- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- E-book olvasók
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Androidos tablet topic
- Dell asztali gépek
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
enginev3.0
félisten
Nem várok túl sokat a fekete péntektől, de azért raktam félre egy kis pénzt hátha találok valami kis apróságot
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
atike
nagyúr
700 fejlesztőt alkalmaznak? Wow... Nem túlzás az picit?
-
Millerchris
tag
-
enginev3.0
félisten
válasz Millerchris #3 üzenetére
Eddigi tapasztalataim alapján vannak extrém akciók, szokott lenni xbox, ps4 stb... mélyen leárazva, de nekem nem ilyenre van szükségem
hdd, ssd, ram stb... az lenne jó
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
-
bwoay
nagyúr
hű de gyorsan reagáltak a mall.hu kihullására
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
VinoRosso
veterán
válasz Millerchris #3 üzenetére
-
Lacok
őstag
válasz Millerchris #3 üzenetére
Meg kevésbé jók is bőven.
"Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum"
-
Migráns
csendes tag
Ez igen jó hír.....főleg annak a néhány száz vevőnek,akiknek garancia-érvényesítés problémája van ezzel a céggel,amely köztudottan a legmocskosabb e téren a magyarországi piacon.Így már sokkal kockázatosabb lesz folytatniuk az eddigi gyakorlatukat.....az elérhetetlen,és (vagy) semmitmondó ügyfélszolgálattal,a csak elvétve érkező futárokkal,a Romániába kiszállított,és a "Nem tapasztalt hiba"minősítéssel akár többször is visszaküldött roncsokkal,a kamu ár- és terméklistákkal....Javaslom a céget üzemeltető román barátainknak,hogy legalábbis az első időkben komoly biztonsági intézkedéseket foganatosítsanak az üzletben,mert valószínűleg jó pár becsapott,semmibe vett,meghazudtolt,idegileg meggyötört vevő fogja a pultra vágni azt a sok-sok szemetet,amit az EMAG áldásos tevékenysége révén magukénak mondhatnak.Dell monitor hibátlan az EMAG szerint...
Ezt a monitort 2016. májusa óta próbáljuk gariztatni e dicső cégnél!Két hónapig működött hibátlanul,majd előjött a máig is tartó hiba : 1 -2 percenként újraindul.
Háromszor küldtük vissza,állítólag a romániai szervizbe került...
Háromszor küldték vissza "Nem tapasztalt hiba" minősítéssel...
Második visszaküldésnél már román nyelvű levelet is mellékeltünk..(Ők is azt küldtek a visszaküldésnél)
Harmadik elküldésnél a román levél mellé már megcsináltuk a fenti videót is.....Visszaküldték.
Negyedikre.....mit ad Isten........ELFOGADTÁK a reklamációt (ígértek egy csere-monitort).
Ez volt két hónapja......azóta is hozzák.....
Persze,mit idegeskedek annyira......csak másfél éve megy a huzavona
WELCOME IN HUNGARY,DEAR EMAG !!!
-
bwoay
nagyúr
egy jó cimborám mosogatógépet és gáztűzhelyet rendelt az eMag-től. mindkettőt kifizette bankkártyával, de utóbbit soha nem kapta meg. 7-8 hónapja tart a kálvária, románul ugyan nem írt nekik, de békéltető tárgyalásig ejuttatta az ügyet, ahol szerencsére megjelent az eMag részéről is egy képviselő. úgy vélem, hogy viszonylag sok vitatható dologba lehet belefutni egy termék vásárlása kapcsán, de nehéz ezek közé sorolni azt az esetet, amikor fizetsz, és nem kapod meg az adott terméket, magyarán a cég nem teljesít. (amúgy nem értem, ezen mit lehet tárgyalni meg békéltetni, ha nem tudja bebizonyítani, hogy márpedig ő teljesített, akkor marasztalják el azonnal, és kötelezzék a vételár visszatérítésére. emiatt egy vásárlónak ne kelljen már megjelennie)
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
Feruendios
aktív tag
Aha akkor mostmár tudjuk ki dobta fel a Mall.hu-t...
Sajnos mar nincs magyar billentyuzetem :(
-
ServerWorks
tag
Remélhetőleg a NAV teszi a dolgát és ez a garanciát nem ismerő adócsaló szemét román banda a cseh alzás ufóval együtt megy a kukába...
-
Callisto
őstag
Emag az egyik legnagyobb "átverős" oldal. A legtöbb keresett és várhatóan jól fogyó termék árát valójában nem akciózzák, hanem az áthúzott eredeti árát hamisítják meg. Rengeteg bizonyítékom van rá (lementegettem az oldalakat a valós eredeti árakról). Ezt mások is megtehetik, ha figyelemmel kísérik és jegyzik, hogy valójában mi mennyi is volt a BF előtt...
Rettenet szutyok szemét banda. Azért gyűjtögetem az infókat, mert majd egy csomagban benyújtom a fogyasztói képviselethez és NAV-hoz.[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Rodi 4.80
senior tag
Jutott pénz a NAV-os akciókra is, ahogy látom
-
CMST2015
tag
lesz hova vissza vinni a selejtet YEEE és asztalt borogatni a panasz könyvvel
-
L.
tag
Én mikor billentyűzetet néztem tavaly pl mediamarktban ott a kinézet bill árát fellőtték olyan 1 hónappal december előtt,12K-s bill 17 ért, majd a finishben leárazták 12 re amennyire előtte volt és kirakták hogy akció 30%.... gondolod a többiek nem csinálják ?, hát de, csak általában az emberek nem figyelik az árakat hónapokig
[ Szerkesztve ]
-
the_one
tag
válasz ServerWorks #15 üzenetére
Sajnos a garanciáztatásuk tényleg kritikán aluli! Szeptember óta kussolnak a visszaküldött 64gb-os pendrive-ról. Nincs erre törvényi szabályozás, hogy meddig húzhatják el?
-
zoli62
addikt
Ezek a fejlesztések azt is jelentik egyúttal, hogy aaranciális javításra nem fogják kiküldeni a termékeket Romániába?
-
TommyNagz
senior tag
eMagtól tavaly vettem egy SGS7-et. 150-ért adták, amikor 230 volt a listaára. Tényleg jó ár volt. DE. Nemzetközi gari nem volt rá érvényes, tehát az 1 éven felül, amit a samsung vállal, az emag vállal még 1 évet. Tehát nem lehetett my-samsungon regisztrálni a telefont, mert nem magyar piacra szánt termék volt. Ezen kívül amikor megkaptam lengyelül szólt hozzám. Hm. Emergency restore-t csináltam rajta egyszer. Ilyenkor a szériaszámot beírva letölti azt a firmware-t ami gyárilag való hozzá. Így került rá OLASZ VODAFONE-OS firmware De legalább független volt Engem nem zavart, ráflasheltem egy BTU régiókódút, mert ez kapja meg először az update-eket, így nem volt gond.
encapsulation dot1q
-
Pirosász
aktív tag
Ebből még mindig nem derül ki, hogy lesz e Emag Magyarország K.F.T. Jogilag nagyon nem mindegy, hogy kitörölhetem a garanciapapírral, vagy van jogköre a magyar fogyasztóvédelemnek. Jelenleg mehetsz a román fogyasztóvédelemhez, ha bajod van. Hát sok sikert.
-
Pirosász
aktív tag
Lehet, hogy rosszul tudom jogilag. Kivel szemben jár el a hatóság? Van Emag néven bejegyzett magyar cég?
Egy ilyet mutass nekem az Emagról:
Cégnév: 220volt Magyarország Kft.
Székhely: 1062, Budapest, Váci út 1-3
Adószám: 23810611-2-42
Nyilvántartásba vette a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság a 01-09-978961 cégjegyzékszámonAzt látom, hogy magyar nyelvű reklámok vannak, meg magyar nyelvű weboldal is van. Magyar cégre utaló nyomokat nem látok a weboldalon.
TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
TESCO-GLOBAL Áruházak Zártkörűen Működő Részvénytársaság (Székhely/Központi Iroda: H-2040 Budaörs, Kinizsi út 1-3., adószám: 10307078-2-44)
Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága által bejegyzett cég, cégjegyzékszáma: 13-10-040628Azért mutatom, hogy nem a külföldi származással van bajom, hanem hogy nincs magyar cég.
Én úgy tudom, hogy magyar hatóság, magyar céggel szemben léphet fel. Ha tévedek homályosíts fel.Köszönöm. -
janeszgol
félisten
Az Emagrol ma mar egy fogpiszkalot se vennek.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
Tikakukac
titán
Amíg 500Ft-ért az ember átfúratja a saját anyja térdkalácsát is, addig ez is szárnyalni fog. Totál mindegy milyen nyelvű a gép, totál mindegy meddig garis és hova, teljesen mindegy mi lesz holnap. Szomszédnak el lehet mondani: bombaüzlet volt, sikeresebb, okosabb, dörzsöltebb vagyok bárkinél a faluban/kerületben.
Hasonló, mint a hitelből nyaralás. A képek facsén mindig ott lesznek, ha télen megfagysz és vajas kenyeret kell enni egész hónapban akkor is. Ez van, ez kell.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Migráns
csendes tag
válasz Tikakukac #31 üzenetére
Ebben tényleg lehet valami....Én is átfúrattam, nemhogy muter,de még fater térdkalácsát is.( A kettőt akciósan olcsóbban megcsinálták.)De ezzel is csak ráfaragtam,mert az EMAG Red Bukarest fantázianevű térdkalácsfúró-szettjét választotta a mester,ami a harmadik térdkalácsnál leégett...így aztán Albániából kellet hozatni egy Hard Tirana Turbo-t,amivel befejezték a melót.Ráadásul,amikor felvettem a mongol tugrik alapú hitelt,és elvittem nyaralni az ősöket,kiderült,hogy a gyenge minőségű fúró miatt a furatok nem lettek vízállóak.Az első strandolásnál elsüllyedt mindkettő szülém a Korinthoszi-öbölben....vannak is fenn képek erről a fészen.
Mégis az a véleményem,hogy a hatvanvalahány-ezer forintos,két hónapos monitorom gariztatása ügyében az EMAG nem igazán hatékony.
[ Szerkesztve ]
-
bwoay
nagyúr
a cég nem magyar. mármint nem Magyarországon bejegyzett, ez nyilvánvaló, nem vitatom. de ha garanciális problémád van, a fogyasztóvédelem el tud és el is fog járni az ügyben. ezt vagy elhiszed nekem, vagy majd megtapasztalod, ha ilyen szituációba keveredsz (ettől függetlenül kívánom, hogy ne kerüljön sor erre). amit te fejtegetsz, az majdnem olyan, mintha a magyar bíróság nem ítélhetne el külföldi állampolgárt
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
Pirosász
aktív tag
Akkor szeretnék panaszt tenni, erre megadják készségesen a békéltető testület elérhetőségét, és a Járási hivatal elérhetőségét, hogy ott nyugodtan tegyek panaszt. ÉÉÉS itt jön az óriási csavar a dologban, hogy a Magyarországi hivatalok CSAK magyarországi cégekkel szemben tudnak segíteni és az EMAG az ROMÁN bejegyzésű cég.
Tékozló homár:[link]
[link]Európai Fogyasztó Központot emlegetnek, de az sem hatóság, inkább csak segítség.
Egyébként tényleg jó volna ezt tisztába tenni jogilag, mert vannak zavarok.[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
Voltak már ilyen esetek a környezetedben? Nekem igen. Mókás, mert fogyvédelem az kb. annyit fog tudni tenni, mintha elhívnálak egy baráti sörözésre és meglapogatnám a hátadat.
majdnem olyan, mintha a magyar bíróság nem ítélhetne el külföldi állampolgárt
Majdnem olyan, csak teljesen más.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Pityu.
nagyúr
Volt már valakinek garanciális ügye az emaggal?Nekem most picit 1 év után kezd az egerem duplán kattintani,nem mindig csinálja de csinálja és azt mondták akár hetekbe is telhet a garanciáztatás,nekem meg másik egerem nincs,ez igaz lehet?
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
bwoay
nagyúr
válasz Tikakukac #35 üzenetére
volt, és le is írtam ebben a topicban, sokat nem kell visszakeresni. az az ügy egyébként még most sem zárult le, de a békéltető tárgyalás lezajlott, az eMag megjelenet, a fogyvédelem pedig a fogyasztó mellett foglalt állást.
