- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Steam Deck
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Aktív témák
-
-
engusz
veterán
Szvsz. a PR az aminek lennie kell. ''Ez a mosópor jobban mos, mint a többi!'' Nem kezdik el részletezni, hogy milyen anyagokból áll össze az a termék. (Persze a reklámokban még sok más butagás is van.)
Valóban jobb lenne egy olyan hír, ami feltár mindent. De mostanában eléggé divat. A játékokkal is így húzzák fel az ember agyát. Először egy-két kép, majd egy rakat. Jön a videó, kikerül egy beta (vagy alpha) változat, majd kínkeservesen, késéssel, jön a teljes verzió.
Szerintem, ha lenne ''kézzel fogható'' anyag, arra is jönnénak a hasonló megjegyzések. Bár sokkal meggyőzőbb lenne és nem csak üres PR szövegnek vagy semmirevaló hírnek tartanánk a kis olvasmányt.Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
-
Vitus
őstag
''normálisan megírt és optimalizált'' Na ez az ami nincs és nem is lesz, mert az idő pénz és ehez ---> ''normálisan megírt és optimalizált'' ez ---> idő kell.
Szerinted a pénz vagy a ''normálisan megírt és optimalizált'' programok mellet döntenek? Egyik haverom egy játékfejlesztő cégnél melózik tudom milyük nincs soha (idő). :) Szóval maradnak a kihasználatlan erőforrások és folytatódik az eszetlen pénz dobálás. Már így is olyan áruk van a garafikus kártyáknak, hogy az valami iszonyat. És állítom, hogy minden progit ami most van rendesen rá lehetne optimalizálni akár egy fx 5200-ra is.Jobb ma egy túzok, mint holnap!
-
Vitus
őstag
Én is a DOOM3-ba reménykedek. És ezt most én mondom, hogy az a game egy 5200-on is el fogja érni a játszható minimumot ~30fps-t és majd meglátjuk mekkorát lódítottam. :) Prince of Persia - Sand of Time az valami döbbenetesen jó lett, és gyönyörű. Szóval azt tényleg nagyon eltalálták. HL2-ről én sem nyilatkoznék. Teljesen vérig vagyok sértve, hogy ennyit húzzák, úgyhogy le vannak tojva!!!!!!! :P
Jobb ma egy túzok, mint holnap!
-
Peat;)
veterán
-
marcee
addikt
''...Annak idején az NV30-ra is megígértek fűt fát és most még ...''
Szerintem pont ez a lényeg: itt nem fűt-fát ígérgetnek és hihetetlen számokkal dobálóznak, ''csupán'' annyit mond, hogy min 2x-es. Szerintem ez egyrészt kivitelezhető, másrészt hihető. Én most gyorsan el is kezdek bizakodni. :D
Pár hete valaki (ati?) 6-7x-es teljesítményről beszélt mintha. Na az tényleg vicces volt.\m/
-
LordX
veterán
''csak Dx8-9 kódban lesznek''
Mit értesz csak Dx9 kód alatt? A DirectX9 nem diszjunkt az előző verziókkal. A DX hívások (tippre) 90%-a ugyanaz, mint a DX7-é (nagyon alap: textúrázás: mindkettőben bent van, és lefogadom, hogy ugyanazok a parancsok hozzá..). Tehát bármely motorban vannak DX7-es hívások, mégpedig igen nagy számmal - így minden DX9-es játék részben DX7-es lesz?
Másrészt meg (többségben) vannak nagyon egyszerű effektek is, amit teljesen fölösleges PS2.0-val megcsinálni, lebegőpontos számolással, és ha 8 bites fixpontos PS1.1-el megcsinálod, akkor 100x gyorsabb is lesz, miközben ugyanazt az eredmény mutatja. Valamint kicsit egyszerűbb is, legalább előbb tudtak a programozók PS1.1-ben programozni, így több a tapasztalat..
Ahhoz tudnám hasonlítani a PS2.0-t, mint a Java: nagyszerű programnyelv, remek, bonyolult dolgokat lehet pillanatok alatt összepakolni benne, viszont halál, ha valami egyszerű dolgot akarsz összedobni.. Ha valamit elég megcsinálni C-ben, nem fogsz Java-t használni.. -
LordX
veterán
Nézegettem az oldalad, tetszik is (egy nagyon régóta húzódó R9600Pro miniteszt szárad a lelkemen - még nincs meg az hűtés :) )
Én egyáltalán nem vitatkoztam azzal, hogy az nV szereti, ha sok Dx7 kód van. Igazából mérnökileg igenis helyénvalónak tartom a Dx7-Dx8-Dx9 útvonalak szétválasztását, hiszen szinte teljesen különböző követelményeket nyújt a hardverrel szemben, és ha közös az útvonal, hogyan optimalizálod? (más kérdés ezen optimalizáció megléte, hiszen nem ''kézzel'' tervezik a GPU-kat, hanem hardverleíró nyelvekkel - Nemúgy, mint a CPU-knál: szinte minden tranzisztorát kézzel ellenőrzik Intelék és AMD-ék ott) - a gond az nV esetében ott van, hogy a Dx9 útvonal igen gyengére sikeredett.
