Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alamuszi

    senior tag

    Az Acer Shop-ban 2,5 hete árulják. Én két hete vettem meg. Nem most kezdik csak árulni. Meg vagyok vele elégedve, pedig én nagy Acer elkerülő ember vagyok, de ez a termékük bejön.

    (#2) stratova :

    Na igen, de ez a noti Windows alatt 3 - 8 órát bír, Ubuntu 11.04, alatt pedig 3 - 6 órát akkumulátoros üzemben, amit egy E350-es procival soha nem érsz el azokkal a típusokkal, amit megemlítettél.
    Valamint akinek csak netre FTP-re, mindennapi alapfeladatokra kell, tökéletesen megfelel egy ilyen kis C60.
    Igencsak elcsodálkoztam, mikor a Unity-t simán vitte, de a Windows-os élményindex-ben is 3,3 pontot ért el a kis 1 GHz-es processzor. Nekem kellemes meglepetés volt, ahhoz képest, hogy Acer. Azt nem állítóm, hogy annyira hú de jó, hogy, csak na..., de Aceres megközelítésben kellemeset csalódtam.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz shift+ő #6 üzenetére

    Kb, a kijelző kávája, 1 - 1 cm-rt lóg ki oldalra, 1,5 cm-rt felcelé, és alul van kb 2 - 2.5 cm-es káva. Szerintem nem lóg kiegyálralán. Pl, egy probook 5310-5320m esetében sokkal nagyobb a káva, na az valóban nagyon nagy, ott nem.

    De sztem alul, csak azért lóg ki ennyire, mert a billentyűzet is egész nagy gombokkal van ellátva. De a touchpad dem kicsi, a hasonló típusokhoz képest.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz shift+ő #8 üzenetére

    Én meg ezen dolgozok... :)

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz waverider #11 üzenetére

    Amúgy az USB3 kicsit felesleges egy ilyen teljesítményű gépre, mivel nincs ami kiszolgálja azt a sebességet. Ha SSD lenne benne, akkor lenne értelme az USB3-nak, de a déli híd így is úgy is lassú. Tehát értelme nincs. Feleslegesen növelné meg a fogyasztói árat, használati értéke meg konvergál a 0-hoz, ebben a netbook-ban.

    Ha már valaminek, akkor a Gigabit-nek több értelme lenne, bár, az is felesleges, mert azt sem képes kiszolgálni ez a vas.

    Valamint mindkettő esetében csökkenne, az akkumulátoros üzemidő is.

    Persze szerintem.

    (#10) banhammer:

    Mondasz jobbat?

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz stratova #13 üzenetére

    Igen 2 GB, ami biztosan megy benne, a notiban 1 foglalat van. De arra figyelj, hogy csak az Ec-Co cserélhet benne ramot, ha Te cserélsz, akkor garvesztés. Megkérdeztem, de ennyi hátránya, van az Acer-nek.

    Amúgy még a C-50 is megeszi, az N455-ös Atomot. Nem beszélve a processzorban található utasításkészletről, ami sokkal modernebb, mint t Atom. Így a Windows7 sokkal jobban képes futtatni. Valamint ezzel, a notebook használhatóságnak ideje is nő. Jobban lépes futtatni bármilyen multimédiás tartalmat is, mint a flash, divx, stb Gyakorlatilag, az Atomban egy még 2003-ban megjelent Northwood C utasításkészlet van, picit öreg. A VGA kártya pedig az i965G- ben megjelent VGA, de már az is 4 éves. Szóval a kis Fusion, hiába 1 GHz, megeszi az Atomot.

    Az Acer az 522-est, és a 722-est. nagyon eltalálta. Én nem szeretem az Acer-t, de ez tény.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Teszla_ #15 üzenetére

    Én nem foglalkozom a kereskedővel, mert kamuznak. Neki nem az az érdeke, hogy Te jól járj ennyi. Nincs ilyen, hogy boltja válogatja, van egy Garancia levél, amit nem a kereskedő ad ki, hanem az Acer Magyarország, így, hogy a "jóindulatú " kereskedő mit zörög éppen, azzal az Acer nem foglalkozik. Az Acernek vannak szervizpartnerei, és azok végzik a munkát, de egy jó magyar kereskedő nagy eséllyel nem teheti meg.

    Én beszéltem az acerrel, és az ecco-val is.

    Szóval ilyen nincs, amit te írsz, ez max a magyar emberek régi berögződése.

    (#16) stratova :

    Ubuntu 11.04, VLC, Firefox.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Krike #19 üzenetére

    +1

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Teszla_ #21 üzenetére

    Én meg Ilyen boltban voltam szervizes 4 évig PC 2 évig Notebook szervizben. És nem az van, amit a kereskedő, hanem az amit a gyártó Magyarországi képviselete, vagy hivatalos márkaszervize mond.

    Amiket te leírtál az itt nem hangzott, el mi az, hogy ne vegyenek semmit, de ott fogja megvenni, ahol tudja, de itt nem a megvételről van szó, hanem arról, hogy utána mit csinál a géppel. Azaz ha Az Acer állít valamit az úgy van. Mivel joga van hozzá, ezért ezt megteheti ennyi.

    És ez a bolt is olyan, ahol vettem a gépet. Egyrészt hozzáértő ember cserélte az alkatrészt, másrészt ennyi erővel minden egyes boltban vásárolt alkatrészhez (nem csak ACER netbook alkatrészre értem) be kéne vinni a gépet, hogy ők cseréljék ki, mert ha Te otthon cseréled ki, már nincs rá garancia. Legalábbis én ezt vettem ki abból, amit írtál. Én még nem láttam olyan boltot, amelyik ezt mondta volna.

    Nagyon jól értetted, pontosan így van, ezt mondja az Acer.

    Azt meg sose fogják észrevenni, hogy valaki alkatrészt cserélt a gépben. A régi memóriát megtartottam, mert fillérekért nem fogom eladni. Ha meg valami gond lenne a géppel, egyszerűen visszateszem a 4 gigás helyére.

    Szerinted nem, de a szerviz 1 másodperc alatt mondom meg, hogy hozzányúltál-e a géphez vagy nem. Szóval erről ennyit. És ha így lenne, akkor mindenki hibás lesz csak aki hozzányúlt az nem. Igaz?

    A garancialevelet meg gondolom csak akkor adja az ACER, ha tőlük rendeled a gépet. Mert nekem "érdekes módon" a bolt adta a garancialevelet... mint ahogy eddig is, minden alkatrészhez az aktuális bolt adta.

    Értem én, csak a garancialevelet, akkor kell a készülékhez adni, mikor eladják azt, de a Magyarországon érvényben lévő jogszabályok azt állítják, hogy ehhez joga van a gyártónak ennyi. Az pedig, hogy ki mit mond senkit nem érdekel. Persze, ha a bolt Acer partner, akkor nagy eséllyel bele is gyúlhat, de ha nem, akkor nem. Csak azt ne mond, hogy az összes bolt az.

    No offense, de nem értettem egyet azzal, amiket írtál :R

    [link]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Krike #23 üzenetére

    A netbookokban az Acer-nél általában megáll az a dolog, hogy a hivatalos szervízben cseréltesd a memóriát, mert csak akkor marad a garancia. A 722-es esetében ez azért nem áll fenn, mivel az alján elhelyezett takarófedél eltávolítása után a memóriamodul cserélhető, ellentétben a többi netbook modellel.

    Így van, csak éppen, ha ennyire egyszerű a csere, a hivatalos szerviz szerint, akkor sem nyúlhatsz bele, és a kereskedő véleménye itt nem hivatalos. Vagy én értelmeztem rosszul, akár az Acer Magyarország, akár az EC-CO által mondott dolgokat?

    A kereskedések mindig érdekes megítélés alá esnek, a lényeg, ha Én bemegyek egy ilyenbe, a vásárlás előtt többször teszem, mert fontos, hogy bizalmi kapcsolat alakuljon ki a vevő, és az eladó között szerintem. Mondom ezt úgy, hogy márkaboltban értékesítek notebookokat. A vásárlónak úgy kell távoznia az üzletből, akár vett valamit, akár nem, hogy Ő volt a középpontban, és megkapta azt, amit szeretett volna.

    Na ez a rész az, ami számomra a maszlag kategóriába esik, az érdekes megítélés nem szerepel a Garanciális feltételekben, tehát, jelen esetben, ha maga a kereskedés nem Acer partner, akkor ez nem érvényes, és ő sem nyúlhat bele. Ha hivatalosan partner akkor esetleg, de ezt nem kérdeztem meg tőlük, de itt lehet, hogy az acer elnézi. De én csak egyetlen Acer szervizről tudok, ami hivatalos, az pedig az EC-CO.

    Acer termék esetén csak hivatalos Acer garancialevelet kaphatsz, a többiért max. a bolt vállalhatja a felelőséget. Az Aceres garancialeveleken ott van "gyárilag" az cég garanciavállalása, és a szerviz is csak ezt fogadja el. Mert ugye egyetlen gyártótól sem rendelhetsz közvetlenül, csak a disztribútorain keresztül, és ha kiskereskedelemben vásárolsz, akkor még bejön egy lépcsőfok.

    Ezt miért nekem írod le? Ezt én tudom, de az előttem szóló értelmezhette félre.

    a többiért max. a bolt vállalhatja a felelőséget.

