- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Oneplus vásárlóként is azt mondom, hogy visszahívás még akkor sem lesz, ha ez hardver hiba. Volt már hasonlóra precedens a cég életében egy "tervezési sajátosság" kapcsán, amikor globális visszahívást víziónáltunk, és nem lett belőle semmi. Ezért írtam fentebb, hogy ha 14 napon belül nem jön a javítás szoftveresen, vissza kell küldeni a készüléket, mert jó eséllyel hardveres probléma van, amit a kutya nem javít majd. Szívesen eltörném annak az ujjait, aki gyártásba enged ilyen termékeket, akár szoftveres, akár hardveres a hiba. Ez nem az az ársáv, ahol benyelhető hasonló, ez mégsem egy 30 ezres Sharp vagy Umidigi fos a Gearbestről...
Nem mentve az OP-t, de ha jól rémlik, valamelyik S20 modell is produkált hasonlót, ott elvileg szoftveres úton javított a Samsung (kérdés, hogy ennek van-e bármilyen nem részletezett mellékhatása).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Oké, azt értem, de nem a sorozatgyártás alatt lévő tesztekre utaltam, hanem az élő emberek által végzett, előzetes tesztekre ("aki gyártásba enged ilyen termékeket"). Vélhetően igazad van, későn derült ki a probléma, de ez meg azt erősíti, hogy ha tudnak róla, a szoftver javítást minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire kimegy az első tesztelőknek a cucc. Ja várj, azokat megveszik kilóra, tehát minimum meg kellett volna írni rá addigra, mire az első végfelhasználó kezébe jut a termék. Mivel ez nem történt meg, marad az, hogy bár tudnak a hibáról, de nem javítják, mert nem rentábilis, a közösség nagyrésze így is elfogadja / nem látja / benyeli. Ugyanez volt az 5-ös kijelzőjével is, kizártnak tartottam akkor és most is, hogy nem bukott ki még a piacra lépés előtt, a házon belüli teszteken, csak már nem akartak ezresével telefonokat újra gyártósorra küldeni, selejtezni.
-
Ricardo
félisten
"Az a gond, hogy a visszahívás az presztízskérdés "
Nem kell visszahívni a szériát, csak a hibás darabokat szó nélkül cserélni.Ez a kommunikáció sokkal rombolóbb, mintha beleállnának a hibás darabok cseréjébe.
Ez nem hiba, az Amoled ilyen, de azért szoftveresen javítjuk.
Ez többszörösen visszás.
1. Ha nincs hiba mit javítanak?
2. Ha van hiba, akkor miért hangoztatják hogy ez nem az?Egy cég részéről a legrosszabb út, ha megpróbálják hülyének nézni a felhasználókat.
A megfelelő az lenne, hogy " Igen tudunk a problémáról, a következő frissítésben javítjuk. Amennyiben ezek után is hibás a színkezelés, forduljon a szervizhez garanciában orvosoljuk a problémát."
-
exedoc
senior tag
Persze a legrosszabb forgatókönyvre gondoltam, de jut eszembe például az is lehet adott esetben, hogy bizonyos szériás kijelzők, vagy különböző beszállítóktól kapott kijelzők kalibrálása nem sikerült megfelelően. Ez még sanszos lehet, itt valóban a szoftveres megoldás segít, és ott később sem keletkezik kár a megjelenítőben. Ebbe mar nem egy gyártó szaladt bele.