- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MongolZ
addikt
válasz #06658560 #27 üzenetére
Attól függetlenül, hogy lehetne azért sokmindent párhuzamosítani CAD során is, sok esetben ki is használják a programok a több szálat, ha máshol nem, hát mentésnél, betöltésnél egy egyszerűbb modell is.
A megterhelőbb CAM folyamatoknál pedig igenis jól működnek a többszálú CPU-k.Ettől függetlenül 8 szálnál többre szerintem a mérnökök/tervezők stb. döntő többségének nincs igénye.
-
Reggie0
félisten
válasz #06658560 #46 üzenetére
Dehogynem lehet. Szerinted peldaul egy width>=0.15mm es egy clearence>=0.2mm szabalyt nem lehet kiertekelni az objektumokra parhuzamosan?
Vagy ha az objektumok adott tulajdonsagat kell vizsgalni, akkor nem lehet az objektumokat szetosztani magonkent egyenlo aranyban es parhuzamosan vegrehajtani?Olyan minimalis parhuzamositas is hianyzik belole amit nehany openmp pragmaval egy budai ovodas is megoldana.
Amugy a layout ellenorzese elegge kozel all a grafikai feladatokhoz, mint problema.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #06658560 #33 üzenetére
Mert valszeg nem is akarták... mert általában az ilyen nagy cégeknél csak akkor nyúlnak az ilyen őskövület kódbázisokhoz amikor világvége van.
Lenne mit párhuzamosítani bőven...
Grafikai megjelenéstől, a szimulációs számításokon át sokmindent ami egy "3D tervezés" során felmerülhet, szinte minden számítást lehet párhuzamosítani egy bizonyos fokig.
Nyilván vannak sorrendi dolgok is dögivel, ahol egyik vár a másik eredményére, de az a kisebb rész.Szóval 2 baj/ok van vele... nem akarják basztatni a kódbázisuk, mert eddig megoldották amit kell nyers erővel... a másik meg hogy rengeteg okos dolgot kéne kitaláni hogy előre lehessen lépni ilyen téren (algoritmusok, adatszerkezetek, stb.), amihez valszeg megint nem sok kedvük lehet. Illetve minden újdonság kezdetben több buggal és megoldandó problémával szembesítené a csapatot, amit megintcsak nem kívánnak amig nem muszáj. (röviden munkaóra spórolás - és nyilván pénz)
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz #06658560 #51 üzenetére
Magyarul l*faszt nem írtak újra semmit.
A többi csak humbug.
Amúgy igen, ez egy komplex feladat lenne, ezt írtam énis azért nem nyúlnak hozzá.Dehogy a konzolok meg a GCN itt a baj... ilyen alapon az x86 meg a windos/unix sem fejlődne sehova... attól még hogy van egy utasításkészlet vagy api, a mögöttest lehetne sokat faragni, ott is inkább és főleg a K+F hiány (és pénz) az ok... nyilván ezt is értem ahogy a CAD szofverek problémáit.
Mondjuk egy CATIA-nál nem hiszem a pénz a baj... ott inkább az elszántság meg ilyesmi, nem akarnak kockáztatni kicsit se.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
MongolZ
addikt
válasz #06658560 #51 üzenetére
FEA / CAM részen egész jól halad a többszálúsítás, igen. CAD meg jellemzően nem annyira megterhelő, hogy eszméletlen szükség lenne rá. De ott is lehetne mit párhuzamosítani, a topológiával takaróznak, de ugyanakkor pl. a CAM is hasonló problémákal szenved, mégis "ráerőltetik" a szoftverre, szerencsére.