    Hmmm... Na ez az amiben én nem hiszek.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #26 üzenetére

    Mit akarsz tudni a prociról? Nekem ilyenem van?

    Pozitív tapasztalatok:
    - Kicsi, jó a kijelző kihasználtsága. (Nem vastag a káva.)
    - Halk, a konkurenciához képest,
    - Jók a portok elhelyezkedése
    - Meglepően jó a touchbad, és a kategóriában nem is kicsi.
    - OLCSÓ
    - Van oprendszer, és nem is a leg-alapabb, hanem mindjárt egy Home Premium
    - Akkumulátoros üzemidő
    - korrekt körítés programok terén.

    Negatívumok:
    - Billentyűzet süpped, és 3 - 4 nap amíg megszokod, hogy majdnem összeérnek a gombok
    - 1 év garancia egy vicc de az az Acer-nél, Apple-nel megszokott, de legalább, a platinum 2 év is 18 - 19 ezer Ft. Ez viszont jó.
    - Fényes kijelző.
    - Nincs gigabit
    - Nincs HDD visszajelzés.
    - Csak akkor szabad megvenni, ha veszel hozzá jótállásbővítést, akkor viszont már drága, de ezt el lehet mondani az összes acer termékre.
    - alaphelyzetben csak Windows-al kompatibilis hardver, na de olcsó húsnak...

    Ha lenne kérdésed, akkor szólj.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #26 üzenetére

    Nem így van most beszéltem ismét az ECCO-val és elveszti a garanciáját, ha ez visszakerül hozzájuk, ugyanis az Acer számontartja a hozzájuk bevitt gépeket, és számontartja, azt is, hogy milyen műveletet végeztek el a géppel. Tehát nem nem teheted meg, Hívd fel az ECCO-t, ha nem hiszed el. Szóval most viszem be a gépem, és beletetetem az SSD-t, meg a + 2 GB ramot, ez 2500 Ft-ba fáj, fél órás munkadíj, és 1 napos kiesés. Ennyi. Szóval nem az Acer nem változott, SAJNOS.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    Amúgy Pedig:

    [link]

    SAJNOS, hihetetlen 2011-ben.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #32 üzenetére

    Nézd a baj az, hogy Én tegnap voltam benn az EC-CO-nál a fillér utcában, és ott mondta a szervízvezető, tehát nem saját magam találtam ki, de ez a cikkben is szerepel. Nem arról van szó hogy nem hiszek neked, vagy az előtted szóló kollégának, hanem arról, hogy az Acer Magyarország, és a hivatalos márkaszervíz is ugyanazt állítja, tehát ez nekem most egy napomba, és 2500 - 5000 Ft-omba fog kerülni, mutatom mi a hihetetlen, illetve amira azt írtam neked válaszra:

    Az érkeztetés után a rendszer véletlenszerűen osztja ki a szerviztechnikusoknak a javításra váró termékeket, akik folyamatos dokumentálás mellett szétszedik a gépet, állapotfelmérést végeznek, kitakarítják, a hűtőfelületeket újrapasztázzák. Amennyiben mindent rendben találnak, azaz nincs külső beavatkozás és a gyáritól eltérő alkatrész (ami nem hivatalos úton került a gépbe), akkor kezdetét veszi a tesztelés és javítás, melyekről szintén jegyzőkönyv készül. A merevlemez is tesztelésre kerül, aminek SMART hibája garanciaidőn belül azonnali cserét jelent, megelőzendő az ezzel kapcsolatos később felmerülő hibákat.

    "Ejtsünk néhány szót a számítógépek és notebookok/netbookok garanciaidőn belüli bővíthetőségéről, alkatrészeinek cseréjéről! Minden főalkatrész szerkezeti megbontása a garancia megvonását jelenti, illetve az alkatrészek cseréje (merevlemez, HDD, ODD) is, ha az okozta a hibát. Utóbbinál kivételt képez, ha a csere az Acer gépek garancia utáni javításával foglalkozó szervizponton (EC-CO Kft.-nél) történt."

    Tehát mi a főalkatrész? Mi az ,hogy megbontás? Az EC-CO szerint a Notebobook egy komplett egység, azaz, ha megbontod, ugrik a garancia ennyi. Tehát konkrétan nem bonthatod meg, ha akarsz rá garanciát. Ennyi a lényeg. És nem a 88-adik Magyar kereskedő, akinek tök mindegy, hanem csak és kizárólag az EC-CO nyúlhat bele.

    Valamint leírom, hogy mit gondolok erről: Bemegy a gép BRNO-ba, szétszedik, megnézik, hopp, ilyen alkatrész nincs benne gyárilag, gari ugrott. Tehát mikor beleteszi az EC-CO az elkatrészt neki is ki kell adni ez ügyfélnek egy szerviz jegyzőkönyvet, ami azt bizonyítja az Acer felé, hogy igen srácok a saját szervizetek tette bele, ezt és ezt a sorozatszámú alkatrészt, ami tökéletesen működve lépett ki a szervizből. Mellékelve a számlát, valamint felvezetve vagy az eredeti jótállási jegyre hogy igen belenyúltunk, vagy az eredeti jótállási jegy mellé tűzve a szerviz jegyzőkönyvet, hogy ez és ez történt, mert ha ez nincs meg, akkor jancsika is beletehette az alföld közepén az alkatrészt úgy hogy a kutya sem tudja hogy került be = Ugrott a gari.

    Tehát hiszek neked, csak éppen sem az acer, sem az ec-co nem ezt mondja.

    De ha nem így lenne, akkor előre is bocs, de nekem ez így jött le, és meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről, csak a HIVATALOS képviselői a márkának ezt állítják.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz stratova #34 üzenetére

    Az EC-CO nem számít be semmit, hiszen nekik nem érdekük ez. Viszont mielőtt bementem a bevitt memória és ssd pontis adatait, azaz:
    Type
    Product number
    ID number
    Security number
    Chip type number-t

    Felírtam, és vezesse rá az EC-CO a szervizjegyzőkönyvre, mind az SSD, mind a Ram pontos adatait, mivel, ha ez nem így lenne, akkor vásárlók könyve, mivel én nem tudom bizonyítani, hogy erről a cseréről valóban értesült az Acer.
    Sajnos 2011-ben ilyen módszerekkel lehet érvényt szerezni a piacon.

    Már csak ezt nem értem, hogyan tudja megoldani ezt a Lenovo, HP, Dell, és a Toshiba, mert tuti hogy tudnak valamit, hogy nincs ekkora szívás termékeikkel, ráadásul úgy, hogy nem egy év a garancia atermékeikre.

    (#37) Peak

    [link]

    [link]

    Sztem akkor az Acer és az EC-CO összefogott, és dezinformálnakmindenkit.

    Hívd fel őket és neked is elmondják, amit nekem hétfőn. Sztem az Acer hírét nem kell tacsra tenni, mert ezt az ilyen hozzáállásmagától is megteszi.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #37 üzenetére

    "ó istenem de értetlenek vagytok :D"

    Igen 4 év szervízvezetői tapasztalattal, és 2 év Notebook szervíz tapasztalattal csak éretlen lehetek nem más.
    Tudod, mikor meghallottam hogy a lány ismerősöm Acer-t vett azt hittem leharapom a fejét, mert én már sokat szívtam a márka hozzáállásal, De sebaj megint belefutott egy balek ebbe az egészbe. Én is használtam és fogom is használni, mert a gép maga nem lenne rossz, de ez a herce hurca kicsit gáz.

    Tudod a legkomolyabb pedig az, hogy azt te is tudod, hogy ezt beleépíteni 2 perc szó szerint annyi, de benn tartják napokig, Ha teszteli legyen 1 , 1,5 óra, de nem teszteli, mivel én vittem az alkatrészt. Max megnézi megy-e esetleg ráhúz egy Windows 7-et, de kétlem.

    Ez meg a másik nagyon undorrító húzás az Acer-től. Komolyan 2011? :D

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #41 üzenetére

    Nem nem szopatva érzem magam, hanem a módszer, ami addig érthető is, ameddig korrektnek érzem az eljárást. Nekem nem célom, hogy bárkit is bemószerolja, de a saját seggem hadd védjem meg.

    És akkor itt a válasz arra is, hogy komoly cégek miért nem állnak szóba az Acer-el. E-miatt az eljárás miatt.

    DE beszámolok neked arról, hogy mikor hívnak vissza jó, és ha nagyon szeretnéd, akkor priviben elküldöm neked a szervizlapot is jó, csak azért, hogy nehogy az legyen, hogy "megint" hülyeséget beszélek ugye.

    (#40) Peak

    + 1

    Nekem nem is ezzel a részével van a bajom, de nem az Acer-el, DE azt senki ne várja el, hogy vakon minden komoly bizonyíték nékül megbízzak valaki, most épp az EC-CO szavában, aki ha éppen arra van késztetése bezár jogutód nélkül (Lásd Mistral, Bluefish, Alien, Macro STB, STB, STB), és akkor mehetek az üveghegyen túrla is panaszkodni, az Acer jogosan fogja azt mondani, hogy de ember.... Szólj ha hibás a Logikám. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #44 üzenetére

    Ez így korrekt. És én is így csinálnám, ha én lennék az Acer. Valamint nekem nem is ezzel. hanem, többit priviben.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Új hozzászólás Aktív témák