

    válasz joey04 #42 üzenetére

    húú gyerekek..... pszihoszomatika az egész. leirtam már, nincs független oldal. nincs objektív ujságirás . itt sem. magad tesztelj annak higgy. kicsit megkapargatjátok a "független" oldalak hátterét vagy esetrenként az ujságíróit. érekes érdekeltségek derülnek ki. de ne csodálkozzatok. már a 3dfx idelyén is igy mentek a dolgok 98 ban. mennyi pénzt toltak bele anno abba hogy mindig a voodoo legyen a tesztekben a jó.

    [ Szerkesztve ]

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz joey04 #42 üzenetére

    Én a cikkekben technológiákról írok, azok hatásairól, mit csinálnak, gyorsítanak, hol, nagyjából mennyit. Ezek így is lettek.

    Ezerszer el lett mondva, hogy az itteni grafikonon miért mások. A Prohardver filozófiája, hogy mindent elsőként mutasson meg. Emiatt például más médiával ellentétben elsőként tértünk át a DirectX 11-re az évtized elején. És igazunk lett, mert a játékok is követték a trendet. Úgy gondolom, hogy elsőként fogunk áttérni idén a csak explicit API-t használó játéktesztekre, és valószínűleg megint igazunk lesz, mert látod, hogy mennyire elkezdett terjedni a DX12 és a Vulkan. Ezen belül is megpróbálunk mindig elsőként lépni, ami a címeket illeti. A Vulkan 1.1 subgroup funkcióját végre használja egy játék, konkrétan a World War Z, és már készülünk a tesztcsomagba való felvételére. Ez okozhat olyan dolgokat, hogy az egyes gyártók nem olyan ütemben fejlesztik a meghajtóikat, hardvereiket, stb., amivel esetlegesen a nagyon új, egy éven belül bevezetett funkcióknál lehetnek az érintetteknek teljesítményproblémái, de mivel ezek a szabványos funkciók úgyis elterjednek, így azt tartjuk ideálisnak, hogy megmutassuk itt mit tudnak a komplett rendszerek, mert azt ismeri a felhasználó, hogy mire számíthat DX9-ben, DX10-ben, DX11-ben, de azt speciel nem biztos, hogy tudja, hogy milyen változásokat hoz a Vulkan 1.1 subgroup, vagy ennek a DX12-es megfelelője, a shader modell 6 wave programozása. Utóbbira még nincs példa, de amint kiveszik a DX11-es leképezőket, nem kell majd ragaszkodni a régi HLSL specifikációkhoz, és egy közös kódból megoldható az egész. Akinek ez nem tetszik, és nem akarja tudni, hogy mik a legújabb fejlesztések hatásai, akkor megnézheti máshol, hogy mit tudnak a hardverek, de DX11-ben eleve marha erős mindegyik, hiszen az API már nem fejlődik, míg a hardverek igen.

    Én értem, hogy te nem vagy kíváncsi a legújabb funkciók melletti teljesítményre, mi viszont nem tartjuk értékesnek a régen ismert dolgok ismételgetését. Sokkal hasznosabb az új funkciók tesztelését bevezetni a lehető leghamarabb, mert a DX11-es teljesítményt mindenki ismeri, és a Microsoft már nem fejleszti az API-t. Ellenben a DX12 és a Vulkan félévente-évente változik.

    A processzorokra nagyon ritkán optimalizálnak manuálisan a fejlesztők. A legtöbb esetben csak a nagyon kritikus kódok vannak ASM-ben írva, de ez is ritka már. A Ryzen esetében annyi változott csak, hogy az AMD kialakított egy csapatot, ami odamegy a fejlesztőkhöz, és megcsinálja helyettük az alacsony szintű optimalizálást. Ez eleinte azért jött létre, mert a megjelenéskor szenvedett némelyik játék a Ryzenen, de azt patch-ekkel korrigálták, viszont magát a csoportot nem oszlatták fel, hanem megmaradt, így az újabb játékokban ezért lehet, hogy esetenként a Ryzen elhúz. Ugye nyilván az AMD programozói nem optimalizálnak Intelre. Az Intelnek is volt amúgy egy ilyen csoportja, de Krzanich elkaszálta az egészet, és még nem építették újjá. Jelen pillanatban a GPU-s csoport élvez prioritást, de oda is nehéz komolyabb embereket találni, mert az AMD-hez és az NV-hez nagyon be vannak betonozva a rendszerprogramozók, akik pedig régen vitték ezt az Intelnél, nem igazán akarnak visszamenni, mert jól érzik magukat az egyes játékfejlesztőknél. Josh Barczak, egyébként az aki ezt az Intelnél vezeti. Ő elég komoly szakember, azért választották erre a pozícióra, mert GCN-nel és Intel architektúrával is van nagyon sok tapasztalata. És az Intelnek mindkettő fontos, mert ma még Radeonokat is árulnak a hardvereikben. Vele jó lóra tettek, az egyik legjobb szakember az iparágon belül, ha egy Nick Thibieroz vagy egy Aurelio Reis elérhetetlen. Viszont kellenének neki emberek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák