Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz Shing #11 üzenetére

    Az a poén, hogy már évekkel ezelőtt demo-ztak több engine-t is (Cry Engine, Unreal Engine és társai), ahol egy gombnyomással lehet build-elni (Sőt! Realtime tesztelni egyből konkurensen a főbb platformokon [XBOX, PS, PC) a készülő game-t.
    Ezek után nem igazán érzem ezt akkora csodának, "csak" az engine-t kell megfelelően optimalizálni és frissíteni / bővíteni az újabb technológiákkal (DX12, Vulcan, stb.).
    Nem tudom hova vezet ez a hozzuk egy kalap alá a konzolos utasításkészletet, API-t, de ha azt eredményezi, hogy ettől stabilabb, jobban futó multiplatform játékokat kapunk, akkor welcome! Ellenkező esetben viszont lesz itt baj, amit valószínűleg mi (PC-s gamer-ek) fogunk megszívni. :(

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

Új hozzászólás Aktív témák