Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #95687424

    törölt tag

    válasz Zsolt27xy #17393 üzenetére

    ugyan így jártam én is

    annyi különbséggel, hogy első alkalommal cserélték, de az kb 2 hét után elkezdett besárgulni

    plusz jeleztem, hogy nem pattan a helyére a sim cover, amire úgy vezette fel az ügyfélszolis, hogy én elhajlítottam

    a telefon maga is meghajlott (annak ellenére, hogy tokban hordtam, nem ültem rá, max zsebben volt, és a s*ggem se nagy :D ) amiről kaptam egy szakvéleményt, hogy a hajlítás következtében sárgul a kijelző, ezért viszlát gari

    amúgy valóban nem veheti át a telót ha sérült, mégpedig azért, mert 2 féle jegyzőkönyvet tud kiállítani: garanciális javítás (ebbe utólag beleköthetsz, hogy gariba vették át) vagy térítéses, így bevizsgálásra veszik át, viszont akkor a díját fizetned kell (99%-ban nem kérik, mert úgyis az a vége, hogy fizetős keretek közt csinálják meg)

    sajnos ez van, kb. minden gyártó ezt csinálja, és meg is tehetik

Új hozzászólás Aktív témák