Ez már előre láthatóan nem volt túlzottan nagy probléma, tudni lehetett, hogy nem lesz olyan játék elsőre, ami csak a Dx8-at használta az idejében, ugyanúgy, mint ami csak Dx9-el müxik, még mindig nincs (nem mintha Dx8-as lenne... - ebből következik, hogy ez most sem olyan probléma). Így érdemes berakni egy koprocesszort / futószalagot / bármit, ami a régi kódot futtatja, nem mellékesen ami már rég meg van náluk tervezve. Akár a Gf4Ti-k komplett Dx7-es futószalagját is átrakhatták volna... csak az túl sok tranzisztor - a Dx7-es útvonalát tuti, hogy kis módosítással találnánk meg az FX-ek magjában..
Szerintem így igenis okos dolog, amit az nV csinált, csak elfelejtették megcsinálni a házi feladatot: a Dx9 útvonalat rendesen.
PS: Az oldaladon írod, hogy mondjuk meg, hogyan kell Omega driverrel R9500np / R9800SE softmodot. Nos a következőképp: A telepítéskor kiválasztod, hogy softmod drivert akarsz telepíteni :) -
veterán
A Doom3-at nem keverném ide, az nagyrészt azért csúszik, mert tavaly ( talán látva a HL2 alphat ) úgy döntöttek, hogy egy f0satós de agyatlan lövöldözős játéknak még a D3 grafikájával és hírverésével is kisebb piaci sikere lenne, mintha egy kicsit jobban odafigyelnének a sztorira, interaktivitásra, stb. ami ma már bármilyen FPS-sel szemben egyre inkább alapszintű elvárásként jelenik meg. ( Nagylevegő. :) )
A ''shader vs. OGL'' dolgot nagyszerűen lehet tesztelni pl. egy Humus féle GLSL-es demóval, ami az újabb Catalystok alatt élből megy, de a Detonatorokkal is működésre bírható ( reghack kérdése az egész).And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You
-
LordX
veterán
Ne mond, hogy a mostani HW nem elég gyors a mostani programokban! (te is ajánlod az FX5900XT-t - pont ezért..)
A holnapi programokban nem lesz elég gyors, ez tény, a baj ott van, hogy ezt tudja a cég, és ahelyett, hogy minden energiát az elmaradt házi pótlására fordítana, hátráltatja a játékok fejlesztését.
Bár ez is megint két oldalú - hátráltatja? Nem tudom melyik játékprogramozó mágus mondta: az nV (nem csak a doksikkal - programkódokkal/programozókkal is!) segít nekik (is) optimizálni a hardverére a készülő játékokat.
- Hátráltatja a fejődést, mert így a kész progi megint tele lesz Dx7-es részekkel, az FX-ek szájaíze szerint, nem a modern Dx9-es progi lesz az eredmény.
- Nade ezáltal a progi a piacon levő kártyák felén gyorsabb lesz (az nV felén) -> end-userek nyernek vele
- A játék előbb készül el -> kiadó nyer
- Az nV kártyáin gyorsabb lesz -> nV nyer vele
Az Ati ugyanezt csinálja, de szerintem kétségtelen, hogy az nV itt jobb munkát végez.
Már 100x elhangzott, hogy egyik cég sem szeretetszolgálat. Már leírtam miért volt szerintem jó döntés külön útvonalat fentartani, és ezen magatartást is meg lehet érteni. (nem értem, ha ''jó'' az optimalizáció - ugyanaz az eredmény, miért kell ellenezni?)
A mai játékok szerkezeténél igenis jó magatartás, amit az nV csinál(t) - én is ezt tenném a helyükben. - Magamat ismételve - ott hibáztak, hogy nem csinálták meg a Dx9-et rendesen, és holnap el fognak vérezni. Viszont a mai játékok igénylik már a Dx9-et egykét effekthez, és ezt nyújtja a kártya - és ezt is akarták.
Ezért kell, hogy jól megcsinálják az NV40 Dx9 részét.
Az FX5200 más tészta - marketingszempontból előnytelen az előző generácót eladni, az új generációt egyszerű butítani. Így azzal is lehet frankyzni, hogy tud Dx9-et, noha a butítás túl jól sikerült.. A marketing mindenhol úgy működik, hogy ha van mire verni, akkor verik is..
Nah, egy rövidnek induló hozzászólásból megint sikerült egyoldalasat csinálnom :)
[Szerkesztve] -
Raymond
félisten
Ah, nagyon elfogult vagy veluk szemben :P Az utobbi honapok leghosszab thread-je kerekedett az Inkvajreres hirbol a Beyond3D-n...
Az a helyzet az Inkvajrer-el, hogy van par jo forrasuk ahonnan mindig jo hirek jonnek (Intel, HP, Dell meg meg par). A grafikaban nem jeleskednek tulsagosan. Csak ido kerdese mikor epul ki egy gyumocsozo kapcsolat valakivel ott is es onnan is dol majd a manna :) Ettol fuggetlenul jo olvasmany. Jo a stilusuk es ha nem is volt egy-egy cikknek tul legalabb nem volt szaraz iromany.
''SEMMI keresnivalója nincs Prohardveren és egyéb, magát igényes tartó, HARDVER és IT weblapon.''
Hat ehez kepest eleg sokan linkelik a ''komoly'' oldalakrol is.
''Az rtlklub onlájnra és hasonlókra elmegy,...''
Ott a szoveg 10% sem ertene a nepseg....
''arra hogy bunkón hangulatot keltsenek vele!''
Jujj. Moderator letedre. Most rossz napod van ? :F
Egy kezen meg lehet szamolni azokat az embereket akik flame-elnek a forum es azokat meg mar mindenki ismeri - nincsenek is tul komolyan veve...
[Szerkesztve]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- nVidia GeForce RTX 3060 TI AMP White Edition Videókártya
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-