- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Vezetékes FEJhallgatók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Gaming notebook topik
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- SSD kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ribizly
veterán
Az a poén, hogy már évekkel ezelőtt demo-ztak több engine-t is (Cry Engine, Unreal Engine és társai), ahol egy gombnyomással lehet build-elni (Sőt! Realtime tesztelni egyből konkurensen a főbb platformokon [XBOX, PS, PC) a készülő game-t.
Ezek után nem igazán érzem ezt akkora csodának, "csak" az engine-t kell megfelelően optimalizálni és frissíteni / bővíteni az újabb technológiákkal (DX12, Vulcan, stb.).
Nem tudom hova vezet ez a hozzuk egy kalap alá a konzolos utasításkészletet, API-t, de ha azt eredményezi, hogy ettől stabilabb, jobban futó multiplatform játékokat kapunk, akkor welcome! Ellenkező esetben viszont lesz itt baj, amit valószínűleg mi (PC-s gamer-ek) fogunk megszívni.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|