- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Olvasgattam ATi és NV optimalizációs doksikat, meg sokmindent ki is mértünk a PH fórumozókkal és hát érdekes dolgok jöttek elő.
Mint tudjuk ATI fullosan shaderes, vagyis teljesen dx8-9-es a hardver belülről, ha DX7 hívás jön (fixed function) akkor az is a shadereken fut végig, de egy előre rögzített (driverben) shaderes kódban. Itt jön a buktató, mert mondju DX7ben minden egyes fényhez külön hívják a fix ''fészfüggvényt'' addig DX8ban egy fényfüggvény számolhat több fényforrást. Az ATI doksiban írták azt is hogy nagy veszteséggel jár ha ''FF'' és shader kód között kell váltani, ergo nem fexik neki a mixed kód. Ezzel szemben NV-nek fix DX7-es függvényvégrehajtója van, hardveresen bedrótozva és Dx8 és Dx9 útjai is mások (ATInál ez is megegyezik). Ezt jól lehet látni ezekben a tesztekben [L]http://vganfo.uw.hu/rightmark.html[/L]
A geomatriai részen látható mennyire szárnyal az NV DX7-ben, milyen közepes DX8ban és mekkorát zuhan DX9ben, pedig a DX8 és 9-es kód csak abban tér el hogy a shadernek ciklusban adja be a 3 fényt, és még ők villogtak a nagy rugalmasságra.
Éppen ezek miatt tartom pontatlannak azt is hogy igen, az NV cuccok jobbak DX8-ban. Nem jobbak, csak azokban a vegyes DX7-8 játékokban jobbak ahol sok a DX7 rész, és talán jobbak OpenGL-ben (quake motros gamek) és ezek letakarják a játékpiac jelentős hányadát (még a ''modern'' 3DMark2003 is tartalmaz DX7es rutinokat bőven).Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210