Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #26 üzenetére

    Mit akarsz tudni a prociról? Nekem ilyenem van?

    Pozitív tapasztalatok:
    - Kicsi, jó a kijelző kihasználtsága. (Nem vastag a káva.)
    - Halk, a konkurenciához képest,
    - Jók a portok elhelyezkedése
    - Meglepően jó a touchbad, és a kategóriában nem is kicsi.
    - OLCSÓ
    - Van oprendszer, és nem is a leg-alapabb, hanem mindjárt egy Home Premium
    - Akkumulátoros üzemidő
    - korrekt körítés programok terén.

    Negatívumok:
    - Billentyűzet süpped, és 3 - 4 nap amíg megszokod, hogy majdnem összeérnek a gombok
    - 1 év garancia egy vicc de az az Acer-nél, Apple-nel megszokott, de legalább, a platinum 2 év is 18 - 19 ezer Ft. Ez viszont jó.
    - Fényes kijelző.
    - Nincs gigabit
    - Nincs HDD visszajelzés.
    - Csak akkor szabad megvenni, ha veszel hozzá jótállásbővítést, akkor viszont már drága, de ezt el lehet mondani az összes acer termékre.
    - alaphelyzetben csak Windows-al kompatibilis hardver, na de olcsó húsnak...

    Ha lenne kérdésed, akkor szólj.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #26 üzenetére

    Nem így van most beszéltem ismét az ECCO-val és elveszti a garanciáját, ha ez visszakerül hozzájuk, ugyanis az Acer számontartja a hozzájuk bevitt gépeket, és számontartja, azt is, hogy milyen műveletet végeztek el a géppel. Tehát nem nem teheted meg, Hívd fel az ECCO-t, ha nem hiszed el. Szóval most viszem be a gépem, és beletetetem az SSD-t, meg a + 2 GB ramot, ez 2500 Ft-ba fáj, fél órás munkadíj, és 1 napos kiesés. Ennyi. Szóval nem az Acer nem változott, SAJNOS.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #32 üzenetére

    Nézd a baj az, hogy Én tegnap voltam benn az EC-CO-nál a fillér utcában, és ott mondta a szervízvezető, tehát nem saját magam találtam ki, de ez a cikkben is szerepel. Nem arról van szó hogy nem hiszek neked, vagy az előtted szóló kollégának, hanem arról, hogy az Acer Magyarország, és a hivatalos márkaszervíz is ugyanazt állítja, tehát ez nekem most egy napomba, és 2500 - 5000 Ft-omba fog kerülni, mutatom mi a hihetetlen, illetve amira azt írtam neked válaszra:

    Az érkeztetés után a rendszer véletlenszerűen osztja ki a szerviztechnikusoknak a javításra váró termékeket, akik folyamatos dokumentálás mellett szétszedik a gépet, állapotfelmérést végeznek, kitakarítják, a hűtőfelületeket újrapasztázzák. Amennyiben mindent rendben találnak, azaz nincs külső beavatkozás és a gyáritól eltérő alkatrész (ami nem hivatalos úton került a gépbe), akkor kezdetét veszi a tesztelés és javítás, melyekről szintén jegyzőkönyv készül. A merevlemez is tesztelésre kerül, aminek SMART hibája garanciaidőn belül azonnali cserét jelent, megelőzendő az ezzel kapcsolatos később felmerülő hibákat.

    "Ejtsünk néhány szót a számítógépek és notebookok/netbookok garanciaidőn belüli bővíthetőségéről, alkatrészeinek cseréjéről! Minden főalkatrész szerkezeti megbontása a garancia megvonását jelenti, illetve az alkatrészek cseréje (merevlemez, HDD, ODD) is, ha az okozta a hibát. Utóbbinál kivételt képez, ha a csere az Acer gépek garancia utáni javításával foglalkozó szervizponton (EC-CO Kft.-nél) történt."

    Tehát mi a főalkatrész? Mi az ,hogy megbontás? Az EC-CO szerint a Notebobook egy komplett egység, azaz, ha megbontod, ugrik a garancia ennyi. Tehát konkrétan nem bonthatod meg, ha akarsz rá garanciát. Ennyi a lényeg. És nem a 88-adik Magyar kereskedő, akinek tök mindegy, hanem csak és kizárólag az EC-CO nyúlhat bele.

    Valamint leírom, hogy mit gondolok erről: Bemegy a gép BRNO-ba, szétszedik, megnézik, hopp, ilyen alkatrész nincs benne gyárilag, gari ugrott. Tehát mikor beleteszi az EC-CO az elkatrészt neki is ki kell adni ez ügyfélnek egy szerviz jegyzőkönyvet, ami azt bizonyítja az Acer felé, hogy igen srácok a saját szervizetek tette bele, ezt és ezt a sorozatszámú alkatrészt, ami tökéletesen működve lépett ki a szervizből. Mellékelve a számlát, valamint felvezetve vagy az eredeti jótállási jegyre hogy igen belenyúltunk, vagy az eredeti jótállási jegy mellé tűzve a szerviz jegyzőkönyvet, hogy ez és ez történt, mert ha ez nincs meg, akkor jancsika is beletehette az alföld közepén az alkatrészt úgy hogy a kutya sem tudja hogy került be = Ugrott a gari.

    Tehát hiszek neked, csak éppen sem az acer, sem az ec-co nem ezt mondja.

    De ha nem így lenne, akkor előre is bocs, de nekem ez így jött le, és meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről, csak a HIVATALOS képviselői a márkának ezt állítják.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #37 üzenetére

    "ó istenem de értetlenek vagytok :D"

    Igen 4 év szervízvezetői tapasztalattal, és 2 év Notebook szervíz tapasztalattal csak éretlen lehetek nem más.
    Tudod, mikor meghallottam hogy a lány ismerősöm Acer-t vett azt hittem leharapom a fejét, mert én már sokat szívtam a márka hozzáállásal, De sebaj megint belefutott egy balek ebbe az egészbe. Én is használtam és fogom is használni, mert a gép maga nem lenne rossz, de ez a herce hurca kicsit gáz.

    Tudod a legkomolyabb pedig az, hogy azt te is tudod, hogy ezt beleépíteni 2 perc szó szerint annyi, de benn tartják napokig, Ha teszteli legyen 1 , 1,5 óra, de nem teszteli, mivel én vittem az alkatrészt. Max megnézi megy-e esetleg ráhúz egy Windows 7-et, de kétlem.

    Ez meg a másik nagyon undorrító húzás az Acer-től. Komolyan 2011? :D

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #41 üzenetére

    Nem nem szopatva érzem magam, hanem a módszer, ami addig érthető is, ameddig korrektnek érzem az eljárást. Nekem nem célom, hogy bárkit is bemószerolja, de a saját seggem hadd védjem meg.

    És akkor itt a válasz arra is, hogy komoly cégek miért nem állnak szóba az Acer-el. E-miatt az eljárás miatt.

    DE beszámolok neked arról, hogy mikor hívnak vissza jó, és ha nagyon szeretnéd, akkor priviben elküldöm neked a szervizlapot is jó, csak azért, hogy nehogy az legyen, hogy "megint" hülyeséget beszélek ugye.

    (#40) Peak

    + 1

    Nekem nem is ezzel a részével van a bajom, de nem az Acer-el, DE azt senki ne várja el, hogy vakon minden komoly bizonyíték nékül megbízzak valaki, most épp az EC-CO szavában, aki ha éppen arra van késztetése bezár jogutód nélkül (Lásd Mistral, Bluefish, Alien, Macro STB, STB, STB), és akkor mehetek az üveghegyen túrla is panaszkodni, az Acer jogosan fogja azt mondani, hogy de ember.... Szólj ha hibás a Logikám. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #44 üzenetére

    Ez így korrekt. És én is így csinálnám, ha én lennék az Acer. Valamint nekem nem is ezzel. hanem, többit priviben.

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Új hozzászólás Aktív témák