Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alamuszi

    senior tag

    válasz Peak #32 üzenetére

    Nézd a baj az, hogy Én tegnap voltam benn az EC-CO-nál a fillér utcában, és ott mondta a szervízvezető, tehát nem saját magam találtam ki, de ez a cikkben is szerepel. Nem arról van szó hogy nem hiszek neked, vagy az előtted szóló kollégának, hanem arról, hogy az Acer Magyarország, és a hivatalos márkaszervíz is ugyanazt állítja, tehát ez nekem most egy napomba, és 2500 - 5000 Ft-omba fog kerülni, mutatom mi a hihetetlen, illetve amira azt írtam neked válaszra:

    Az érkeztetés után a rendszer véletlenszerűen osztja ki a szerviztechnikusoknak a javításra váró termékeket, akik folyamatos dokumentálás mellett szétszedik a gépet, állapotfelmérést végeznek, kitakarítják, a hűtőfelületeket újrapasztázzák. Amennyiben mindent rendben találnak, azaz nincs külső beavatkozás és a gyáritól eltérő alkatrész (ami nem hivatalos úton került a gépbe), akkor kezdetét veszi a tesztelés és javítás, melyekről szintén jegyzőkönyv készül. A merevlemez is tesztelésre kerül, aminek SMART hibája garanciaidőn belül azonnali cserét jelent, megelőzendő az ezzel kapcsolatos később felmerülő hibákat.

    "Ejtsünk néhány szót a számítógépek és notebookok/netbookok garanciaidőn belüli bővíthetőségéről, alkatrészeinek cseréjéről! Minden főalkatrész szerkezeti megbontása a garancia megvonását jelenti, illetve az alkatrészek cseréje (merevlemez, HDD, ODD) is, ha az okozta a hibát. Utóbbinál kivételt képez, ha a csere az Acer gépek garancia utáni javításával foglalkozó szervizponton (EC-CO Kft.-nél) történt."

    Tehát mi a főalkatrész? Mi az ,hogy megbontás? Az EC-CO szerint a Notebobook egy komplett egység, azaz, ha megbontod, ugrik a garancia ennyi. Tehát konkrétan nem bonthatod meg, ha akarsz rá garanciát. Ennyi a lényeg. És nem a 88-adik Magyar kereskedő, akinek tök mindegy, hanem csak és kizárólag az EC-CO nyúlhat bele.

    Valamint leírom, hogy mit gondolok erről: Bemegy a gép BRNO-ba, szétszedik, megnézik, hopp, ilyen alkatrész nincs benne gyárilag, gari ugrott. Tehát mikor beleteszi az EC-CO az elkatrészt neki is ki kell adni ez ügyfélnek egy szerviz jegyzőkönyvet, ami azt bizonyítja az Acer felé, hogy igen srácok a saját szervizetek tette bele, ezt és ezt a sorozatszámú alkatrészt, ami tökéletesen működve lépett ki a szervizből. Mellékelve a számlát, valamint felvezetve vagy az eredeti jótállási jegyre hogy igen belenyúltunk, vagy az eredeti jótállási jegy mellé tűzve a szerviz jegyzőkönyvet, hogy ez és ez történt, mert ha ez nincs meg, akkor jancsika is beletehette az alföld közepén az alkatrészt úgy hogy a kutya sem tudja hogy került be = Ugrott a gari.

    Tehát hiszek neked, csak éppen sem az acer, sem az ec-co nem ezt mondja.

    De ha nem így lenne, akkor előre is bocs, de nekem ez így jött le, és meggyőzhető vagyok az ellenkezőjéről, csak a HIVATALOS képviselői a márkának ezt állítják.

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Új hozzászólás Aktív témák