Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • makkmarce

    őstag

    válasz Busterftw #612 üzenetére

    "Az osszes altalad belinkelt forras mind azt mondta, hogy egeszen az elso erosebb hardverekig a real time RT GPU-n nem volt lehetseges."
    csak épp nem arról volt szó, hogy erősebb e a HW hanem arról, hogy kellett e hozzá custom RTX modul, vagy ment e annélkül. Az nvidia szerint igen, az intel szerint is igen, az összes egyetemi kutató szerint is igen, a nintendo szerint is igen, a játékfejlesztők szerint is igen.
    Aki szerint nem, az te vagy meg a többi marketing osztály áldozat.

    "Addig CPU-s bohockodasok voltak es felmegoldasok, imitalt RT-k."
    annyira bohóckodás, hogy pont ugyanazt csinálja most az RTX modul, amit a CPU-s bohóckodás.

    "Aki kicsit koveti az real time RT indulasat a jatekokban 2018 ota, tudja hogy csak bizonyos viszont egyre tobb effektre hasznaljak az RT-t real time."
    te azt állítottad van realtime raytrace játék, nem azt, hogy vannak új effektek, várom az elsőt, most már igazán linkelhetnél egyet.

    "Holott tobbszor emlitettem, hogy nem errol van szo."
    de pont ezt állítottad, hogy csak és kizárólag raytrace a játék, ahogy azt is állítottad, hogy directx DXR modul nélkül nincs raytrace, szegény Sony erről még nem tud.

    "2012-ben nem is ment. Arra 2018ig kellett varni. Erdekes azota mindenki szerint lehetseges az real time RT jatekokban."
    volt, csak nem így hívta a marketing
    A realtime GI 2007-től van, a realtime hibrid CPU raytrace 30-70 fps-el megy egy GTX480-on(2 pattanással egy komplex scenében). Ahova kellett oda berakták.

    "Csak nem GPU-n, real time."
    senki se kérte a GPU-t, mivel az nem szükséges a grafikához, a nintendos 1996-os, és vígan realtime megy, milyen érdekes, hogy eddig pc és konzol játék, utána már GPU is kell... a GPU csak egy elnevezés, ha sajtreszelőnek hívják a chip-et, akkor már nem ér?

    "- jatekot azota nem kaptunk real time RT-vel 2018 elott"
    most se kapunk.
    ha meg régi, akkor ez a raytrace mód már kész volt 2011-ben
    https://hal.inria.fr/hal-00650173/document
    https://www.youtube.com/watch?v=fAsg_xNzhcQ

    "-a linkelt interjuid szereploi csak teget cafoltak meg, mert az osszes azt mondta, hogy a real time RT csak kesobb johet, az lenne az utopia, mert most csak felbaked megoldasokkal imitaljak az RT-lookot"
    amilyen RT-ről beszélnek az még most se létezik, a realtime GI féle fényelés meg több, mint 10 éves.

    "idekevered a CPU-n futo RT-t aminek koze nincs a GPU-n futo real time RT-nek"
    Mivel senkit se érdekel, hogy min fut. Te azt állítottad nincs, most meg már van, csak épp CPU-n? és az miért is baj? teljesen mindegy, hogy min fut. Van realtime GI CPU-n és GPU-n is, sőt, van amelyikről meg meg se tudod mondani, hogy melyik része min fut, csak az, aki készítette.

    " a kepleren futo RT-s demot probaltad ugy beadni, hogy jatekban mar szoftveres volt real time RT, csak ekozben alatt mar ott a hardver (kepler, de a Titan V-s pelda ugyanez)"
    "PC-s es konzolos jatekokrol indultunk, ahol a GPU a tenyezo. "

    ezt csak te állítottad, szó nem volt róla, most azért erősködsz a GPU-val , mert CPU-n már előbb kész volt, működik, és a mai napig használják, és pont ezt állítottam az elejétől fogva.
    Egyébként meg az nvidia folyamatosan adott ki modulokat, itt van például egy realtime RT-s árnyékszámoló:
    https://developer.download.nvidia.com/assets/events/GDC15/hybrid_ray_traced_GDC_2015.pdf

    az RTX mag még sehol sincs, simán futott bármely pc-s játékba ahova berakták. Ahogy évtizedek óta küzdenek a haj/szőr szimulációval, és kb 5 évente előadják, hogy most aztán az a biztos, ami épp kijött.
    Semmi más nem történt, csak most több sugarat tudnak kilőni. Pontosan ugyanazt csinálja RTX-el, csak jobb felbontásban.
    Már minden raytrace effect kész a játékokban az RTX előtt is, max alacsonyabb felbontásban. Ugyanígy a realtime raytrace GI map már évekkel előtte, mert az még kevesebb erőforrást igényelt, hisz egész nagy texeleket használhattak rá. Nem is kellett pontosnak lennie. Most pontosabb, ezért élesebb, de ettől még a működése nem sokat változott, persze aki marketing anyagból tanul, annak a működés az mindegy.

    "Profi cikkiras."
    értő olvasás? az első játékról írtam. A szerinted nemlétező játékot megtalálod a YT-on

    "Erre hoztam a hardver-szoftver peldat, hogy az elso real time RT-t futtato kartyakig nem volt lehetseges olyan jatekokkal elojonni, amikben ezek az effektek futnak real time RT-vel."

    tehát megint csak a Buster féle mágikus szabály, hogy az a szabály amit épp mondasz.
    milyen érdekes, amíg fel nem világosítottalak, hogy ez egy hibrid rendszer, és ugyanúgy csalás, mint a többi, addig váltig állítottad, hogy ez a valódi raytracing. Most megint mágikus változás, most már azt állítod, hogy RTRT effect :) profi, jövő hétre eljutunk odáig, hogy csak az számít ami RTX-el készített RTRT effect, hisz olyan tényleg nem volt. Az összes többi létezett.
    Ha raytrace-t akarsz, szólj a filmeseknek, ha abból gyorsabb megközelítést, akkor nézd meg a per pixel pathtracereket, ha még gyorsabbat, akkor hibrid maradt, de annál a valódi RT-hez még a dukenukem is közelebb áll, mert az minden képpontra kiszámolja a dolgot.

    [ Szerkesztve ]

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák