Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz #06658560 #33 üzenetére

    Mert valszeg nem is akarták... mert általában az ilyen nagy cégeknél csak akkor nyúlnak az ilyen őskövület kódbázisokhoz amikor világvége van. :)

    Lenne mit párhuzamosítani bőven... :)

    Grafikai megjelenéstől, a szimulációs számításokon át sokmindent ami egy "3D tervezés" során felmerülhet, szinte minden számítást lehet párhuzamosítani egy bizonyos fokig.
    Nyilván vannak sorrendi dolgok is dögivel, ahol egyik vár a másik eredményére, de az a kisebb rész. :)

    Szóval 2 baj/ok van vele... nem akarják basztatni a kódbázisuk, mert eddig megoldották amit kell nyers erővel... a másik meg hogy rengeteg okos dolgot kéne kitaláni hogy előre lehessen lépni ilyen téren (algoritmusok, adatszerkezetek, stb.), amihez valszeg megint nem sok kedvük lehet. Illetve minden újdonság kezdetben több buggal és megoldandó problémával szembesítené a csapatot, amit megintcsak nem kívánnak amig nem muszáj. (röviden munkaóra spórolás - és nyilván pénz)

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

  • válasz Cefet #2 üzenetére

    Nincs új a nap alatt, amikor egy ilyen területen dolgozó cég plafonba fut, nem tud máshoz nyúlni gyorsan... ezért ismétlődik ez újra és újra minden szereplőnél.

    Aki jobb munkát végez és előre tervez időben azt kevésbé érintik, de néha őket is.
    Az NV (nyilván nem kevés időt és pénzt áldozva, azért most elég jó streak-en van a Fermi óta), ők a jó példa.

    Nyilván kell egy kis "tech szerencse" is, hogy egy adott terv hozza is amit papíron mutatott. :)
    AMD most belenyúlt a jóba... mint anno az intel a core-al... így most intelnek van több feladata, de meg fogják oldani ők is. És akkor megint fordul majd a kocka... és ez így megy amíg a világ világ.

    Egyetlen kivétel van jelenleg az AMD Radeon részlege... ott valamiért már generációk óta nem tudnak váltani és megtalálni a "tutit", még nyomokban sem. És erre rátesz egy lapáttal azis, hogy a teljesítménylemaradásuk miatt is, jócskán a végsőkig ki is kell hajtaniuk ami van, ez pedig, mint látjuk, csak a hatékonyság kárára történhet. :)

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

  • válasz #06658560 #51 üzenetére

    Magyarul l*faszt nem írtak újra semmit. :)

    A többi csak humbug.
    Amúgy igen, ez egy komplex feladat lenne, ezt írtam énis azért nem nyúlnak hozzá. :K

    Dehogy a konzolok meg a GCN itt a baj... ilyen alapon az x86 meg a windos/unix sem fejlődne sehova... attól még hogy van egy utasításkészlet vagy api, a mögöttest lehetne sokat faragni, ott is inkább és főleg a K+F hiány (és pénz) az ok... nyilván ezt is értem ahogy a CAD szofverek problémáit. :)

    Mondjuk egy CATIA-nál nem hiszem a pénz a baj... ott inkább az elszántság meg ilyesmi, nem akarnak kockáztatni kicsit se.

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák