Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Essentials
aktív tag
válasz pusszycat #18 üzenetére
Ezen az alapon semmi sem indokolta az előző, az az előtti, és az azt megelőző modellszériát sem. Ezt leszámítva nem tökmindegy hogy mi a neve, hogy hívják? Se rosszabb, se jobb nem lesz tőle a rajta tapasztalt experience-ed. Nem értem azokat, akik folyamatosan kikérik maguknak hogy az Apple miért nem androidos gyárró, miért nem ugyanaz a víziójuk egy telefonról mimt droid oldalon, miért nem andeoidot futtat, stb.
Hát nincs elég választék a piacon, hogy mindenki megtalálja a számításait? Olyat vesz az ember ami a leginkább bejön neki, ez számomra pofonegyszerű. Azért számonkérni minden évben az almáékat, meg várni a következő évi készüléket hogy na majd az olyan lesz, és úgy fog kinézni mimt egy androidos mobil, a legnagyobb badarság. Az Apple ilyen, és ilyen volt 10 éve, meg ilyen lesz. Ők ha dizájnt váltanak 1-1 termékkategóriában, azt évekig megtartják, és csak apró csiszolásokat végeznek a modellfrissítéseken, míg érkezik a következő redesign. Ezt vagy meglátja, és elfogadja az ember, értékeli úgy h akkor nem vesz tőlük inkább semmit ha nem tetszik, minden évben beconul értetlenkedni a komment szekciókba. Az utóbbi olyan zombisan butus felfogás szerintem azok számára, akik évek/évtizedek óta követik a tech-et.