Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bocs, de ezt nem tudom kihagyni: helyesírási hiba nélküli címeket szeretnék látni.
Minél valósághűbb grafikát szeretnék látni. Nekem tök mindegy mivel érik ezt el, ezért a technikai döntések a megvalósítással kapcsolatban maradjanak szépen a szoftverfejlesztők, architektek kezében. A raytracing már 10-15 éve fel felbukkanó téma, ennek ellenére még egyetlen RT-grafikán alapuló játékkal nem játszottam...
-
-
Ghoosty
őstag
Mivel én Blizzard féle, kicsit rajzfilmes, de könnyen megkülönböztethető objektumokat preferálom, ezért én egyértelműen a jobb fizikát várom, ami a játékmenetre is hatással van. Minimum elvárás:
-lövedékek ballisztikus pályán közlekedjenek
-rombolható épület esetében se maradjon állva, mert 2 pixel még nem lett kilőve.
-hullák ne essenek át a tereptárgyakon -
nagyúr
Azt remélem azért vágod, hogy itt almát körtével hasonlítasz össze. A Ray-Tracing egy leképezési módszer, a fizikai motor viszont általában az adott játékmotorba van integrálva, esetleg hozzáfejlesztve. Ráadásul önmagában a fizikai motor nehezen megfogható dolog, lévén különféle részei vannak, ütközésvizsgálat, clipping, cloth effect, hair effect, robbanások vizsgálata, rombolható környezet és a többi.
Az, hogy a Ray-Tracing mögé most felsorakoztak a gyártók, sacc per kábé semmit sem jelent. Láttunk mi már ilyet az elmúlt években, volt időszak már a 2000-es évek elején, amikor az RT-re akartak építkezni. Tech demo szintig akkor is eljutottunk. Nem lett belőle semmi. Korábban a vertex grafikát istenítették (a pixel ugye két dimenziós, a vertex 3D, és a vertex grafikánál minden 3D-s vertexekből épül fel), abból még játékok is lettek - majd tüntek el a sűllyesztőben.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
kikikirly
senior tag
Azt értem hogy két külön dolog.És igen a kettőnek az összehasonlítása volt a célom.Leképzésbe mostanra megközelítettük a realisztikus szintet, fizikába viszont messze vagyunk a valósághűtől.
Nem kell csak a Raytracing gondolkodni, a sima leképzés is fejlődik még mindig, 3-évről 3-évre azért van előrelépés, fizikába nincs.Fejlesztőknek leképző csiszolgatása helyett vagy mellett el kellene kezdenie foglalkozni a mozgó dolgokkal is.
[ Szerkesztve ]
-
elithun
őstag
Engem nem érdekel melyik kerül előbb a játékokba, ha az út végén mindkettő megvalósul majd.
Ugyanúgy "zavar" a rossz fizika, mint a tükröződö felületeken a hamis tükörkép.
Bocs, de ban/ben ragot is használd légyszi'.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Chaser
titán
fotorealisztikus grafikát szeretnék látni, nem érdekel milyen technikával megoldható valamikor huszonéve azt hittem, mára már rég alap lesz
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
kemotox
addikt
En jo tortenetet, erdekes karaktereket, fordulatokat, mely jatekmechanikat es balanszolt multit akarok.
-
Viktor77
titán
Mivel a grafika számomra sokadlagos tényező, így fizika.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
"És igen a kettőnek az összehasonlítása volt a célom."
Nem tudod értelmes módon.
Az egyik azt határozza meg, hogy egy adott pillanatban milyen objektumokat lát és milyen perspektívából a játékos.
A másik meg azt határozza meg, hogy milyennek látja a játékos ezeket. Az egy vagy több pontból érkező fény, az objektum felületének leírása alapján határozza tükröződést/ a fény útját. Sugár követéssel egyetlen objektumot sem lehet megmozdítani.A sebességváltót és a turbófeltöltőt sem lehet összehasonlítani. Nem értelmezhető probléma, hogy melyik a jobb.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
kikikirly
senior tag
válasz Hieronymus #13 üzenetére
Nem is így akartam őket összehasonlítani.Annak ahogy te is mondod, nincs értelme.
-
Feruendios
aktív tag
-
kikikirly
senior tag
válasz Feruendios #21 üzenetére
Jól mondod, játéknak nem az a dolga hogy realisztikus legyen,hanem hogy szórakoztató.Fizikai motor is a betáplált értékek alapján működik, szóval kettő nem zárja ki egymást. GTA 5-be mit gondolsz mitől repül 20 métert, élek gyanúval hogy a fizikai motorba az van betáplálva.Szerintem is király hogy a GTA-ba akkorákat lehet ugratni.
-
TTomax
nagyúr
Én már néha annak is örülnék ha pl valamibe belebotlok és nem egy nagy darab,akkor repüljön már vagy 5métert,de ne úgy mint egy darab hungarocell,ne legyen már odabetonozva az asztalhoz,földhöz,stb....
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Én már csak egy sört kérek.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Chaser
titán
válasz Feruendios #21 üzenetére
ugyanakkor egy fps ami reális pályán játszódik, alap, h jó fizika legyen benne, akkor is ha járművet is használhatsz, ugyanez szimulátornál is
kiábrándító, mikor x elem reagál lövésre, y nem, x is csak annyira h szétesik vagy sérül
rengeteg kis apróság van, ami hiányos_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
->Raizen<-
veterán
Egyértelmű hogy fizikai motort. Alig látható a javulás cserébe erőforrás pazarlók lesznek ezek a ray tracing effektek. Ezekkel avultatják el a régebbi szériás vga kártyákat hogy vedd az újat 1500 dolcsikért.
-
SunyaMacs
aktív tag
A procit vagy a kártyát vagy minkettőt fogyassza jobban?
-
kikikirly
senior tag
válasz SunyaMacs #30 üzenetére
Fizikára gondolsz?Mafia 2-be Apex PhysX-el(Nvidia GPU PhysX) tudta a törmelék fizikát, méghozzá tökéletes minőségbe, szóval szép folyékonyan volt ,,animálva" nem akadt meg semmi ilyesmi.Akkor GTX 580 volta csúcs kártya. Killing Floor 2 Flexhez 980GTX ajánlott, 780TI-al all settings max, 55 alatt nem igen volt fps-em.
CPU-s fizikába szerintem nincs további potenciál. Technikai dolgokhoz nem konyítok, tapasztalat mondatja velem.Nvidia inkább használta marketing eszközként, szóval az optimalizáltság nem feltétlen volt elsődleges szempont, inkább hogy az aktuális szériából többed adjanak el.Szóval nem kell ehhez TitanV, nem úgy mint a Ray Tracinghez, oda ugyebár Titan V is bőven kevés.
-
YADA
tag
Egyiket sem, jatszhato jatekot lanek szivesebben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ryzen 9 5950X
- AirPods Max - Silver (Hibátlan és tökéletes állapot, tulajdonképpen új, pár napot volt használva)
- LEGJOBB ÁR! GAMER PC - RTX 3070 - Ryzen 5500 - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
- ÚJ Playstation 5 CFW képes (feltörhető), lemezes
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen