- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
atti_2010
nagyúr
Végre egy nem fikázós hozzászólás,most ha TV-t tudnak 240Hz csinálni, miért nem lehet monitort is? Tudom jó a kérdés.
Minden esetre volt olyan aki "Avatar-jaj a fejem" és később kiderült hogy otthon látta, rendes monitoron, szóval nagy a szórás.[ Szerkesztve ]
1.Asrock FM2A88X+ Killer,A10-5800K,Kingston 2x4Gb 2400Mhz,Int X25-V SSD,SF Pro S.F.-450P14XE. 2.MSI-A75A-G55,A8-3870, Kingston 2x2GB2000, MSI R9-270, Zen 400.
-
Nv-éknél jó idelye a vga driver része a stereo driver, nem kell semmi mást feltenni. Belépsz a kezelőfelületére, és ha akarod bekapcsolod, ha meg nem, hát nem.
Semmivel sem fárasztóbb nézni, mintha nem használnád, a Titánium idejében kicsit más volt a dolog, az valóban kellemetlen volt.
Én filmeket nem nézek nagyon így, csak a légy a holdont próbáltam ki, viszont a játékok nagyon jók 3D-ben, és rengeteg játékkal megy.
És örülök, hogy végre van amd karikra is megoldás, kíváncsi is vagyok, hogy sikeredett nekik.
Gondolom a 4670-es karcsikámon csak röhögne ez a driver.
(#59) atti_2010
Ez meg nagyon igaz, hú 10% gyorsulás, így nem 30fps-el fog menni a játék, hanem 33-al, gyakorlatilag jelentéktelen, a 100-110 viszonylatban meg méginkább.
Ez a 3D viszont valóban jó, csak tartok tőle, van, amit divatból utálni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Cathulhu
addikt
Az "Alternate-frame sequencing" is valami hasonló lehet mert ahoz is dupla kamerával rögzítik az anyagot
egyaltalan nem hasonlo, mert ennyi erovel az osszes hasonlo, hiszen ket kameraval rogzitenek. Ez azt takarja, mikor a ket kulonbozo nezet egymas utan jelenik meg a kepernyon, es ehhez egy olyan szemuveg kell, ami a megjelenitovel szinkronban hol az egyik, hol a masik szemet takarja ki, legegyszerubb megoldas, es szinhu, nem ugy mint az anaglyph.
De...
Saját részről nem tudom megítélni hogy szükség van-e 200 Hz-es tévére, lehet az 50 is bőven elég hiszen 24 Hz-es filmet is zavartalanul néz az ember ezeken a tévéken,
...pont emiatt egy szemmel csak fele ideig latod a kepet, a masik fele idoben sotetseget. Ezert nem mindegy, hogy ez a sotetseg milyen gyakran valtakozik, vibral. Minel gyakrabban, annal kevesbe zavaro.
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Cathulhu
addikt
nem, (nV-rol tudok beszelni, regrol) ott ki lehetett valasztani rengeteg lehetoseget, volt ez is meg volt sima anaglyph is. Gondolom most is tamogat sokfelet.
Polarizacio teljesen mas elven mukodik, ott elvileg a beerkezo fenyt kulonbozo polarszurok szurik meg a ket lencseben, igy a fenyt kette tudjak bontani a ket szemnek, igy nem szukseges kitakaras, a 3D informaciot belekodoljak egy kepbe.
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
MODERÁTOR
Az 50Hz-s TV már eleve váltogatja a frame-eket, egy képet 2 frame-ben ad le egymás után (2 félkép), és ezért villog annyira. Ha ezt még megfeleznéd a 3D miatt, még az agyad is kifolyna, nem csak a szemed.
Avatarhoz még annyit hogy maga a film nem tartalmazott 100 %-ig 3D-s elemeket, néha egy két jeleneten keresztül nem volt 3D-s rész, vagy csak egy szereplő, egy tárgy vagy valami ami a középpontban ált, az volt 3D-s. Gondolom ez szükséges volt ahoz hogy a hosszú időt kibírják az emberek a moziban
Ehhez meg csak annyit, hogy a valóságban is csak a szemed közelében levő dolgokat látod 3D-ben. A távoliakat nem is láthatjuk, mert nagyon kicsi a két szemünk közötti távolság.
[ Szerkesztve ]
***
-
Cathulhu
addikt
Dupla kamera mindenkepp szukseges. Hiszen az eljaras lenyege, hogy a kepet ket, egymas mellett levo, szinkronban mukodo kameraval veszik fel/renderelik le, szimulalva az emberi szem mukodeset. Aztan ezt a ket kamera kepet kell szetszedni es a ket szembe eljuttatni, mintha csak azokon keresztul szemlelned a vilagot.
Sokkal olcsobb valoban, de a polarizacios lenne a szmuvegesek kozul a legjobb szvsz. Ugy tudom az aron kivul a felbontassal is gondok vannak. A szemuveg nelkuli 3D meg meg eleg kezdetleges (legalabbis egy parallax barrierest votl szerencsem eloben latni, haaat, inkabb nem kellett volna :S)
szerk: a videobol nezve ez nem 3D, csak hasonlo. Magat a kepet nem fogod 3D-ben latni, csak atnezhetsz rajta mint egy ablakon.
[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Cathfaern
nagyúr
Az nem "valós" 3D, nem látsz 3D-s képet. Azt a trükköt alkalmazzák csak, hogy a konzolba épített mozgásérzékelőt kihasználva mozgatja a játék kameráját. Ha ezt elég jól összehangolják, akkor olyan érzeted lenne, mint ha egy üvegfedelű dobozba néznél bele. iPhone-on van jelenleg is pár olyan játék ami használja ezt. Felteszem a Nintendo újítása csak annyiból lesz az, hogy platformszinten támogatja az egészet.
-
haky
senior tag
"A Zalman Trimon kijelzője tulajdonképpen az iMAX mozik technológiáját használja. Itt sem nélkülözhetjük a szemüveget, ám azt már nem kell a számítógéppel összekötni, ami valljuk be nagy előrelépés. Mi takarja el akkor felváltva a szemünket? Semmi! A szemüveg polarizált lencséin keresztül csak azt a képet látjuk, amit látnunk kell. A megoldás a kijelzőben van, melybe két polarizált szűrőt helyeztek el, ezek segítségével pedig már megoldható, hogy a jobb szemnek szánt kép csak a jobb, a bal szemnek szánt pedig csak a bal szemhez jusson el. Ezek a képek nem lettek háromdimenziósak, mindössze annyi történik, hogy a két képet játékok esetén jobbra, és balra eltolják kicsit, ezzel pedig becsapják szemünket és agyunkat. Más kérdés, hogy léteznek olyan filmek, melyek eleve a technológia demonstrálására lettek készítve, ezek tényleges, valós háromdimenziós hatást keltenek agyunkban. Ezeket a filmeket eleve két kamerával rögzítik, melyek objektívei a szemünkhöz hasonlóan vannak eltolva."
Okuljatok! Én ezzel a monitorral szemezgetek már pár hete!
Ui: ezt a megoldást már asszem az avatar játék is használja. De asszem az iZ3D monitorok is ilyenek. Lehet tévedek, utánanézek...
[ Szerkesztve ]
Aki másnak retyvetyutyu...
Új hozzászólás Aktív témák
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...