nem tudom, hogy a topicban jelenlevők közül ki foglalkozik konkrétan kereskedelemmel, de a jogkört nem véletlenül tettem idézőjelbe a korábbi kommentben, ugyanis abban totál igazad van, hogy a fogyvédelem annyit tud tenni, hogy valamit javasol, miután a döntésük senkire nézve sem kötelező érvényű. de a NFH-n (illetve lassan egy éve már NFM) belül működik az Európai Fogyasztói Központ, ami pont azokkal a problémás esetekkel foglalkozik, amikor magyar állampolgár EU tagországból vásárol. szóval az egyáltalán nem igaz, hogy az eMag, vagy bármelyik cég érinthetetlen, amíg nincs Magyarországon semmilyen formában bejegyezve.[ Szerkesztve ]
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
Tikakukac
titán
-
,
addikt
Nekem volt már garanciális ügyem szinte az összes netes webshoppal. Mindenhol a maximumig húzzák az ügyintézést általában. Ez régebben 1 hónap volt, ma már nincs felső korlát arra, hogy meddig tökölhetnek. Az emag az annyiból korrekt, hogy nem csak hogy ingyen szállítják el hozzám a rendelt terméket, de ingyen vissza is viszik (akár a 14 napos elállásról legyen szó, akár garanciális visszaküldésről), majd pedig csere esetén újra ingyen vissza is küldik hozzám.
-
-
Pityu.
nagyúr
Én egyszer megszívtam az edigitallal ,rendeltem egy egeret de nem is olyan volt mint a tájékoztatóban,így próbáltam felvenni velük a kapcsolatot de az egyetlen központ sem vette fel a telefont hanem folyton foglalt volt bármikor hítam őket emailt is hiába írtam,így a pár ezer forintos egér a nyakamon maradt pedig ugye ott az elállás téma meg ilyesmi.PCX nél meg tök jól hangzik háztól házig garancia meg minden de ott is lehúznak érte pénzel.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
,
addikt
Telefonon én már nem is próbálkozok sehol, reménytelen. E-mailre is van jópár nap (esetleg hét) átfutási idő mindenhol, de ezzel már számolok előre, így nem is idegeskedek rajta. Sajnos időbe telik a garanciális ügyintézés, de a végén azért mindig rendeződnek a dolgok. Mondjuk pár helyen próbáltak már hülyére venni és lehúzni pénzzel (pl. alza), volt ahol lopással és hazugsággal vádoltak (aqua, miközben ők loptak meg egy játék kuponkódjával, amit sorozatosan éveken át megtettek/megtesznek mindenki mással is, aki nem reklamál miatta), de én már tudomásul vettem, hogy itt Magyarországon egyszerűen nincs normális cég. Vagy ha van, akkor még nekem nem volt hozzá szerencsém az elmúlt 2 évtizedben, mióta rendelgetni szoktam neten keresztül.
Azt már megtanultam, hogy mindig, minden esetben a csomagbontásról videofelvételt kell készíteni. Mondjuk állítólag az sem bizonyító erejű? -
Pityu.
nagyúr
Na egyszer nekem is volt egy ügye a pxc el egy alaplap elhajlott tűi miatt még a procit sem bontottam ki ki csomagoltam az alaplapot és a tűk fele el volt hajolva néztem is nagyot.Aztán jöttek a ki kell vinni külföldre dumával szervizbe bla bla bla,én meg elkezdtem őket basztatni míg nem véletlenül találtak egy cserét a polcon és jó pár nap szarakodás után meg kaptam az új másik lapot.Meg egyszer a régi extreme digitalála is volt gondom de az nem volt vészes a régi edigital sokkal jobb volt mint a mostani.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
#09819904
törölt tag
A törvényi szabályozások papíron sokat érnek, ha a gyakorlatban a vevőnek kell a dolgok után rohangálni az ilyen és ehhez hasonlók miatt.
Múltkor az Ázsia Centerben barangoltam. Már végeztem is amikor még egy üdítőt vettem. Előttem hirtelen 3 vámos... Na, mondom jókor jöttetek, csak egy üdítőt hagy vegyek, mert már megfulladok.
A csávó jót röhögött és közölte, hogy Ők itt akciósan vásárolnak, nem fognak senkit ellenőrizni, bezárni meg pláne nem.
Így lett üdítőm, meg pár érdekes dilemmám... -
Graphics
Jómunkásember
Lehet bezárják a Mall-t és inkább tolják a lóvét
@Feruendios: Mi értelme lenne feldobni saját magukat ?
A Mall a Netretrail csoport tagja, A Netretail a dél-afrikai Naspers-csoporthoz tartozott, ami az eMag és a Vatera tulajdonosa is.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
Nyugis
senior tag
üdv!
ez az emag a román ork? vagy az egy másik?
-
Pityu.
nagyúr
Lehet nekem nem lesz rá szükségem kopp kopp olvasgattam a neten és a windowsban utána buheráltam most egyenlőre jó az egér,de remélem így is marad és nem kell tapasztalnom a szerviz meg ide oda küldözgetős dolgot.
