- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
izee
senior tag
-
Lord Myn
senior tag
Amit írtsz az megmagyarázza, hogy miért gyorsabb NV-n, mint AMD-n (DX11 vs DX12/Vulkan), de nem magyarázza meg, hogy miért gyorsabb ez a fajta ray-tracing számítás az RTX szerián, mint a GTX-en: pl. mezei 2060 vs 1080 -> ~20% előny az előbbinél, miközben papíron, ha nem nézzük az RT/Tensor cuccokat, az 1080 a jobb. (Talán az L1/L2 cache még amiben jobb a 2060, de nem hinném, hogy ez ennyit számítana itt...)
"War does not determine who is right - only who is left."
-
félisten
"Ez ugyanolyan szintű RT, ami van a DXR-es játékokban. A különbség az, hogy voxelizál" [link]
Vs
"A Voxel GI eleve nem ray tracing ebben a programban, hanem raszterizáció. RT-t egyelőre csak a visszatükröződés kapott." [link]
Pontosan erről beszélek az első kommentemben hogy nem nem olyan szintzű RT ez mint ami van pl a Controlban...
Control:
- Ray-Traced Reflections
- Ray-Traced Transparent Reflections
- Ray-Traced Indirect Diffuse Lighting
- Ray-Traced Contact Shadows
- Ray-Traced Debrisebbőla Crytek használ RT reflections, amire nincs hatással nagyjából semmilyen másik RT effekt, Szemben Copntrolban pedig egymásra is hatnak a fenti RT effeketek. Azaz nyugodtan széttörhetsz egy megvilágított üveget a törmelékek és a fény szerint fog változni az összes árnyék és vele a terület megvilágítása...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Abu. köszi , hogy leírtad mi a Crytek féle SVOTI RT, de ki kérdezte ezt vagy ki beszélt erről?
értsd már meg hogy ez a demo amiről írtál, amiről a cikk szól arról beszélek az ELSŐ komment óta.Nem magáról a SVOTI ról és általánosan arról mire lehet képes. hanem arról hogy ez a demo messze nem ugyan az mint a Control DXR effektjei mert töredékét használja csak és azt is gyengébb minőségben....Semennyire nem mérvadó ez amit ebben mutatnak. Egy általános RT reflections...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Atyavilág ilyenkor jövök rá hogy ezt direkt csinálod, hogy játszod hogy értetlen vagy.
SVOTI-t mutatod be és erről beszélsz kiselőadásban,de azért írtam le hogy SVOTI RT mert nem akartam azt leírni, hogy Voyel alapú raytracing , mert a mondandóm lényegében ez annyira mellékes, hogy mindegy.
Nem vontam kétségbe hogy minden ugyan úgy végrehajtható voxel alapon mint háromszög alapon és azt sem hogy ez hatékonyabb is lehet. egyszerűen azt nem fogod fel, hogy leírtam hogy ez a demo ahogy most fut, ez nem olyan szintű raytracving mint amit a Control használ és ezért nem összehasonlítható.....
Senki nem mondta hogy voxeles alapon ezeket nem lehet megoldani. Tisztában vagy vele hogy a VXGI Unreal Engina 4 alatt Voxel alapú támogatást kapott már nvidiátol jó ideje?milyen következtetést tudsz ebből levonni, hogy összevetsz két olyan RT eljárás amiben az egyik 1 féle gyenge minőségű reflections-t használ a másik meg 6 félét amik egymással is kölcsönhatásban vannak és számoltatnak rá ütközést ?
"Amiért mérvadó, amit itt bemutattak az az, hogy maga az alap már ki van számolva a traversal során. Az, hogy innen a miss, closest hit és any hit shaderek tekintetében hány effektet írsz, gyakorlatilag mindegy. "
Ez meg ...Komolyan mondom felnevettem rajt.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Könyvajánló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen egeret válasszak?
- Google Chrome
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autós topik
- Gitáros topic
- Dacia topic
- További aktív témák...