Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #06658560 #13 üzenetére
Eleg sok infotainment rendszer - meg a felsokategorias autokban is - egy beleposzintu kinai tablet felbontasat, erejet SEM hozza es kozben tobbszazezres a felara, a beepitett ritkan frissitett, lecserelhetetlen navigacios szoftverekrol nem is beszelve.
Persze van a masik veglet is, pl amilyen a Tesla, ahol tul sok dolog csak a tableten keresztul vezerelheto, amitol nem csak serulekeny lehet az auto biztonsaga mondjuk hackereken keresztul, hanem bugos is, nem beszelve a kockazatrol, amikor egy egyszeru menetkozbeni allitast is a tableten keresztul kell megejteni.
Az egyre divatosabb full display dashboard megoldasokat meg gondolom millios tetel lesz javitani a garancia lejarta utan. Ott se tudjak a merteket. En spec be is tiltanek bizonyos dolgokat, mielott mindent digitalizalnak, tabletizalnak az autokban.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
válasz #06658560 #13 üzenetére
Azért az, hogy milyen szarokon spórolnak a gyártók, és megy a minőség rovására egy elég érdekes téma.
Ezért nincs már géptető szigetelés, hagyják el a zsanérokról a gumiágyazást, hagyják el a kitámasztóról azt a 2 centis műanyag csövet, és ezen gondolkodás miatt halnak meg emberek százával. Elég csak a GM indítókulcs botrányra gondolni, hogy aztán a többiről ne is beszéljünk inkább.
Nyilván szoftvert betuszakolni, és elkábítani az átlag vásárlót (aki még a gumit sem tudja nyomásra felfújni) sokkal egyszerűbb és költséghatékonyabb mint betenni azt a k.rva szigetelést a géptérbe, az akksihoz, etc, etc, etc. Ami persze aztán a nagy-számok törvénye alapján a végén millió eurókra/dollárokra jön ki. Ezzel pedig boldoggá lehet negyedévkor tenni a "befektetőket".
Aztán persze jönnek a gondok a menet közben kékhalálozó autókkalどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
mad823
őstag
válasz #06658560 #30 üzenetére
Végülis nézőpont kérdése. Ha valamit x szintre specifikálnak, de az adott alkatrászről kiderül, hogy x+y szintet hoz, az autógyár azt mondja, hogy hozza csak az x-et, de olcsóbban. A minőségi elvárás tényleg ugyanaz.
Ha azonban az autód motorját 250eKm-re tervezik, de egy (vagy több) alkatrész miatt ez kitolódik 350-re, amit aztán szépen költségoptimalizálás miatt visszavesz a gyár 250-es "teljesítményűre", akkor az neked nem downgrade? A minőségi elvárás ugyanaz, a végeredmény mégsem. BMW 520d és 530d spontán kiégése megvan? Na ott is csak jót akartak...