Az aki kérdez, öt percre tudatlan, de az ki nem kérdez,örökre tudatlan marad.
-
,
addikt
válasz MrPetya19 #57 üzenetére
A játék kódokat sehol máshol nem nyúlják le, ahol azzal együtt hirdetik ők maguk az adott videokártyát. Reklamáció esetén pedig sehol máshol nem találkoztam az aqua-n kívül olyan hozzáállással, hogy a vásárló van lopással meg hazugsággal megvádolva akár kimondatlanul is.
Bolti átvételnél persze nem tudják ezt megtenni, mert ott egyből látod, hogy mi a helyzet, tudsz miatta szólni egyből.
Utólag persze rendezve lett az én ügyem is, mert engem senki sem fog büntetlenül átverni, meg úgy beállítani, hogy mintha én akarnék még 1 játékkódot pluszban kicsalni! Viszont az illető személy hozzáállása kritikán aluli volt ("csak a vásárló lehet a hülye, a hazug meg a csaló"). Hozzáteszem lehet, hogy azóta az illető személy már nem is ott dolgozik, a többieknek meg teljesen más a hozzáállása.Az egész amúgy csak amiatt jutott eszembe, mert nemrég valamelyik topicban valaki kérdezte, hogy a videokártyájához járó kódot nem találta, vajon mikor fogja azt megkapni és hogyan? Poénból rákérdeztem, hogy csak nem az aqua-ban vetted? Hát ott vette, és ugyanúgy nem kaptam meg ő sem. Az ő és az én esetem között pedig évek teltek el...
-
Fitzgerald
veterán
Én tavaly egy olyan lapot kaptam az Aquától, amit Doom kóddal promóztak. Csak azt nézték be, hogy a lap amit kaptam 2015-ös sorozatszámú, ergo nem vesz részt a promóban. Emiatt nem álltam el a vásárlástól mert kellett a lap, meg szétszerelni sem akartam miatta a gépet, hogy esetleg kicseréltessem olyanra, amelyik részt vesz a promóban. Ne nekem csinálják a plusz melót baszki, legyenek körültekintőbbek.
Biztos nem csak én jártam így.
Ismerve a hazai kiskerek problémás ügyekhez való hozzáállását, próbáltam inkább közvetlenül az Asus Magyarországgal elintézni a dolgot. Azt mondták megoldják, lesz kód. A promó vége előtt nem lett kód, de akkor már annyira nem is izgatott a dolog, nem álltam neki a nyálamat verni emiatt.
Viszont azt eldöntöttem, hogy a következő hasonló promónál biztosan nem az Aquát választom.Más: IPON-ban meg én magam felejtettem az asztalon a Gears of War 4 kódot, amikor tavaly átvettem az 1070-et náluk. Már az ajtóban voltam, amikor az ügyintéző kiszaladt a pultból, és utánam hozta, hogy "uram, itt felejtette a játékkódot".
Szóval azért vannak pozitív tapasztalatok is szerencsére.[ Szerkesztve ]
-
MrPetya19
addikt
válasz Fitzgerald #59 üzenetére
Nekem pont az iponban volt rossz tapasztalatom.
Amikor a kártyámat vettem, kétszer volt listázva, két különböző árral, és csak később derült ki, hogy csak a drágább kártya vett részt a promócióban.[ Szerkesztve ]
,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
MrPetya19
addikt
válasz Fitzgerald #61 üzenetére
Nem mivel a honlapon nem volt feltüntetve, hogy mi a két kártya között a különbség, és természetesen az 5 ezerrel olcsóbbat választottam.
,,Az Epöl térképei Kelet-Európában sivatagot mutatnak." Bog
-
Migráns
csendes tag
Csak úgy érdekességképpen:
Ma 2018.július 10.-e van,a cseremonitor azóta sem érkezett meg,tehát 26.hónapja zajlik a monitor gariztatás.
Sőt,ebben az évben még csak el sem tudtuk érni őket az ügyben!!!
Ez a bejegyzés csak egy végső szösszenet mindazoknak,akik megrészegülve egy esetleges alacsonyabb ártól,valami EMAG-os cuccban gondolkodnak!
-
Migráns
csendes tag
A garancia 2019.májusban lejárt!
Pá-pá 63000 Ft!
Kösz,Emag.....hogy verd abba a bukaresti jó édes anyukádba!
Új hozzászólás Aktív témák
- Toyota topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mikrotik routerek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- E-book olvasók
- További aktív témák...